Ο Αλγόριθμος BERT
Από τον Οκτώβριο του 2020, ο αλγόριθμος BERT της Google αναβάθμισε την βασική λειτουργικότητα του crawler bot. Το bot χρησιμοποιεί επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) για ανάλυση, κατανόηση και κατηγοριοποίηση της γραπτής γλώσσας. Αυτή η δυνατότητα έχει εξελιχθεί από ένα μοντέλο Words2Vec (ανάγνωση από τα αριστερά στα δεξιά) σε ένα νέο διμερές μοντέλο που ονομάζεται BERT. Αυτό δίνει στο Googlebot ποιοτικότερη κατανόηση της συνάφειας με τα συμφραζόμενα, την πλήρη κατανόηση των θεμάτων περιεχομένου και την ικανότητα οργανικής ανάπτυξης μέσω της Αυτόματης Μηχανικής Μάθησης (ML). Αυτή η ενημέρωση επαναπροσδιορίζει πλήρως το οικοσύστημα των αναζητήσεων και θα ορίσει το μέλλον του SEO. Και πάλι, υπάρχουν αλλαγές στους παράγοντες ranking της Google, τις οποίες πρέπει να προσέξετε, για να φτιάξετε σελίδες που θα έχουν καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης!
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ GOOGLEBOT
Πώς βλέπει το Googlebot ότι ο ιστότοπός σας έχει αλλάξει; Για να το πούμε πιο απλά - το Googlebot, ενώ αρχικά διάβαζε από τα αριστερά στα δεξιά και τα δεξιά στα αριστερά για να βγάλει κάποιο νόημα από το περιεχόμενο, τώρα μετατρέπει κάθε λέξη ή/και φράση μίας σελίδας σε μία αναγνωρίσιμη οντότητα που μπορεί να της δώσει προτεραιότητα, να την καταγράψει και να την συγκρίνει με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση της εκάστοτε λέξης/φράσης. Τα σχετικά keywords (NLP terms) είναι πλέον πάρα πολύ σημαντικά.
Entities ή αλλιώς... Ιδιότητες
Τα sites είναι μία συλλογή από ιδιότητες. Η Google αναλύει, κατηγοριοποιεί και θέτει σε προτεραιότητα αυτές τις ιδιότητες συνεχώς, τροφοδοτώντας τον "εγκέφαλο" μίας μηχανής αναζήτησης (βασισμένη σε τεχνολογία AI/μηχανικής εκμάθησης), καθώς και ολόκληρο το online οικοσύστημα. Τα entities είναι keywords που απαντούν στα 5 W: who (ποιος), what (τι), where (που), when (πότε), why (γιατί). Όσο πιο ποικίλες και υψηλής ποιότητας αναφορές έχει το site σας, τόσο ισχυρότερη γίνεται η ιδιότητα σας.
Η χρήση πολλών αναφορών δημιουργεί μεγαλύτερη αποσαφήνιση και ενθαρρύνει το bot να σε επιβραβεύσει με υψηλότερο rank, από αυτό που θα πετύχαινες, χωρίς τις αναφορές αυτές. Σιγουρέψου ότι χρησιμοποιείς τις καλύτερες ιδιότητες για κάθε μεμονωμένη σελίδα που δημιουργείς και στην συνέχεια σκέψου, που ανήκει αυτή η ιδιότητα μέσα στο σύμπλεγμα σελίδων ή περιεχομένου που δημιουργείς.
Τύποι Ιδιοτήτων που αναγνωρίζει η Google:
• Πρόσωπα
• Τοποθεσίες
• Οργανισμούς
• Event
• Έργα τέχνης
• Καταναλωτικά αγαθά
• Άλλα
• Αριθμούς τηλεφώνου
• Διευθύνσεις
• Ημερομηνίες
• Αριθμούς
• Τιμές
OFF PAGE ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ LOCAL SEO
Οι ιδιότητες και οι αναφορές σε ιδιότητες εφαρμόζονται on-page (στις σελίδες του site σου) και off-page (σε σελίδες άλλων site) σε domain με υψηλό authority, πχ σε σελίδες του Google My Business, στα social media και σε δημοφιλείς καταλόγους επιχειρήσεων.
Οι ιδιότητες είναι η αιτία, που στο όνομα του local SEO, υπάρχουν υπηρεσίες επί πληρωμή, οι οποίες στην ουσία πουλούν αναφορές για τα επονομαζόμενα NAP (name, address, phone number), για σελίδες του Google My Business και υποστηρίζουν ότι μπορούν να ανεβάσουν με μικρό κόστος μία τοπική επιχείρηση στις top 3 θέσεις σε sites, όπως το Fiverr. Σε καμία περίπτωση δεν εγκρίνουμε την προαναφερόμενη υπηρεσία, απλώς αναφέρουμε την ύπαρξη της.
Η ενίσχυση της φυσικής σου τοποθεσίας, των προϊόντων σου, των υπηρεσιών σου και των θεματολογιών για τις οποίες μιλάς, είναι σημαντικά για το πώς ο BERT δίνει προτεραιότητα σε αποτελέσματα και πώς τα αντιστοιχεί με οργανικές αναζητήσεις.
Salience Score ή αλλιώς... Σκορ Υπεροχής
Οι ιδιότητες μπαίνουν σε προτεραιότητα από τις καλύτερες στις χειρότερες μέσω του Google NLP API. Εάν μία από τις top 10 ιδιότητες της σελίδας σου συμφωνούν με τα υπάρχοντα top αποτελέσματα αναζήτησης, τότε σίγουρα η σελίδα σου θα έχει καλύτερο rank.
Χρησιμοποίησε τις ιδιότητες με την σωστή αναλογία για να κάνεις rank στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google για τα keywords σου. Μπορείς να την υπολογίσεις με τα salience scores- ένα σύστημα μέτρησης που δείχνει πόσο “δυνατή” είναι μία σελίδα.
Τα salience scores θα εφαρμοστούν σε ιδιότητες που βρίσκονται σε οποιαδήποτε μορφή γραπτού περιεχομένου: κάθε γραπτού κειμένου που έχει αντιγραφτεί και επικολληθεί στο API, σε βιβλία, εκθέσεις, περιγραφές προϊόντων κτλ.
