Εάν δεν διαθέτετε ήδη ενεργή παρουσία για το brand σας στο TikTok, τότε σίγουρα πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Πρόκειται για ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να συγκεντρώσει εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο. Ολοένα και περισσότερα brands «μεταναστεύουν» στο TikTok, δημιουργώντας και εκεί τις κοινότητες τους και επιχειρώντας να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους followers. Πλέον άλλωστε υπάρχει η δυνατότητα αξιοποίησης εργαλείων που προσφέρει το TikTok και τα οποία μπορούν να βοηθήσουν ένα brand να προβληθεί και να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό.
Αν θέλετε και εσείς να αυξήσετε τον αριθμό των followers σας στο TikTok και να χτίσετε το δικό σας κοινό στην συγκεκριμένη online κοινότητα δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα tips που παραθέτουμε:
Το TikTok είναι μία πλατφόρμα που στηρίζεται κατά μεγάλο ποσοστό στα trends. Τα TikTok trends συνεπώς είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να αυξήσετε τον αριθμό των ακολούθων σας. Φυσικά δεν χρειάζεται να ακολουθείτε «τυφλά» όλες τις τάσεις που κατά καιρούς σκαρφαλώνουν ψηλά στις προτιμήσεις των χρηστών, αλλά να επιλέγετε αυτές που έχουν σχέση με το δικό σας brand ή μπορείτε να τις προσαρμόσετε.
Το TikTokείναι μια πλατφόρμα που τη χρησιμοποιούν πρωτίστως νέοι [που ανήκουν στην GenZ και τους Millennial] . Αφιερώστε λίγο χρόνο στο να γνωρίσετε καλύτερα το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, να αντιληφθείτε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν, πως διασκεδάζουν αλλά και τι τους προκαλεί το ενδιαφέρον. Έτσι θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε περιεχόμενο κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες τους. Ένα λάθος που κάνουν αρκετά brands είναι πως επιλέγουν να ανακυκλώνουν το ίδιο υλικό σε όλα τα social media. Αυτό είναι καταστροφικό. Δημιουργήστε περιεχόμενο που προορίζεται αποκλειστικά για το TikTok και μην μεταφέρετε τις αναρτήσεις του Facebook και του Instagram. Τα social media έχουν διαφορετικό κοινό που είναι «κυρίαρχο» και πιο ενεργό κάθε φορά, οπότε είναι καλό να προσαρμόζετε και τα μηνύματα σας ανάλογα.
Το TikTok είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που τα hashtags μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τον αριθμό των followers σας. Δεν χρειάζεται να γεμίσετε τις αναρτήσεις σας με hashtags, αλλά αρκεί να κινηθείτε έξυπνα και στοχευμένα. Συνδυάστε τα hashtags του brandσας με τα hashtags που βρίσκονται στα trends, και επενδύστε και σε hashtags τα οποία είναι μεν σχετικά με το περιεχόμενό σας αλλά όχι τόσο δημοφιλή. Ακολουθώντας ένα τέτοιο πλάνο αυξάνετε αισθητά τις πιθανότητες οι αναρτήσεις σας να φτάσουν στο κατάλληλο κοινό και φυσικά να αυξήσετε τον αριθμό των followers σας.
Το ίδιο το TikTok ενθαρρύνει τις συνεργασίες των δημιουργών, παροτρύνοντας τους χρήστες να συνεργάζονται μεταξύ τους και να δημιουργούν αντίστοιχο περιεχόμενο. Μπορείτε να βρείτε creators που θα σας βοηθήσουν να προβάλετε το brandσας στο κοινό τους και να συνάψετε συνεργασίες μαζί τους ή ακόμη και να ενθαρρύνετε τους followers σας να συνεργαστούν μαζί σας και να δημιουργήσετε περιεχόμενο από κοινού. Τα live είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και στο TikTok και είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να αλληλοεπιδράσετε με άλλους creators και να αναπτύξετε συνεργασίες.
Τα social media κυριαρχούν πλέον στην καθημερινότητά μας και διαρκώς εξελίσσονται, προσθέτουν νέες εφαρμογές και προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.
Το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χτύπησε για τα καλά την πόρτα των νέων (και όχι μόνο)
Το TikTok έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των νέων (και όχι μόνο) στην Ελλάδα και εν όψει της καραντίνας απογειώθηκε.
Το Facebook γύρισε… σελίδα στις διαφημίσεις αφαιρώντας τα “ενδιαφέροντα” χωρίς ενδιαφέρον!
Το Instagram είναι κάτι παραπάνω από ένα δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας εκατοντάδων χρηστών του διαδικτύου, που ξοδεύουν αρκετές ώρες μέσα στη μέρα σερφάροντας και σκορπώντας “καρδούλες”.
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες το επάγγελμα των likes φαίνεται πως μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στην digital καμπάνια προβολής επιχειρήσεων, προϊόντων ή αγαθών.
Η ιδέα του να χρησιμοποιείς hashtags για την αύξηση των followers στο Instagram χωρίζεται σε 2 δίπολα. Το ένα δίπολο αποτελείται από τα άτομα που αγαπάνε την χρήση των hashtags και τα χρησιμοποιούν σε κάθε τους post και το άλλο από αυτούς που μισούν την χρήση τους και τα αποφεύγουν πάση θυσία. Σε όποιο και από τα 2 δίπολα και αν ανήκεις, το γεγονός παραμένει ίδιο και η χρήση των hashtags σε βοηθάει να διευρύνεις την απήχηση των posts σου. Μάλιστα έρευνες έχουν αποδείξει πως posts που έχουν έστω και 1 hashtag λαμβάνουν κατά μέσο όρο 12.6% περισσότερο engagement από αυτά που δεν έχουν.
Ασχολείσαι με το Instagram και σίγουρα πολλές φορές έχεις αναρωτηθεί πόσο συχνά πρέπει να κάνεις post ώστε να έχεις έναν υγιή και λειτουργικό λογαριασμό με υψηλή απήχηση. Η ομάδα marketing της @qualityweb έκανε έρευνα και σου απαντάει στις πιο συχνές ερωτήσεις που προκύπτουν.
Το Instagram είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ‘’social’’ καθημερινότητας μας. Όλοι περνάμε σημαντικό χρόνο της ημέρας σε αυτό και κακά τα ψέματα , όλοι μας έχουμε ως απώτερο σκοπό την αύξηση των likes και των followers.
Η AI τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στον χώρο του Marketing και κερδίζει έδαφος μέρα με την μέρα!
Έχετε φτιάξει το site σας ανάλογα με τις τελευταίες τάσεις της αγοράς αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο; Δείτε μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να μην αποχωρούν οι επισκέπτες και να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής τους ώστε να μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες της επιχείρησής σας.
Αν η επιχείρησή σου έχει επιβιώσει ως τώρα χωρίς ιστοσελίδα, μάλλον θα αναρωτιέσαι: Χρειάζομαι όντως μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή μου; Ποιο είναι το όφελος αν η επιχείρηση μου βγάζει ήδη τα προς το ζην;
Τι πρέπει να κάνετε και τι πρέπει να αποφύγετε σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων. Οι αρχές κάνουν συστάσεις και δίνουν προθεσμία συμμόρφωσης 2 μήνες σε όλους όσους διατηρούν ιστοσελίδα ή e-shop!
Το SSL είναι ένα Secure Socket Layers ή αλλιώς Ηλεκτρονικό Πιστοποιητικό και εξασφαλίζει την ασφαλή ανταλλαγή δεδομένων, αποτρέποντας την υποκλοπή δεδομένων.