Παρακάτω θα αναλύσουμε τους σημαντικότερους λόγους που αξίζει να επενδύσεις στην διαδικτυακή διαφήμιση, τα διαθέσιμα μέσα που υπάρχουν, καθώς και πως λειτουργούν. Σίγουρα μετά την ανάγνωση αυτού του οδηγού θα έχεις όλα τα δεδομένα που χρειάζεσαι για να κάνεις το επόμενο βήμα για την επιχείρησή σου, κάτω από σωστές βάσεις.
6 λόγοι που πρέπει να ξεκινήσεις άμεσα την διαφήμιση στο διαδίκτυο.
1) Πραγματικές Μετρήσεις: σε αντίθεση με την συμβατική διαφήμιση, στο διαδίκτυο μπορείς ανά πάσα στιγμή να ξέρεις ποια διαφήμιση οδήγησε σε κάποια μετατροπή που έχει αξία για την επιχείρησή σου, πόσοι άνθρωποι την είδαν και αλληλεπίδρασαν με αυτή, αλλά και αμέτρητες πληροφορίες που με τον κατάλληλο συνεργάτη, θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σου.
2) Στόχευση: γνωρίζεις ποιο είναι το προφίλ του καλύτερου πελάτη σου; Η διαφήμιση στο διαδίκτυο σου δίνει την δυνατότητα να στοχεύσεις σε άτομα που πληρούν τα κριτήρια που έχεις ορίσει, αλλά και να στοχεύσεις ξανά σε άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει ήδη με την επιχείρησή σου (retargeting). Εκτός των συγκεκριμένων δημογραφικών στοιχείων που μπορείς να στοχεύσεις , η διαφήμιση στο διαδίκτυο σου δίνει την δυνατότητα να εμφανίσεις την υπηρεσία ή το προϊόν σου, ακριβώς την στιγμή που το αναζητά κάποιος υποψήφιος πελάτης.
3) Ποικιλία διαφημίσεων: στις διαδικτυακές διαφημίσεις ο μόνος περιορισμός στο πλήθος των διαφορετικών διαφημίσεων που θα δημιουργήσεις, είναι η φαντασία σου. Επίσης έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε πολλούς διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων, όπως βίντεο, κινούμενες εικόνες, στατικές εικόνες κ.α. Σε περίπτωση που έχεις διαφορετικά κοινά (βάσει ηλικίας ,φύλου, τοποθεσίας κλπ.) , μπορείς να έχεις ξεχωριστές και εξατομικευμένες διαφημίσεις βάση των κοινών που στοχεύεις.
4) Αναγνωρισιμότητα επιχείρησης: η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, όπου έχοντας την κατάλληλη στρατηγική, θα χτίσεις ένα γερό όνομα για την επιχείρηση σου, με επαναλαμβανόμενους και σταθερούς πελάτες.
5) Ευελιξία: μπορείς ανά πάσα στιγμή να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή σε οποιαδήποτε παράμετρο της διαφημιστικής σου στρατηγικής, αν κάτι δεν εκπληρώνει τους στόχους που έχεις ορίσει για την επιχείρησή σου.
6) Κόστος: η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι κατάλληλη και προσιτή πραγματικά σε ΌΛΕΣ τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου μεγέθους. Ωστόσο πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ρεαλιστικούς στόχους βάση του προϋπολογισμού σου.
Τα δημοφιλέστερα μέσα για προβολή μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο
Έχοντας καλύψει τα κύρια οφέλη της διαδικτυακής διαφήμισης, έχουμε καταγράψει τα πιο δημοφιλή μέσα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να διαφημιστούν στο διαδίκτυο.
Αν θες να προσεγγίσεις ένα μεγάλο πλήθος υποψήφιων πελατών στο διαδίκτυο, τα Google Ads ίσως είναι η κατάλληλη λύση. Η επένδυση στα Google ads αν γίνει με σωστό τρόπο μπορεί αν αποφέρει μεγάλα οφέλη σε μία επιχείρηση.
Όπως προαναφέραμε η διαφήμιση στο διαδίκτυο σου δίνει την δυνατότητα της στόχευσης στα είδη κοινού που επιθυμείς. Η πλατφόρμα του Google Ads διαθέτοντας πολλές διαφορετικές μεθόδους στόχευσης, σου επιτρέπει να εμφανίσεις την διαφήμισή σου ακριβώς την στιγμή που ένας χρήστης πραγματοποιεί μία αναζήτηση που σχετίζεται με το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
Οι κύριοι στόχοι μάρκετινγκ που σου προσφέρει το Google ads είναι:
Αυτοί στόχοι επιτυγχάνονται με διάφορους τύπους διαφημιστικών καμπανιών όπως : διαφημίσεις αναζήτησης, διαφημίσεις εμφάνισης, διαφημίσεις video, διαφημίσεις google shopping. Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη που έχει το Google Ads είναι ο έλεγχος του κόστους, καθώς χρεώνεσαι μόνο όταν κάνει κάποιος click πάνω στην διαφήμισή σου ανεξάρτητα από το πόσες φορές θα εμφανιστεί και δεν υπερβαίνει ποτέ τον διαφημιστικό προϋπολογισμό που έχεις ορίσει.