Το NLP δεν είναι χρήσιμο αποκλειστικά για τις μηχανές αναζήτησης και τα sites, ούτε το Googlebot λαμβάνει πληροφορίες αποκλειστικά και μόνο από τις σελίδες των sites. Για ποιό λόγο νομίζεις πως το Gmail είναι δωρεάν και υπάρχει η δυνατότητα να ταξινομηθούν τα email σε κατηγορίες όπως Primary, Social και Promotion; Όπου το προϊόν είναι δωρεάν, εμείς είμαστε το προϊόν!
Sentiment Analysis ή αλλιώς... Ανάλυση Συναισθήματος
Ορισμένες φορές ένας συγγραφέας επικεντρώνεται σε κάτι το αρνητικό, χρησιμοποιεί ανεπιθύμητες λέξεις κτλ. Με το να αυξάνεις την θετική όψη των πραγμάτων και να ευθυγραμμίζεις τον τόνο του άρθρου με άλλα sites που εμφανίζονται στο top 10 των keywords που στοχεύεις, μπορεί να βοηθήσεις την επιχείρηση σου να έχει καλύτερο rank. Η ανάλυση τόνου είναι επίσης χρήσιμη σε chatbots που βασίζονται σε τεχνολογία AI και σε ανεπτυγμένα αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών, καθώς διαθέτει social listening triggers. Μάθε περισσότερα από το εργαλείο της IBM, Tone Analyzer.
CORRELATION SEO
Ποιο είναι το μεγαλύτερο μυστικό για καλό rank στην Google; Correlative SEO ή αλλιώς SEO με συσχετισμούς.
Ανάλυση Ανταγωνισμού των Top 10 SERP
Προσοχή!!! Στις ροές συσχέτισης και στα trends εξίσου- είναι συνήθως δίκοπο μαχαίρι πραγματικά. Εάν διαλέξεις τους λάθος ανταγωνιστές για να μιμηθείς ή να συσχετίσεις το περιεχόμενο σου, τότε αυτό μπορεί να χτυπήσει το σκορ του περιεχομένου σου και το κύρος σου στην θεματολογία, με αποτέλεσμα να πέσεις σε rank! Με το να διαλέγεις τους πιο σχετικούς και ταιριαστούς ανταγωνιστές που ταυτόχρονα απαντούν σε αναζητήσεις χρηστών, τότε μπορείς να δεις ένα καλύτερο rank και να πετύχεις.
Το Correlation SEO συγκρίνει κάθε URL με ανταγωνιστικά αποτελέσματα αναζήτησης για κάθε στοχευόμενη λέξη κλειδί ή δημοφιλή φράση κλειδί. Εργαλεία συσχετισμού όπως το Surfer, σε βοηθούν να φτιάξεις την σελίδα σου βασισμένος σε μεγαλύτερες και καλύτερες σελίδες, όπου οι δικές τους ιδιότητες παρέχουν στο bot σχετική με τα συμφραζόμενα θεματολογία αναφορικά με το niche θέμα, για το οποίο αποσκοπείς να πετύχεις ένα καλό rank. Με το να χτίζεις θεματολογίες συγκεκριμένες, σημαντικές και βασισμένες σε έννοιες, μπορείς να χτίσεις εμπιστοσύνη και αυθεντία γύρω από αυτό το συγκεκριμένο θέμα και να κερδίσεις μία θέση στα top 10 αποτελέσματα αναζητήσεων.
ON PAGE OPTIMIZATION Ή ΑΛΛΙΩΣ... ON PAGE ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Σε αυτήν την ενότητα, δεν θα αναλύσουμε ποιοι είναι οι top παράγοντες για καλό rank, αλλά θα εξηγήσουμε για ποιο λόγο η on page βελτιστοποίηση δουλεύει τόσο καλά. Όλα λοιπόν, αρχίζουν με ένα τεχνικό θέμα που ονομάζεται αποσαφήνιση.
Αποσαφήνιση Θεματολογίας
Όσοι έχουν το δικό τους site, πρέπει να “δουλέψουν” την αποσαφήνιση της θεματολογίας τους.
Με το να αφαιρεί κανείς την ασάφεια από την εξίσωση, αφαιρεί μαζί και τις πιθανότητες να μπερδέψει το bot της Google. Κάθε φορά που το bot μπερδεύεται, το site σου έρχεται αντιμέτωπο με μία λεπτομερή εξέταση, ενεργοποιώντας την υποκειμενικότητα του bot. (δεν το θες αυτό)
Ο βασικός στόχος σου θα έπρεπε να είναι: να καθιστάς απίθανο για το bot να σκεφτεί κάτι διαφορετικό από αυτό που θέλεις να σκεφτεί για σένα.
Για αυτό το λόγο, ορισμένοι local seo experts προσπαθούν “τόσο πολύ” να ενισχύσουν το NAP (name, address, phone) των πελατών τους σε όσα περισσότερα δωρεάν, υψηλού authority sites γίνεται. Όταν η Google ανιχνεύει και βρίσκει online την ίδια πληροφορία NAP, ξανά και ξανά – τότε ενισχύεται η ακρίβεια της πληροφορίας αυτής.
Μία ιδιότητα, με ενισχυμένες, επιβεβαιωμένες και συχνά ίδιες δημόσιες πληροφορίες, μετατρέπεται σε αυθεντική ιδιότητα στην γεωγραφική τοποθεσία που βρίσκεται ή στην niche αγορά που απευθύνεται με το πέρασμα του χρόνου. Κάθε πέρασμα του Googlebot, όπου αυτό βρίσκει περισσότερες παραπομπές και αναφορές, έχει ως αποτέλεσμα να καταλαβαίνει καλύτερα την ιδιότητα της σελίδας σου.
Για παράδειγμα, η μεγαλύτερη, πιο αυθεντική και κυρίαρχη ιδιότητα στις online πωλήσεις είναι η Amazon. Η Amazon καταλαμβάνει το 50% όλων των online πωλήσεων. Είναι μία τεράστια και ξεκάθαρη, αποσαφηνισμένη ιδιότητα. Οπότε για αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι κυρίαρχη σε αποτελέσματα αναζητήσεων με αγοραστική πρόθεση σε πολλές χώρες του εξωτερικού πχ καφέ ανδρικά παπούτσια τιμή.
