Το μάρκετινγκ ως γνωστόν, έχει έναν κοινό και σημαντικό σκοπό: να αποκτήσει περισσότερες πωλήσεις. Και αυτό το επισημαίνουμε, διότι πρέπει να το κατανοήσετε καλά για να καταλάβετε την έννοια και το σκοπό του επαναληπτικού μάρκετινγκ.
Η τοποθέτηση διαφημίσεων μπροστά από δυνητικούς πελάτες αποτελεί κατά παράδοση έναν από τους ευκολότερους τρόπους εισαγωγής του προϊόντος σας στον κόσμο, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ με την πάροδο των ετών. Ενώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους, οι εταιρείες δεν χρειάζεται πλέον να βασίζονται σε μια τυχαία συνάντηση για να πάρουν τα προϊόντα τους μπροστά στους πελάτες τους.
Με το επαναληπτικό μάρκετινγκ λοιπόν, ’’ακολουθούμε συνεχώς’’ τους πελάτες που είτε μας έχουν επισκεφθεί μια φορά, είτε έχουν αγοράσει κάποια φορά από την επιχείρηση μας, είτε έχουν γραφτεί με e-mail. Όταν αυτοί οι άνθρωποι εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας, είτε με αγορά είτε χωρίς, τότε θα αρχίσουν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε όλο το διαδίκτυο. Όπως και στα υπόλοιπα είδη μάρκετινγκ, έτσι και στο remarketing δεν πληρώνετε μέχρι ο άλλος να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Τελικά, το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι μια στρατηγική που σας επιτρέπει να επανασυνδεθείτε με δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες καθώς περιηγούνται σε διαφορετικές περιοχές του διαδικτύου. Μπορεί να έχουν μόνο περιέργεια για τα προϊόντα σας πριν, αλλά καθώς συνεχίζουν να εξετάζουν τις επιλογές τους - και συνεχίζουν να βλέπουν την επίδειξη της επωνυμίας σας σε συναφή μέρη - υπάρχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας όταν είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Ωστόσο, στο επόμενο άρθρο μας θα σας δώσουμε κάποιες εξαιρετικές συμβουλές βελτιστοποίησης του επαναληπτικού μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε περισσότερες πωλήσεις.
Το iOS 14 και άλλα pixel-blockers έχουν επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την απόδοση των διαφημίσεων σου στο Facebook. Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχεις παρατηρήσει πτώση στα αποτελέσματα των καμπανιών σου και να έχεις μία γενική αίσθηση πως κάτι δεν πάει όπως πρέπει.
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να είναι δύσκολη κάποιες φορές για τις μικρές επιχειρήσεις, λόγω έλλειψης χρόνου, προϋπολογισμού και προσωπικού. Υπάρχουν τρία εκατομμύρια on line καταναλωτές στην Ελλάδα.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι από τα εφτά εκατομμύρια είναι ενεργοί χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα, τα 3 εκατομμύρια αγοράζουν αγαθά από e- shops, σχεδόν ένας στους δύο ενώ πάνω από 5 εκατομμύρια θα συμβουλευτεί sites πριν αγοράσει.
Το πρόσφατο update της Apple έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook.