qualityweb.gr

Το άλφα & το ωμέγα στο SEO παραμένει το περιεχόμενο!

Αρκετοί είναι αυτοί που θεωρούν πως το SEO (Search Engine Optimization) είναι ένα μαγικό φίλτρο το οποίο μπορούν να εφαρμόσουν στη ιστοσελίδα τους και ως δια μαγείας αυτή να εκτοξευτεί στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης. Δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοια μαγικά φίλτρα στις μέρες μας. Πίσω από μια άρτια και καλοσχεδιασμένη SEO στρατηγική κρύβεται ο βασιλιάς όλων, στον κόσμο του διαδικτύου, το περίφημο περιεχόμενο. Το γνωστό content, στα αγγλικά, δεν είναι τίποτα άλλο από την ουσία κάθε digital marketing στρατηγικής: το μήνυμα! Μπορεί λοιπόν το SEO, να αποτελείται από αρκετές τεχνικές εφαρμογές, τις οποίες μπορεί κανείς να ακολουθήσει βήμα βήμα για να φτιάξει ένα φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης site, ωστόσο αυτό που αποτελεί σίγουρα το άλφα και το ωμέγα σε μια τέτοια στρατηγική δεν είναι άλλο από το περιεχόμενο. Content και SEO είναι δύο έννοιες που απασχολούν ιδιαίτερα όσους ασχολούνται με το digital marketing και απαιτούν μεγάλη προσοχή αλλά και μελέτη. 

Τι είναι το content
Όταν η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τη λέξη content, ή αλλιώς περιεχόμενο, οι περισσότεροι τείνουν να θεωρούν πως πρόκειται για τα κείμενα που συναντά κανείς σε μια ανάρτηση ή σε μια ιστοσελίδα. Ωστόσο το περιεχόμενο δεν είναι μόνο αυτό. Το content δεν περιορίζεται αποκλειστικά σε άρθρα, κείμενα ή λέξεις που συναντά κανείς σε μια ιστοσελίδα, αλλά επεκτείνεται και μπορεί να αποκτήσει διαφορετικές μορφές μέσα σε έναν ιστότοπο. Το περιεχόμενο μπορεί να αφορά εικόνες, ηχητικά αποσπάσματα, βίντεο, παρουσιάσεις, εργαλεία και μια σειρά από άλλα πράγματα τα οποία επί της ουσίας εμπεριέχουν πληροφορίες. Πρακτικά πρόκειται για όλες εκείνες τις πληροφορίες με τις οποίες αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας. Επαγγελματίες που ασχολούνται με το content marketing, επενδύουν ώρες ατελείωτες από τον καθημερινό φόρτο εργασίας τους ώστε να μελετούν τις διάφορες μορφές με τις οποίες θα εμφανίζεται το περιεχόμενο μέσα σε μια ιστοσελίδα αλλά και την εμπειρία των χρηστών από την αλληλεπίδραση με αυτές. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως οι νέες τάσεις που ακολουθούνται στο digital marketing, προστάζουν τη δημιουργία πολυμεσικού περιεχομένου το οποίο θα περιλαμβάνει κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, δυνατότητα ακρόασης ενός κειμένου αλλά και infographics ή άλλα οπτικά μέσα έκθεσης πληροφοριών (διαδραστικοί χάρτες, 3D περιεχόμενο κ.α.).

 

Γιατί το content είναι σημαντικό στο SEO
Το να δημιουργήσει κανείς ενδιαφέρον, χρηστικό αλλά και ποιοτικό περιεχόμενο για μια ιστοσελίδα αποτελεί βασική προτεραιότητα, καθώς το content είναι κατά παραπάνω από σημαντικό. Για να είναι ένας ιστότοπος φιλικός προς τις μηχανές αναζήτησης και να αξιολογείται ως σημαντικός, δεν αρκεί απλά να ακολουθεί τις στεγνά μηχανικές τεχνικές του SEO. Πρέπει να διαθέτει υψηλής ποιότητα περιεχόμενο ενώ δεν πρέπει να λησμονεί κανείς πως τελικός αποδέκτης μιας ιστοσελίδας είναι οι χρήστες, οι οποίοι τείνουν να σκέφτονται και να λειτουργούν διαφορετικά από τις μηχανές αναζήτησης.

 

Τα βασικά πλεονεκτήματα του content σε σχέση με την SEO απόδοση μιας ιστοσελίδας είναι τα εξής:
 

1. Το ποιοτικό περιεχόμενο αυξάνει τα backlinks σου: Μια ιστοσελίδα το περιεχόμενο της οποίας είναι ποιοτικό και αξιόλογο είναι πιο εύκολο (και πιθανό) να συγκεντρώσει περισσότερα backlinks. Αυτά βοηθούν τον ιστότοπο να αυξήσει τη δημοτικότητά του στις μηχανές αναζήτησης, καθώς όσο περισσότερα αξιόλογα sites συνδέονται μέσω links με μια ιστοσελίδα, τόσο καλύτερο ranking αποκτά αυτή στις μηχανές αναζήτησης.

 

2. Σωστή χρήση των keywords: Κάθε ολοκληρωμένη SEO στρατηγική βασίζεται στην επιλογή και χρήση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών, τα οποία θα βοηθήσουν μια ιστοσελίδα να ξεχωρίσει και να σκαρφαλώσει ψηλά στα results των μηχανών αναζήτησης. Ένα ποιοτικό περιεχόμενο επιτρέπει την ορθή τοποθέτηση των keywords μέσα στην ιστοσελίδα, με τρόπο τέτοιο ώστε αυτές να έχουν πραγματικό νόημα και αξία και να μην αποτελούν απλά λέξεις πεταμένες μέσα σε έναν ιστότοπο.

 

3. Το καλό περιεχόμενο δημιουργεί καλό CTR: Οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη τους το CTR (αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων) ώστε να κατατάξουν μια ιστοσελίδα. Όσο πιο πολλά κλικ κάνουν οι χρήστες του διαδικτύου στα links μιας ιστοσελίδας, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει αυτή να λάβει καλύτερο ranking στις μηχανές αναζήτησης.

 

4. Καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες: Το καλό περιεχόμενο πάντα αξιολογείται θετικά από τους χρήστες και αυτό μόνο ως καλό μπορεί να χαρακτηριστεί για κάθε SEO στρατηγική. Το να μπορεί ένας χρήστης να βρει εύκολα και οργανωμένα τις πληροφορίες που θέλει και να αλληλεπιδράσει με ένα περιεχόμενο το οποίο θα του φανεί χρήσιμο βοηθάει ουσιαστικά στη βελτίωση της θέσης που μπορεί να καταλάβει μια ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

 

SEO χωρίς περιεχόμενο δεν γίνεται
Δεν προκαλεί καμία εντύπωση λοιπόν το γεγονός πως όλοι οι ειδικοί από τον χώρο του digital marketing αλλά και οι έρευνες που κατά καιρούς έχουν δει το φως τη δημοσιότητας καταλήγουν σε ένα απλό και ξεκάθαρο συμπέρασμα: SEO χωρίς content δεν νοείται. Το περιεχόμενο είναι τα πάντα για κάθε ιστοσελίδα και πάει χέρι χέρι με τις πρακτικές SEO για να βοηθήσει έναν ιστότοπο να κερδίσει σε επισκεψιμότητα και δημοτικότητα. Μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, αξιολογούν ιδιαίτερα θετικά κάθε link από τρίτες ιστοσελίδες προς έναν ιστότοπο. Όσο περισσότερα links οδηγούν σε έναν ιστότοπο, τόσο πιο ψηλά κατατάσσεται αυτός στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης καθώς θεωρείται αξιόπιστος. Κάθε ποιοτικό περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι και μια μοναδική ευκαιρία για δημιουργία τέτοιων links τα οποία ουσιαστικά βοηθούν στο SEO. Για παράδειγμα εάν σε μια ιστοσελίδα υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα, η οποία συνοδεύεται από infographics, διαδραστικούς χάρτες και οπτικοακουστικό υλικό, είναι πολύ πιθανό άλλες ιστοσελίδες να την βρουν ενδιαφέρουσα και να τη χρησιμοποιήσουν ως πηγή για τις δικές τους αναφορές. Έτσι αυτόματα η πρώτη ιστοσελίδα αποκτά “οπαδούς”, οι οποίοι κατευθύνουν τους δικούς τους χρήστες στον πρώτο ιστότοπο.

 

Ένα ποιοτικό περιεχόμενο γεννά πολλές πιθανότητες για links από άλλες ιστοσελίδες αλλά και περισσότερο traffic το οποίο θα συμβάλει στη βελτίωση του ranking στις μηχανές αναζήτησης. Όσο περισσότερο ποιοτικό περιεχόμενο έχει μια ιστοσελίδα τόσες πιο πολλές πιθανότητες έχει να αυξήσει το traffic της και τη θέση της στις αναζητήσεις των χρηστών. Για παράδειγμα ένας ιστότοπος με 5 σελίδες, προσφέρει πρακτικά 5 εισόδους στους χρήστες. Όταν κάποια απ’ αυτές τις σελίδες βρεθεί ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών, ο ιστότοπος δέχεται επισκέπτες μέσω των μηχανών αναζήτησης. Η εικόνα ωστόσο αλλάζει σημαντικά όταν ο ιστότοπος διαθέτει περισσότερο και καλύτερο περιεχόμενο. Συνεπώς, μια ιστοσελίδα με 30 άρθρα και 5 διαφορετικές σελίδες προσφέρει 35 συνολικά πόρτες προς τους επισκέπτες της και έτσι περισσότερες ευκαιρίες για να βρουν τον εν λόγω ιστότοπο.

 

Content και SEO ταυτίζονται
Το περιεχόμενο, που για την παραγωγή του ακολουθείται πάντα μια content marketing στρατηγική, δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως κάτι διαφορετικό από το SEO. Σε αυτό το συμπέρασμα έχουν καταλήξει οι πιο καταξιωμένοι ειδικοί του digital marketing, παρά τις φωνές περί του αντιθέτου. Δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν πως το content marketing και το SEO είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα, τα οποία δεν πρέπει να συγχέονται. Ωστόσο η πραγματικότητα φαίνεται πως τους διαψεύδει πανηγυρικά. Το SEO και το content είναι δύο έννοιες που ταυτίζονται πλήρως σε έναν μεγάλο βαθμό και οι οποίες βρίσκονται σε διαρκή αλληλεπίδραση. Μπορεί κάποιοι να θεωρούν πως το SEO είναι πιο σημαντικό από το content, και πως με την εφαρμογή μηχανικών τεχνικών μπορεί κανείς να κερδίσει υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, και κάποιοι άλλοι να θεωρούν την ίδια στιγμή πως όταν υπάρχει καλό και ποιοτικό content η ανάγκη για SEO εξαφανίζεται, ωστόσο η πραγματικότητα διαψεύδει και τις δύο αυτές θέσεις. Πώς θα μπορούσε άλλωστε κάποιος να μην δώσει βάση στο SEO, όταν για να πετύχει μια content marketing στρατηγική πρέπει να ακολουθεί τις επιταγές του SEO, ενώ κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και ανάποδα. Μπορεί τα δύο τους να διαφέρουν αρκετά, μιας και το SEO έχει πιο τεχνική και περιορισμένη οπτική ενώ το content έχει μια πιο ευρεία προσέγγιση που επιτρέπει μεγαλύτερη δημιουργικότητα, ωστόσο SEO και content συνδέονται ουσιαστικά.