Το Βασικό Τρίπτυχο για το On-Page SEO
Η σωστή Αποσαφήνιση ξεκινάει με το να σχεδιάσεις την σελίδα σου σωστά. Για μία σωστή σελίδα το βασικό τρίπτυχο είναι:
• Τίτλος σελίδας ή Page Title
• Διεύθυνση URL ή URL Address (Slug)
• H1 Τίτλος ή H1 Title Tag
Το concept του βασικού τρίπτυχου για το on page SEO είναι το να ταιριάξεις τα keywords της σελίδας σου με τον τίτλο της σελίδας, την διεύθυνση URL και τον H1 τίτλο της σελίδας. Ιδανικά, αυτά θα πρέπει να ταυτίζονται 100%, χωρίς αποκλίσεις. Κάθε διαφορά στην συνέχεια των λέξεων, επιπρόσθετες λέξεις ή ασυνέπειες, κάνουν το bot της Google να ερμηνεύσει σαν βασική ιδέα, μία άλλη ανεπιθύμητη ιδιότητα. Για να το αποφύγουμε αυτό, πρέπει πάντα να μην δίνουμε την ευκαιρία στο bot να σκεφτεί για την σελίδα μας κάτι το οποίο δεν είναι.
Αρκετοί SEO επαγγελματίες ίσως και να διαφωνούν σε αυτό το σημείο. Μπορείς ακόμα να κάνεις καλό rank για πολλαπλά keywords με παραλλαγές στον τίτλο, την διεύθυνση και τα H1. Αυτό που θέλουμε να πούμε είναι πως η αποσαφήνιση αρχίζει με την επαναλαμβανόμενη τοποθέτηση λέξεων κλειδιών στην ονομασία και στην δομή της σελίδας σου.
Αν θέλεις, χωρίς αμφιβολία, να κάνεις rank στην θέση #1 για ένα συγκεκριμένο keyword, τότε χρησιμοποίησε ονομασίες ακριβούς αντιστοίχισης. Εννοείται, πως αν είσαι σε πιο προχωρημένο επίπεδο με το SEO, μπορείς να γίνεις και πιο δημιουργικός. Η συγκεκριμένη μέθοδος στόχευσης γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη για κάθε keyword που προσθέτεις.
Παράδειγμα: Εάν έγραφα το κείμενο μίας σελίδας για γυναικεία κόκκινα ψηλοτάκουνα, τότε θα έγραφα:
Ο τίτλος είναι το μόνο σημείο, στο οποίο συνιστάμε να συμπεριλάβεις διαφορετική marketing ορολογία ή εναλλακτικές του ερωτήματος που απαντάς με την σελίδα σου. Εάν πρέπει, γράψε κείμενο πριν και μετά από την ακριβή φράση που στοχεύεις και/ή συμπεριέλαβε την ακριβή φράση που στοχεύεις μόνο, ώστε να κερδίσεις όσο περισσότερο traffic γίνεται, από το πιθανό traffic που μπορεί να σου προσφέρει οργανικά.
Ακριβής Αντιστοίχιση ή Exact Match: Σχεδιαστής Γυναικείων Κόκκινων Ψηλοτάκουνων για Γυναίκες που είναι Όλη Μέρα στο Τρέξιμο.
Μην “σπάσεις” την στοχευόμενη φράση κλειδί σε μερική αντιστοίχιση- θα αποδυναμώσει την τοποθέτηση σου.
Μερική Αντιστοίχιση ή Partial Match: Σχεδιαστής Γυναικείων Τακουνιών για Γυναίκες που είναι Όλη Μέρα στο Τρέξιμο
Μην νομίζεις πως το bot είναι αρκετά έξυπνο για να βάλει τα πράγματα σε μία σειρά, επειδή οι λέξεις που θέλεις να χρησιμοποιήσεις βρίσκονται μέσα στην πρόταση. Απαιτείται επιπλέον, ομαδοποίηση των λέξεων σε φράσεις, για να μπορέσει το bot να καταλάβει το νόημα από τα συμφραζόμενα. Χρειάζεται την ιδιότητα σε ακριβής αντιστοίχιση.
Keyword Rich: Σχεδιαστής Κόκκινων Τακουνιών για Γυναίκες που είναι Όλη Μέρα στο Πόδι
Η ίδια μεθοδολογία εφαρμόζεται και στα domains. Πολλοί SEO επαγγελματίες θα συμβούλευαν κατά της ονομασίας domain με ακριβής ή μερική αντιστοίχιση επειδή υπάρχει το ενδεχόμενο υπερ-βελτιστοποιημένου περιεχομένου. Παρόλα αυτά, αν πραγματικά θέλεις καλό rank σε ένα keyword, δεν υπάρχει τίποτα πιο “δυνατό” από ένα domain με το όνομα ενός keyword που έχει μεγάλη ποσότητα αναζητήσεων. Η Google υποστηρίζει πως έχει αποδυναμώσει την ισχύ της πρακτικής αυτής, αλλά στην πραγματικότητα μπορείς ακόμα να “κυριεύσεις” στα αποτελέσματα αναζήτησης ή την niche αγορά, εξαιτίας του NLP.
Μπορεί να φαίνεται ότι “κάνουμε μάθημα” σε ερασιτέχνες τώρα, όμως αυτό που θέλουμε να καταλάβεις, είναι πως αυτή η επαναλαμβανόμενη στοίβα περιεχομένου με αυτήν την θεματολογία, δίνει στο bot την πρώτη αποσαφήνιση για το τι πράγμα μιλάς μέσα στην σελίδα. Το να ονοματίζεις σωστά μία σελίδα, είναι το πρώτο σημαντικό βήμα για να κάνεις καλύτερο rank συγκριτικά με τους ανταγωνιστές σου. Με το να γράφεις μεγάλη ποσότητα περιεχομένου, με φυσική ροή, χωρίς ανούσιες επαναλήψεις αλλά επαναλήψεις με τις οποίες δείχνεις την αυθεντία σου πχ χρησιμοποιώντας παραδείγματα που εξυπηρετούν ένα σκοπό, επιβεβαιώνεις πως η θεματολογία για την οποία μιλάς, είναι η δική σου θεματολογία!
Μία κακή σελίδα με τίτλο ακριβούς αντιστοίχισης, keyword rich URL και H1 τίτλο, μπορεί να κάνει καλό rank στις top 100 σελίδες, απλώς και μόνο εξαιτίας του βασικού τρίπτυχου που αναφέραμε πιο πάνω.
Εάν κερδίσεις προσεχτικά την θέση σου στις κατατάξεις, μπορείς σχεδόν να εγγυηθείς αμέσως στον εαυτό σου μία θέση στα top 100 αποτελέσματα λιγότερο ανταγωνιστικών ερωτημάτων στην μηχανή αναζήτησης. Μόλις το ranking για τα keyword που στοχεύεις είναι μέσα στα 100 top αποτελέσματα, μπορείς σιγά σιγά να αρχίσεις να σχεδιάζεις τον δρόμο για τις top 10 θέσεις με ένα εργαλείο συσχετισμού σαν το Surfer.
Γιατί η Αποσαφήνιση Θεματολογίας έχει Σημασία
Η αποστολή της Google είναι, να οργανώσει την πληροφορία όλου του πλανήτη και να την κάνει παγκοσμίως προσβάσιμη και χρήσιμη.
Πως το πετυχαίνει κανείς αυτό; Ακρίβεια!
Πως γίνεται να γίνει κανείς η πιο ακριβής μηχανή αναζήτηση που υπήρξε ποτέ; Με το να είναι πολύ λεπτομερής και να αναλύει γλώσσες, ιδιότητα προς ιδιότητα, λέξη προς λέξη, φράση προς φράση, σελίδα προς σελίδα, brand προς brand, πόλη προς πόλη κ.ο.κ.
Εάν δεν κάνεις rank στις top 100 θέσεις με την αξιοποίηση του μοτίβου του βασικού τρίπτυχου που αναφέρθηκε πιο πάνω, τότε πρέπει να συνεχίσεις την δημιουργία πολύ περιεχομένου και να εφαρμόσεις το μοτίβο “positioning superfecta”. Για να καταφέρεις αυτό, κάνε το παρακάτω:
1. Πρόσθεσε μία φωτογραφία στην σελίδα: δώσε ένα όνομα στην φωτογραφία με έναν τίτλο alt tag, περιγραφή και SEO friendly όνομα αρχείου (seo-friendly-file-name.jpg) που ταιριάζει ακριβώς με το βασικό keyword που στοχεύεις.
2. Ενσωμάτωσε ένα video στην σελίδα σου, με τίτλο που ταιριάζει ακριβώς με το βασικό keyword που στοχεύεις, πάντα ο τίτλος να είναι SEO friendly. Οδήγησε από το video πίσω στην σελίδα του άρθρου σου. Ένα hack είναι να ανεβάσεις επίσης βιντεάκια στο YouTube με links που οδηγούν στις σελίδες σου. Έτσι, το link μπαίνει σε ιδιοκτησία της Google και δεν γίνεται να αποφευχθεί το indexing. Το ίδιο συμβαίνει και με το άνοιγμα λογαριασμό στο Google My Business, όσον αφορά το local SEO.
Όταν το bot δει μία συνεχιζόμενη ακολουθία τίτλων σελίδας, διευθύνσεων URL, H1 τίτλων, φωτογραφιών, video και άλλα rich media, ενσωματώσεις βίντεο και παραπομπές: χάρτες, podcasts, pdf αρχεία κα, τότε καταλαβαίνει εκτενέστερα και συσχετίζει κάτι με μία θεματολογία. Κάθε στοιχείο που βάζεις στην σελίδα, καλό θα είναι να αντιστοιχεί ακριβώς στο βασικό keyword που στοχεύεις, ώστε με αυτόν τον τρόπο να βοηθηθεί το bot για την αποσαφήνιση του θέματος της σελίδας, με στόχο την καλύτερη κατάταξη της.
Μοτίβο Positioning Superfecta:
• Τίτλος σελίδας ή αλλιώς Page Title
• Διεύθυνση URL ή αλλιώς URL Address (Slug)
• H1 τίτλος ή αλλιώς H1 Title Tag
• Εικόνα
• Video
• Rich Media (SlideShare, PDF αρχεία, Google Maps κτλ)
Οι meta περιγραφές δεν μετρούν πια τόσο στο SEO και συχνά παράγονται αυτόματα ή γράφονται ξανά από το Googlebot για να αντιστοιχούν καλύτερα στην πρόθεση των χρηστών. Αυτό ακριβώς ΔΕΝ θέλουμε να συμβεί στην σελίδα μας και για αυτό χρησιμοποιούμε τα μοτίβα του βασικού τρίπτυχου και του positioning superfecta! Συνέχισε να χρησιμοποιείς πολύ συχνά και με φυσικό τρόπο στην θεματολογία σου την πολύ συγκεκριμένη λέξη κλειδί (keyword) ή φράση ή θέμα, για τα οποία θες να σε προσέξουν και γράψε ένα παρόμοιου μεγέθους και ίδιας πρόθεσης άρθρο, θα πετύχεις υψηλό rank!
ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ KEYWORDS
Όταν έχεις βρει τρόπο, πως να κάνεις καλό rank σε μία σελίδα για το στοχευμένο keyword, τότε το SEO στην ουσία μετατρέπεται στην δημιουργία πολλών σελίδων με καλό rank! Εάν φτιάξεις την σελίδα σου, βασισμένος σε σημασιολογικούς και θεματικούς παράγοντες συνδυαστικά, τότε θα κάνεις καλύτερο rank για την σελίδα σου συγκριτικά με το να βασιζόσουν σε έναν από τους προαναφερόμενους 2 παράγοντες ξεχωριστά.
Ομάδα Keywords
Αυτά τα γκρουπ σελίδων αρχίζουν να συμπεριφέρονται σαν “ομάδες λέξεων-κλειδιών” ή μίνι “στοίβες ιδιοτήτων” που επιβεβαιώνουν το domain σου, ώστε να γίνει ένα από τις top σελίδες στην μηχανή αναζήτησης για συγκεκριμένες θεματολογίες, άσχετα αν ο χρήστης κάνει μία αναζήτηση που αντιστοιχεί ακριβώς στα keywords που στοχεύεις με την σελίδα σου ή όχι.
Αυτός είναι και ο λόγος που μεγαθήρια όπως η Amazon και η Walmart, έχουν σελίδες που εμφανίζονται στα top αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης ξανά και ξανά για keywords, ακόμα και όταν τα αποτελέσματα που παρουσιάζουν, δεν είναι και τα καλύτερα. Εμφανίζονται γιατί είναι δημοφιλείς ιδιότητες και έχουν το πλεονέκτημα της αυθεντίας για πολλά είδη αγαθών, υπηρεσιών και θεματολογιών. Με τον απόλυτο αριθμό σελίδων και τις ομάδες περιεχομένου που έχουν, η Google ευνοεί την φήμη τους και για αυτό έχουν υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζητήσεων και μεγαλύτερο traffic συγκριτικά με μικρότερα site.