Διαφήμιση στο Facebook & Instagram
Η παρουσία στα social media δεν πρέπει να λείπει από καμία digital marketing στρατηγική. Αποτελεί τον κύριο τρόπο να μοιραστείς το περιεχόμενο σου και να αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σου. Ωστόσο η απλή παρουσία στα social media με οργανικό τρόπο, δεν είναι αρκετή.
Οι διαφημίσεις στα social media σου επιτρέπουν να εμφανιστείς σε ένα πιο ευρύ κοινό και στην συνέχεια να μετατρέψεις αυτούς τους χρήστες σε πελάτες – ακόλουθους της επιχείρησής σου.
Η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook περιλαμβάνει όλα τα οφέλη της διαφήμισης στο διαδίκτυο και παράλληλα προβάλλει τις διαφημίσεις που θα φτιάξεις στο Instagram (ανήκει στο Facebook) και σε άλλους συνεργαζόμενους partners.
Οι κύριοι στόχοι μάρκετινγκ που σου προσφέρει το Facebook είναι 3:
Ανάλογα τον κύριο στόχο που έχεις επιλέξει ακολουθεί μια πληθώρα δευτερευόντων επιλογών που θα καθορίσουν με ποιον τρόπο θα γίνει η επίτευξη του στόχου που έχεις ορίσει.
Έχοντας καλύψει τα κύρια οφέλη τις διαφήμισης στο διαδίκτυο, αλλά και τα κύρια μέσα διαφήμισης, έχει όλα τα απαραίτητα δεδομένα που χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις το πρώτο βήμα για την επιχείρησή σου.
Σε περίπτωση που θες να μάθεις περισσότερα για την διαφημιστική πλατφόρμα του Google Ads μπορείς να επισκεφθείς το skillshop.withgoogle.com και να παρακολουθήσεις δωρεάν τα πολύωρα σεμινάρια της Google μαζί με τις πιστοποιήσεις που παρέχει.
Αντίστοιχα για το Facebook, περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στο Meta Blueprint .
Το iOS 14 και άλλα pixel-blockers έχουν επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την απόδοση των διαφημίσεων σου στο Facebook. Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχεις παρατηρήσει πτώση στα αποτελέσματα των καμπανιών σου και να έχεις μία γενική αίσθηση πως κάτι δεν πάει όπως πρέπει.
Οι SEO experts της Qualityweb ετοίμασαν έναν πλήρη οδηγό με τις βασικές ενέργειες που περιλαμβάνει το SEO, ώστε να γνωρίζεις τι περιλαμβάνει η υπηρεσία που λαμβάνεις ή αν είσαι επίδοξος SEO expert, να καταφέρεις να κατηγοριοποιήσεις καλύτερα τις ενέργειες που πρέπει να κάνεις.
Υπάρχουν δεκάδες στρατηγικές μάρκετινγκ που θα μπορούσες να εφαρμόσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι όλες κατάλληλες στον τομέα της υγείας.
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να είναι δύσκολη κάποιες φορές για τις μικρές επιχειρήσεις, λόγω έλλειψης χρόνου, προϋπολογισμού και προσωπικού. Υπάρχουν τρία εκατομμύρια on line καταναλωτές στην Ελλάδα.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι από τα εφτά εκατομμύρια είναι ενεργοί χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα, τα 3 εκατομμύρια αγοράζουν αγαθά από e- shops, σχεδόν ένας στους δύο ενώ πάνω από 5 εκατομμύρια θα συμβουλευτεί sites πριν αγοράσει.
Δες πως μπορείς να πετύχεις ένα καλό rank στα keywords που ενδιαφέρουν την επιχείρηση σου και επωφελήσου στο 100% από τα SEO tips της Qualityweb.
Το πρόσφατο update της Apple έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook.
Το μάρκετινγκ ως γνωστόν, έχει έναν κοινό και σημαντικό σκοπό: να αποκτήσει περισσότερες πωλήσεις. Και αυτό το επισημαίνουμε, διότι πρέπει να το κατανοήσετε καλά για να καταλάβετε την έννοια και το σκοπό του επαναληπτικού μάρκετινγκ.