 

Πώς να δημιουργήσεις καλό περιεχόμενο
Το να δημιουργήσει κάποιος content δεν είναι απλή διαδικασία. Απαιτεί μελέτη, οργάνωση αλλά και ενδελεχή έρευνα ώστε να αποκτηθούν όλες εκείνες οι πληροφορίες που θα κάνουν ένα περιεχόμενο να έχει ενδιαφέρον. Ταυτόχρονα, το content πρέπει να παρουσιάζει αξιοπιστία και να είναι εύχρηστο, ώστε να μπορούν οι χρήστες να έχουν εύκολα πρόσβαση σε αυτό και να λαμβάνουν όλες τις πληροφορίες που θέλουν γρήγορα και χωρίς περιττές ενέργειες.

 

1. Ποιότητα αλλά και φαντασία
Το καλό περιεχόμενο διαθέτει ποιότητα αλλά και φαντασία. Οι χρήστες τείνουν να εκτιμούν ιδιαίτερα το ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο παρουσιάζει σημαντικές πληροφορίες και αναλύει διεξοδικά ένα θέμα. Ωστόσο ένα content για να έχει ενδιαφέρον εκτός από ποιότητα πρέπει να είναι και δημιουργικό. Το content marketing προσφέρει μεγάλα περιθώρια δημιουργικής έκφρασης και έτσι κανείς μπορεί να ξεδιπλώσει τη φαντασία του και να δημιουργήσει περιεχόμενο με ιδιαίτερο τρόπο, το οποίο θα ξεχωρίζει.

 

2. SEO friendly
Φυσικά το content πρέπει να παραμένει SEO friendly, σε λογικά πάντα πλαίσια. Το περιεχόμενο είναι η ουσία του SEO, και το αντίστροφο. Δεν αρκεί απλά ένα καλά γραμμένο κείμενο ή ένα όμορφο γραφικό με στατιστικά στοιχεία. Πρέπει αυτά να αποδοθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σχετικά με την ιστοσελίδα που τα φιλοξενεί και φυσικά να προδιαθέτουν χαρακτηριστικά εύκολης και στοχευμένης αναζήτησης από τους χρήστες. Τι νόημα έχει το καλύτερο άρθρο του κόσμου εάν δεν μπορούν να το βρουν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης;

 

3. Σωστή χρήση των keywords
Οι λέξεις κλειδιά στις οποίες στοχεύει μια SEO στρατηγική πρέπει να τοποθετούνται σωστά μέσα σε ένα περιεχόμενο, ώστε αυτό να μην φαντάζει μηχανικό και να απευθύνεται στους τελικούς αποδέκτες που δεν είναι άλλοι από τους χρήστες. Δεν αρκεί λοιπόν να βρίσκει κανείς τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και να τις τοποθετεί μέσα σε ένα κείμενο για παράδειγμα, αλλά αυτές να βγάζουν και νόημα και φυσικά να έχουν ενδιαφέρον για τους χρήστες. Η αποφυγή της ξύλινης και ρομποτικής γλώσσας των μηχανών αναζήτησης και η δημιουργία ενός φιλικού προς τους χρήστες περιεχόμενου, στο οποίο οι λέξεις κλειδιά θα κυλούν ομαλά και φυσικά, μπορούν να οδηγήσουν σε ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.

 

4. Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη
Η σωστή διασταύρωση των πληροφοριών που περιέχει το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας αλλά και η δημιουργίας μια αίσθησης εμπιστοσύνης προς τους επισκέπτες είναι σίγουρα δύο βασικές προτεραιότητες σε κάθε content marketing στρατηγική. Η χρήση αξιόπιστων πηγών και η παραπομπή σε άλλες ιστοσελίδες με αναγνωρισμένη αξία, δημιουργούν ένα κύρος στο content το οποίο τείνουν να εκτιμούν τόσο οι χρήστες όσο και οι μηχανές αναζήτησης. Μια ιστοσελίδα με αξιόπιστο περιεχόμενο εκτός από πολλούς επισκέπτες, σκαρφαλώνει και ψηλά στις θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

 

5. Πρωτότυπο περιεχόμενο
Κάτι που σίγουρα δεν αρέσει στις μηχανές αναζήτησης είναι το copy paste. Για να θεωρηθεί ένα περιεχόμενο αξιόπιστο αλλά και ποιοτικό πρέπει να χαρακτηρίζεται και από αυθεντικότητα. Το πρωτότυπο περιεχόμενο το οποίο περιλαμβάνει έρευνα, πρωτογενές υλικό, ανάλυση αλλά και μεθοδική έκθεση επιχειρημάτων, αξιολογείται ως ιδιαίτερα πολύτιμο. Συνεπώς οδηγεί σε καλύτερες θέσεις κατάταξης μιας σελίδας στις αναζητήσεις των χρηστών αλλά και σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

 

6. Καλή οργάνωση
Εκτός από ποιοτικό ένα περιεχόμενο πρέπει να είναι καλογραμμένο αλλά και σωστά οργανωμένο. Ένα άρθρο το οποίο αποτελείται από μικρές παραγράφους, επικεφαλίδες που βοηθούν στην ανάγνωση, λέξεις και φράσεις κλειδιά σε bold, παραθέσεις, φωτογραφίες και βίντεο, θεωρείται ιδιαίτερα καλά οργανωμένο καθώς επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν εύκολα μέσα στο περιεχόμενο και να εντοπίσουν πληροφορίες που αναζητούν. Ταυτόχρονα, η σωστή οργάνωση το περιεχομένου βοηθά και τις μηχανές αναζήτησης ώστε να το κατατάξουν ανάλογα και να το εμφανίσουν όταν οι χρήστες ψάχνουν κάτι σχετικό στο διαδίκτυο.

 

Το SEO και το content βρίσκονται σε μια σχέση αλληλεξάρτησης και ουσιαστικής αλληλεπίδρασης. Δεν νοείται πετυχημένη SEO στρατηγική χωρίς υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, το οποίο θα ξεχωρίζει. Την ίδια στιγμή το content που έχει παραχθεί χωρίς να ακολουθεί SEO τακτικές είναι καταδικασμένο να αποτύχει και να χαθεί στη δεύτερη σελίδα των αναζητήσεων των χρηστών του διαδικτύου. Το content γίνεται ξεκάθαρο πως αποτελεί την ουσία του SEO, και μπορεί να χαντακώσει ή να απογειώσει μια digital marketing στρατηγική. Σίγουρα η παραγωγή του περιεχομένου καθώς και ο σχεδιασμός μιας SEO στρατηγικής πρέπει να γίνονται πάντα από ειδικούς του είδους, καθώς και το παραμικρό λάθος ή απροσεξία μπορεί να στοιχίσει ανεπανόρθωτα. Το βέβαιο πάντως είναι πως τόσο το content marketing όσο και το SEO αποτελούν πολύτιμα εργαλεία τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε θεαματικά αποτελέσματα στη δημοτικότητα μιας ιστοσελίδας και φυσικά να θέσουν τις βάσεις για την ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους χρήστες του διαδικτύου.

Αν σε ενδιαφέρει να βελτιώσεις την επισκεψιμότητα & την εικόνα του site σου, μίλα με έναν αξιόπιστο συνεργάτη!

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Σχετικά Άρθρα
    3+1 SEO tips για SEO friendly περιεχόμενο
    3+1 SEO tips για SEO friendly περιεχόμενο

    Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.

    15 Απρ 2022
    Digital marketing για μικρές επιχειρήσεις
    Digital marketing για μικρές επιχειρήσεις

    Το online marketing είναι το κλειδί που μπορεί να βοηθήσει κάθε μικρή επιχείρηση να ξεκλειδώσει την πόρτα της επιτυχίας

    14 Απρ 2022
    Facebook Conversion API: Πώς μπορεί να βοηθήσει τις διαφημίσεις σου μετά το iOS update;
    Facebook Conversion API: Πώς μπορεί να βοηθήσει τις διαφημίσεις σου μετά το iOS update;

    Το iOS 14 και άλλα pixel-blockers έχουν επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την απόδοση των διαφημίσεων σου στο Facebook. Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχεις παρατηρήσει πτώση στα αποτελέσματα των καμπανιών σου και να έχεις μία γενική αίσθηση πως κάτι δεν πάει όπως πρέπει.