Βελτιστοποίηση Ομαδοποίησης Περιεχομένου
Μπορούμε να φέρουμε γρηγορότερα υψηλό rank και μεγάλο traffic με την ομαδοποίηση keywords και/ή ομαδοποίηση περιεχομένου,
Το γνώριζες πως η Google ξέρει ότι το φρούτο, ένα πορτοκάλι, είναι στρογγυλό και κανείς ποτέ δεν της το είπε; Το γνωρίζει, επειδή το Googlebot το έμαθε μέσω της μηχανικής εκμάθησης. Κάθε φορά που τα πορτοκάλια περιγραφόντουσαν σαν “στρογγυλά”, “κυκλικά”, καταχωρούσε την πληροφορία.
Συνέδεε την σχετική με τα συμφραζόμενα συσχέτιση και διαπίστωσε πως η εμφάνιση, το σχήμα ενός πορτοκαλιού είναι στρογγυλό. Εάν ήθελες να έχεις υψηλό rank στην σελίδα σου για μία λέξη κλειδί, όπως το “πορτοκάλι” και δεν συμπεριελάμβανες κάποια αναφορά στο σχήμα του με τον χαρακτηρισμό στρογγυλό, δεν μπορούσες εύκολα να έχεις υψηλότερο rank στα αποτελέσματα, συγκριτικά με αυτούς που το έκαναν. Σημασιολογικά, η σελίδα σου δεν θα ήταν “αρκετή” για να μπει στα top 10 αποτελέσματα, διότι η Google πρέπει να πετύχει την αποστολή της να σερβίρει στους χρήστες την πιο χρήσιμη πληροφορία, κάθε ώρα και στιγμή. Εάν η πληροφορία σου δεν έχει κάποιο ισχυρό keyword, εξέχουσα φράση, ιδέα ή κυρίαρχο θέμα, το περιεχόμενο σου δεν θα πληροί τα κριτήρια και δεν θα μπει στην λίστα των top αποτελεσμάτων. Τόσο απλά!
Για αυτό το λόγο τα LSI λέξεις-κλειδιά (latent semantic indexing keywords) ήταν τόσο δημοφιλή ορισμένα χρόνια πριν, αφότου τα γραφήματα γνώσεων της Google μπήκαν στο παιχνίδι και όλοι ήθελαν να εμφανίσουν το brand τους μέσα στο πλαίσιο με την πληροφορία του γραφήματος γνώσεων.
Το Surfer Content Planner
Το Surfer Content Planner είναι ένα εργαλείο ομαδοποίησης λέξεων κλειδιών με one click δημιουργία template σελίδων. Πραγματικά, είναι ένα εργαλείο που κάθε content creator θα ονειρευόταν. Πρόσθεσε ένα keyword που σε ενδιαφέρει και το εργαλείο θα αναζητήσει θεματικά, σχετικά keywords και θα τα ομαδοποιήσει αυτόματα. Εάν θέλεις να πετύχεις καλό rank για μία συγκεκριμένη niche αγορά – τότε πραγματικά με αυτό το εργαλείο, μπορείς να καταφέρεις πολλά.
Το Keyword Cupid
Ένα άλλο δυνατό εργαλείο είναι το Keyword Cupid.
Το εργαλείο ομαδοποίησης keyword του Keyword Cupid σε βοηθάει να σχεδιάσεις την αρχιτεκτονική ενός site που rankάρει σαν κανένα άλλο.
Φαντάσου να γνώριζες όλες τους γευστικούς συνδυασμούς του κόσμου και μετά να μπορούσες να ανοίξεις ένα εστιατόριο;
Ή φαντάσου να έβγαζες στην αγορά μία νέα σειρά ρούχων μόνο με τα πιο δημοφιλή προϊόντα και να μην έχανες ξανά χρήματα ή απόθεμα;
Ή φαντάσου να ήξερες κάθε θέμα που ήθελε να ακούσει το Googlebot, ώστε να φέρει το site σε υψηλές θέσεις στην μηχανή αναζήτησης;
Το εργαλείο είναι ότι πρέπει για keyword mapping και σχεδιασμό περιεχομένου. Ένα must εργαλείο που θα σε βοηθήσει να γεφυρώσεις μία καλή έρευνα λέξεων-κλειδιών με την ομαδοποίηση περιεχομένου και θα σε αποτρέψει από το να κινδυνέψεις να σπαταλήσεις χρόνο και χρήμα χωρίς λόγο.
Το να πετύχεις καλό rank για Ομάδες Περιεχομένου και Δίκτυα sites είναι γρηγορότερο
Το να πετυχαίνεις καλό rank για ομάδες περιεχομένου είναι ταχύτερο από το να πετυχαίνεις καλό rank για μία ξεχωριστή θεματολογία, μία προς μία. Όπως και το να πετυχαίνεις καλό rank για πολλαπλά συνδεδεμένα sites μεταξύ τους είναι ευκολότερο από το να πετυχαίνεις καλύτερο rank για ένα site κάθε φορά. Δεν αναφερόμαστε σε δίκτυα προσωπικών blogs.
Γενικά, είναι ευκολότερο να πετύχεις καλό rank για μία μεγάλη ομάδα σελίδων μιας και δημιουργούνται με αυτόν τον τρόπο πολλαπλά σημεία για να εισέλθει κάποιος και links μεταξύ των σελίδων αυτών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, η αποσαφήνιση από το bot να γίνει γρηγορότερα λόγω σχετικού περιεχομένου!
Τα περισσότερα site ανιχνεύονται μέσα σε 40 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Τότε ο ιδιοκτήτης του site πρέπει να περιμένει το bot να επιστρέψει ξανά ώστε να βρει κάτι καινούργιο για την ιδιότητα τους ή για να γίνει πιο ισχυρή η αυθεντία του site. Ο μοναδικός σκοπός του bot είναι να ανιχνεύει, οπότε το να το κάνεις να χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να ανιχνεύσει το site σου, είναι κάτι που θα κάνει το site να αξιολογηθεί ως χρήσιμο. Μην ξεχνάς, όμως, το site σου πρέπει να έχει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και να μην σπαμάρει μία πληροφορία για να “χειραγωγήσει” το bot.
ΟΜΑΔΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Ή CONTENT SILOS
Η δομή του site σου (σχέδιο/αρχιτεκτονική) θα πρέπει να αποτελείται από ομάδες περιεχομένου ή αλλιώς content silos. Η λέξη “silos” σημαίνει πως υπάρχει πράγματι μία ιεραρχία σελίδων, όλες οι σελίδες δείχνουν προς μία κεντρική σελίδα πληροφοριών ή σελίδα περιεχομένου που έχει τον ρόλο της κεντρικής σελίδας για τον χρήστη και για το bot. Ένα παράδειγμα ομαδοποιημένου περιεχομένου ή content silo είναι το παρακάτω:
Κανείς δεν εξηγεί καλύτερα τι είναι τα SEO Silos, από τον ίδιο τον Bruce Clay. Είναι σημαντικό να κατανοήσεις, πως πρέπει να σχεδιάσεις την ομαδοποίηση των θεματολογιών της σελίδας σου και στην συνέχεια να “στοιβάξεις” αυτές τις θεματολογίες στο site σου, σωστά με εύκολη πλοήγηση, anchor texts και εσωτερικές συνδέσεις.
Συμβουλή 1η: Χρειάζεσαι τουλάχιστον πέντε σελίδες για να φτιάξεις μία σχετική ομαδοποίηση περιεχομένου σε ένα οποιοδήποτε site.
Συμβουλή 2η: Δύο εσωτερικές συνδέσεις αντιστοιχούν στην βαρύτητα μίας εξωτερικής σύνδεσης (από άλλο site δηλαδή προς το site σου).
Για αυτό, είναι σημαντικό να μην ξεχάσεις να κάνεις keyword mapping, URL mapping και να δημιουργήσεις μία στρατηγική εσωτερικών συνδέσεων, η οποία να συμβαδίζει με τις ομαδοποιήσεις περιεχομένου του site σου.
Αντικατοπτρισμός των Content Silos
Το να αντικατοπτρίζεις ομάδες περιεχομένου (κατηγοριοποιήσεις ανά θεματολογία) στα Social Media και σε άλλες web 2.0 ιδιοκτησίες ενισχύει την δομή τους και την σχετικότητα τους. Το να βάζει κανείς πολλά video με στοχευμένες λέξεις κλειδιά & βελτιστοποιημένους τίτλους σε μία λίστα του YouTube και στην συνέχεια να συνδέει κάθε βίντεο στην αντίστοιχη σελίδα που ανταποκρίνεται, με το video ενσωματωμένο στην σελίδα, είναι ένας δυνατός τρόπος να ενισχύσει κανείς την δομή μίας ομάδας περιεχομένου και να δημιουργήσει μία “λούπα”.
Αυτή η κίνηση ενισχύει την ιδιότητα με το να χρησιμοποιεί ένα domain με υψηλό authority- στην προκειμένη το YouTube. Η τακτική του αντικατοπτρισμού των ομάδων περιεχομένου λειτουργεί και με άλλες πλατφόρμες social media ή δωρεάν blogs επίσης.
Για παράδειγμα, το να συσσωρεύεις εικόνες στο Pinterest, σε πίνακες που η ονομασία τους αντιστοιχεί ακριβώς με το keyword που στοχεύεις, και να αντικατοπτρίζονται ώστε να ταιριάζουν ακριβώς με τις κατηγορίες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις θεματολογίες των blog posts σου, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσεις το site σου.
Η δημιουργία albums στο Facebook και ο αντικατοπτρισμός με περιγραφές, links και λέξεις-κλειδιά, ενισχύει τις ομάδες περιεχομένου του site σου και τις ιδιότητες του.
Το να καταφέρνεις να εμφανιστείς στην Νο.1 θέση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, συμβαίνει επειδή τα στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται στην σελίδα σου, θεωρούνται ως τα πιο σχετικά και χρήσιμα για το ερώτημα του εκάστοτε χρήστη.
Επίσης, το bot εκτιμάει το site σου και το σύνολο των ιδιοτήτων του, έναντι όλων των αναφορών από άλλες σελίδες, ώστε να καταλάβει που ανήκει. Σκέψου το σαν τον BERT, μόνο που αντί για λέξεις, κάθε ομάδα σελίδων συγκρίνεται με μία άλλη ομάδα σελίδων του διαδικτύου γενικότερα.
Το site που κατέχει την καλύτερη ομαδοποίηση περιεχομένου ή συλλογή ιδιοτήτων κερδίζει προτεραιότητα, φήμη, σχετικότητα και υπερισχύει σε μία niche θεματολογία.
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ SEO
Συσσώρευση Ιδιοτήτων Έναντι Link Building
Σε καμία περίπτωση δεν υπονομεύουμε την δημιουργία backlinks, όμως δεν έχει την ίδια σημασία που είχε μιας και έχει γίνει ένα micro θέμα σε μία ευρύτερη macro συζήτηση!
Macro εναντίον micro, είναι ένα θέμα που συνεχώς επισημαίνουμε και εμείς στους πελάτες μας! Το να “ευθυγραμμίζεις” το περιεχόμενο σου με το περιεχόμενο των top 10 σελίδων των αποτελεσμάτων αναζήτησης, είναι αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία και είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις γρήγορα επιρροή.
Αφότου “ευθυγραμμιστεί” το περιεχόμενο σου, τότε όλο το link building, οι βελτιστοποιήσεις του χρόνου φόρτωσης της σελίδας, η μείωση του μεγέθους των εικόνων, η ελαχιστοποίηση του κώδικα, το schema markup και άλλες βελτιστοποιήσεις είναι εξέχουσας σημασίας.
Το link building είναι δευτερεύον βήμα και παράγοντας. Τα links θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι ψήφοι και “διακοσμητικά” της αυθεντίας, όχι αυτό το οποίο είναι το πρώτο που πρέπει να κάνεις για να πετύχεις καλό rank για μία συγκεκριμένη θεματολογία!
Κάποτε το link building ήταν αυτό στο οποίο εστίαζαν όλοι στο SEO. Πλέον, η επιτυχία του να έχει κανείς για την ιστοσελίδα του με ποικιλόμορφο και έξυπνο τρόπο, πολλά αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, είναι αυτό που κερδίζει την προσοχή της μηχανής ακόμα περισσότερο.
Το link building έχει γίνει μικρότερο κομμάτι της “πίτας” των συνολικών δράσεων, που πρέπει να κάνεις γενικά, για την αποσαφήνιση του περιεχομένου σου.
Δημιούργησε περιεχόμενο γεμάτο ετικέτες, παραπομπές και στόχευσε ένα niche κοινό σε κάθε πλατφόρμα που μπορείς. Είναι πιο εύκολο να βγεις στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης με keywords και περιεχόμενο μόνο! Μην ξεχνάς, επίσης, πως είναι δυσκολότερο το να αποκτήσεις ποιοτικό link building.
Το να πετύχεις καλό rank για τα keywords που στοχεύεις είναι πιθανό και χωρίς:
• Domain authority
• Page authority
• Link building
• Internal links
• Δίκτυο προσωπικού blog
• Blog posts
• Δελτία Τύπου
• Social media engagement
• Βελτιστοποιημένες σελίδες
• Σελίδες που φορτώνουν γρήγορα & γρήγορο hosting
• Ελκυστικό design στο site σου
• Άψογη εμπειρία χρήστη
Πως γίνεται αυτό; Λόγω του BERT! Σίγουρα και τα παραπάνω είναι πάρα πολύ σημαντικά, προσπάθησε όμως πρώτα να αποσαφηνίσεις και να ορίσεις το περιεχόμενο σου και στην συνέχεια ανησύχησε για το τεχνικό κομμάτι του SEO. Μην υπερπηδάς την βάση και μετά αναρωτιέσαι για ποιο λόγο δεν πετυχαίνεις καλό rank σε κάποιο keyword.
Το ranking στην πρώτη σελίδα, έρχεται πολύ πιο εύκολα εάν φτιάξεις ένα πλάνο, βάλεις προτεραιότητες και σχεδιάσεις το περιεχόμενο σου πρώτα.
Passage SEO & Βελτιστοποίηση
Εάν προσπαθείς να πετύχεις καλό rank, προσπάθησε να προσέξεις το περιεχόμενο σου, να είναι αναλυτικό, σαν να γράφεις μία διατριβή ή ένα βιβλίο. Συμπεριέλαβε πίνακα περιεχομένου για τον χρήστη, όπου θα έχει την δυνατότητα να κλικάρει και να οδηγείται στο αντίστοιχο κεφάλαιο. Πραγματικά, ότι κάνεις πρέπει να το κάνεις πιο πολύ για τον χρήστη παρά για το bot της Google. Μέχρι και σε accordion menu μπορείς να προσθέσεις τον πίνακα, εάν επιθυμείς μία minimal αισθητική και δεν θέλεις να καταλαμβάνει πολύ χώρο.
Ένα κουμπί “back to top” είναι συνήθως χρήσιμο για τον χρήστη/αναγνώστη, εάν η σελίδα σου είναι πολύ μεγάλη. Τα anchor links, jump links, deep links (το ίδιο είναι)… αυτά τα “μονοπάτια” περιεχομένου, σύντομα θα μπουν στο επίκεντρο του SEO optimization.
Όσοι ασχολούνται με το SEO θα θέλουν να κατανοήσουν ένα site σαν μία συλλογή από ιδιότητες, που γράφτηκαν με θεματολογίες, όπου μπορείς να μεταπηδήσεις από την μία στην άλλη, οι οποίες είναι ομαδοποιημένες σε περιεχόμενο και αυτές οι ομάδες περιεχομένου εντάσσονται σε ομάδες σχετικών keywords για να δώσουν με την σειρά τους ψηλό ranking. Μέσα από τα μάτια του bot: κάθε jump link θεματολογία αντιμετωπίζεται σαν ξεχωριστή σελίδα/ απόσπασμα, το οποίο μπορεί να πετύχει καλό rank σαν αποτέλεσμα στην μηχανή αναζήτησης.
Οι κορυφαίες σελίδες με σωστή κατηγοριοποίηση είναι πηγή μεγάλης οργανικής επισκεψιμότητας και προσφέρουν άψογη εμπειρία για τον χρήστη με το να του δίνουν την δυνατότητα να μεταπηδήσει βαθύτερα σε περιεχόμενο, προϊόντα, υπηρεσίες ή και σε ένα πρωτότυπο περιεχόμενο ή οδηγό.
Τα anchor texts και οι αναφορές χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν επισκεψιμότητα και αύξηση του ποσοστού engagement εσωτερικά. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό ότι μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν άμεσοι σύνδεσμοι, για να οδηγηθεί κανείς σε συγκεκριμένα blog posts, landing pages, προϊοντικές σελίδες κ.α.
Η Google προσφέρει πλέον περισσότερες “no click” απαντήσεις και πληροφορίες από ποτέ. Η παράγραφος ή μία πρόταση από την σελίδα σου, μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα αποτελέσματα αναζητήσεων, διότι η Google πιστεύει πως έχεις να προσφέρεις το πιο χρήσιμο σκέλος μίας απάντησης ή την πιο χρήσιμη απάντηση στο ερώτημα του χρήστη. Σύντομα, μπορεί να βρεις και εσύ Google snippets ή αποσπάσματα κειμένου και από τις δικές σου σελίδες!
Ετοιμάσου για το Passage Optimization: μία παράγραφος, φράση ή δεδομένο που υπάρχει στην σελίδα σου, μπορεί να αποκτήσει καλό rank στις αναζητήσεις, ενώ το υπόλοιπο περιεχόμενο της σελίδα σου να παραμείνει “θαμμένο”. Η Google, γενικά, θέλει να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία και να βελτιώσει τα επίπεδα των CTR της.
Οι ειδικοί του on page optimization θα αναλύουν σε micro επίπεδο την γραπτή γλώσσα, συνέχειες μίας ιστορίας και θα βελτιστοποιούν το conversion rate των λέξεων σε μία σελίδα. Το copywriting και το content marketing αναδύονται όλο και περισσότερο.
Όσο πιο συχνά ένα site είναι ικανό να καθορίσει και να βάλει μία ετικέτα- θεματολογία προς θεματολογία, παράγραφο προς παράγραφο, ιδιότητα προς ιδιότητα- άλλο τόσο περισσότερη αποσαφήνιση και ακριβής οδηγίες προσφέρει στο bot της Google για να κερδίσει καλύτερο rank το site. Μέχρι ένα επίπεδο, κάθε καλό αποτέλεσμα στην μηχανή αναζήτησης μπορεί να αποκτηθεί λόγω πολύ καλού σχετικού περιεχομένου και πολλών ομαδοποιημένων αναφορών, κάνοντας την σελίδα να πετυχαίνει δυνατό ranking!
ΥΨΗΛΟ KEYWORD RANK ΣΤΗ GOOGLE
Το να πετύχεις υψηλό rank ενός keyword στην Google, επηρεάζεται από την:
1. βελτιστοποίηση του γραπτού σου περιεχομένου αναφορικά με μία συγκεκριμένη ιδιότητα.