    08 Απρ 2022
    Βασικές Ενέργειες SEO - Οδηγός 2020
    Βασικές Ενέργειες SEO - Οδηγός 2020

    Οι SEO experts της Qualityweb ετοίμασαν έναν πλήρη οδηγό με τις βασικές ενέργειες που περιλαμβάνει το SEO, ώστε να γνωρίζεις τι περιλαμβάνει η υπηρεσία που λαμβάνεις ή αν είσαι επίδοξος SEO expert, να καταφέρεις να κατηγοριοποιήσεις καλύτερα τις ενέργειες που πρέπει να κάνεις.

    13 Απρ 2022
    Διαφήμιση στο Διαδίκτυο Πλήρης Οδηγός 2020!
    Διαφήμιση στο Διαδίκτυο Πλήρης Οδηγός 2020!

    Η διαδικτυακή διαφήμιση έχει πλέον υπερβεί έναντι της κλασσικής και είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες διατήρησης και ανάπτυξης μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτους μεγέθους.

    13 Απρ 2022
    Ιατρικό μάρκετινγκ: 7 Στρατηγικές Επιτυχίας
    Ιατρικό μάρκετινγκ: 7 Στρατηγικές Επιτυχίας

    Υπάρχουν δεκάδες στρατηγικές μάρκετινγκ που θα μπορούσες να εφαρμόσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι όλες κατάλληλες στον τομέα της υγείας.

    13 Απρ 2022
    Κατασκευή και προβολή eshop εστιάζοντας στην κερδοφορία της επιχείρηση σας. Πώς!
    Κατασκευή και προβολή eshop εστιάζοντας στην κερδοφορία της επιχείρηση σας. Πώς!

    Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να είναι δύσκολη κάποιες φορές για τις μικρές επιχειρήσεις, λόγω έλλειψης χρόνου, προϋπολογισμού και προσωπικού. Υπάρχουν τρία εκατομμύρια on line καταναλωτές στην Ελλάδα.

    Τα στοιχεία δείχνουν ότι από τα εφτά εκατομμύρια είναι ενεργοί χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα, τα 3 εκατομμύρια αγοράζουν αγαθά από e- shops, σχεδόν ένας στους δύο ενώ πάνω από 5 εκατομμύρια θα συμβουλευτεί sites πριν αγοράσει. 

    08 Απρ 2022
    Πώς να πετύχεις καλό rank στα keywords που σε ενδιαφέρουν!
    Πώς να πετύχεις καλό rank στα keywords που σε ενδιαφέρουν!

    Δες πως μπορείς να πετύχεις ένα καλό rank στα keywords που ενδιαφέρουν την επιχείρηση σου και επωφελήσου στο 100% από τα SEO tips της Qualityweb.

    13 Απρ 2022
    Πώς το iOS update επηρεάζει τις διαφημίσεις σου στο Facebook;
    Πώς το iOS update επηρεάζει τις διαφημίσεις σου στο Facebook;

    Το πρόσφατο update της Apple έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook.

    08 Απρ 2022
    Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ (remarketing) και γιατί το χρειάζεστε!
    Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ (remarketing) και γιατί το χρειάζεστε!

    Το μάρκετινγκ ως γνωστόν, έχει έναν κοινό και σημαντικό σκοπό: να αποκτήσει περισσότερες πωλήσεις. Και αυτό το επισημαίνουμε, διότι πρέπει να το κατανοήσετε καλά για να καταλάβετε την έννοια και το σκοπό του επαναληπτικού μάρκετινγκ.

    08 Απρ 2022

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×