2. ενδυνάμωση μία ιδιότητας μέσω της αποσαφήνισης.
3. δημιουργία σχετικότητας με το να ομαδοποιείς σελίδες & με να κάνεις σωστές κατηγοριοποιήσεις βάσει θεματολογίας.
Όσο πιο ολοκληρωμένη, διεξοδική και ακριβής δουλειά κάνεις, τόσο περισσότερη εμπιστοσύνη και αναγνώριση της αυθεντίας θα κερδίσεις από το bot της Google. Η θεματολογική αυθεντία μπορεί να κάνει το site σου να πετύχει υψηλό rank για σχετικά ερωτήματα-αναζητήσεις, για τα οποία δεν είχες καν σχεδιάσει κάποια σελίδα ή γράψει κάποιο συγκεκριμένο περιεχόμενο!
Παράδειγμα: Η Amazon καλύπτει το 50% των online πωλήσεων σε πολλές χώρες του εξωτερικού- για αυτό το λόγο εμφανίζεται τόσο ψηλά σε κάθε αναζήτηση που αφορά διαδικτυακές αγορές για πάρα πολλά είδη. Για να ξεπεράσεις σε rank την Amazon, θα πρέπει να έχεις ισχυρότερη ιδιότητα.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ KEYWORDS ΣΤΗΝ GOOGLE
Υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία πέραν του Google Keyword Planner όταν φτάνεις στο σημείο να θέλεις να βρεις λέξεις κλειδιά! Ενδεικτικά ορισμένα από αυτά είναι το Keyword Surfer, το Ubersuggest, το Keywords Everywhere, το KeywordTool.io κ.α. Σου παρουσιάζουν keywords υψηλής ποιότητας και σίγουρα θα βρεις long tail keywords, σχετικά keywords, συνώνυμα και γενικά τα κατάλληλα keywords που η αγαπητή Google θα λατρέψει! Το να έχεις όλα τα καλύτερα και εννοιολογικά/ σημασιολογικά keywords, ενδυναμώνει την θέση σου, οδηγεί σε καλύτερο ranking και ωφελεί το site σου διαδικτυακά.
Seed Keywords: Στόχευσε φράσεις κλειδιά
Η αναζήτηση για το κατάλληλο keyword πάντα ξεκινάει με μία σύντομη λέξη κλειδί.
Προθέματα και επιθέματα προστίθενται στον αρχικό βασικό όρο ή φράση κλειδί, με αποτέλεσμα να μεγαλώσει το μέγεθος της φράσης κλειδί σε λέξεις. Η φράση γίνεται μεγαλύτερη και στις 3+ λέξεις, θεωρείται long tail keyword.
Δεν θα έπρεπε 2 σελίδες να στοχεύουν το ίδιο βασικό keyword ή long tail keyword, γιατί η μία θα αρχίσει να κανιβαλίζει την άλλη στο ranking. Εάν προκύψει κανιβαλισμός τα canonical tags ή οι εσωτερικές συνδέσεις μεταξύ των σελίδων μπορούν να σε βοηθήσουν να λύσεις αυτό το πρόβλημα. Είναι ένα συνηθισμένο αποτέλεσμα για όσους έχουν e-shop και προσπαθούν να πετύχουν καλό rank για τις κατηγορίες τους, αλλά έχουν ένα συγκεκριμένο προϊόν να ξεπερνάει σε ranking ολόκληρη την κατηγορία και συλλογή προϊόντων.
Για αυτό το λόγο πλέον στο SEO επενδύουμε χρόνο να αναζητούμε τις κατάλληλες ομαδοποιήσεις και να σχεδιάζουμε τις κατάλληλες ομάδες περιεχομένου-κατηγοριοποιήσεις, οι οποίες είναι σημασιολογικά τέλειες- για να αποτρέψουν την ανάκυψη νοηματικών επιπλοκών. Ο κατάλληλος σχεδιασμός αποτρέπει το bot από το να δίνει υψηλό rank σε μία ανεπιθύμητη σελίδα!
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ RANKING
Ποιος είναι ο πιο Γρήγορος Τρόπος για να πετύχεις υψηλό rank σε ένα Keyword;
Το Correlation SEO είναι ο γρηγορότερος τρόπος να πετύχεις υψηλό rank για ένα keyword, διότι συσχετίζει το site σου έναντι άλλων site με υψηλό ranking για να ανακαλύψει μοτίβα, trends και κενά. Είναι η πιο χρήσιμη διαδικασία που βασίζεται στην αξιοποίηση δεδομένων και μπορείς να χρησιμοποιήσεις, ώστε να πετύχεις υψηλό rank. Για άλλη μία φορά το Surfer Seo, μπορεί να κάνει την δουλειά.
Πως μπορώ να βρω το την θέση κατάταξης μου για ένα keyword;
Χρησιμοποιώντας έναν ανιχνευτή θέσεων για keywords! Το Long Tail Pro είναι αυτό που μπορεί να σε βοηθήσει. Δεν είναι τόσο περίτεχνο όσο άλλα καθώς δεν είναι και η βασική του λειτουργία. Υπάρχουν και άλλοι ανιχνευτές θέσεων keywords που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην ανίχνευση θέσεων των keywords. Προτείνουμε ένα εργαλείο επί πληρωμή για μία τέτοια δουλειά που θα εγγυηθεί σίγουρα αποτελέσματα επιτυχίας, σαν αυτά που χρησιμοποιούμε στην εταιρεία μας. Έχεις περιέργεια να μάθεις πως θα μπορούσαμε να ωφελήσουμε την επιχείρηση σου με τις SEO πρακτικές μας; Τότε επικοινώνησε μαζί μας και λάβε μία προσφορά με το πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.
Δεν έχει budget; Κανένα πρόβλημα! Το εργαλείο Small SEO Tools έχει έναν δωρεάν Ανιχνευτή Θέσεων για Keywords, ο οποίος θα σου επιτρέψει να ψάξεις για 10 φράσεις κλειδιά ταυτόχρονα και να δεις που βρίσκεται το domain σου. Επίσης, έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις την χώρα, από την οποία κάνεις αναζήτηση, ώστε να βοηθηθείς και με εναλλακτικές αναζητήσεων βάσει τοποθεσίας χάρις την εξατομικευμένη αναζήτηση που συμβαίνει από γεωγραφική περιοχή σε γεωγραφική περιοχή.