Τα social media κυριαρχούν πλέον στην καθημερινότητά μας και διαρκώς εξελίσσονται, προσθέτουν νέες εφαρμογές και προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.
Αν αναλογιστεί κανείς πως πλέον πάνω από 4,5 δισεκατομμύρια χρήστες είναι ενεργοί παγκοσμίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταλαβαίνει άμεσα πόσο ρευστό και διαρκώς μεταβαλλόμενο είναι το τοπίο που χαρακτηρίζει τα social media.
Δεν είναι υπερβολή να πει κανείς πως το TikTok καταγράφει αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης. Μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να συγκεντρώσει εκατομμύρια χρήστες και αναμένεται να γίνει το νέο «big thing» στα social media πολύ σύντομα. Μπορεί το Facebook να παραμένει ο «Βασιλιάς» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο τα trends δείχνουν όλα προς το TikTok.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι τα μεγάλα brands χτίζουν ήδη εκεί τις κοινότητές τους και προσπαθούν να προσελκύσουν το κοινό τους.
Τα βίντεο τα τελευταία χρόνια αποτελούν ένα ιδιαίτερα δημοφιλές είδος περιεχομένου στα social media. Θα συνεχίσουν να παραμένουν δημοφιλή λοιπόν, για αυτό είναι καλό να τα εντάξετε στη digital marketing στρατηγική σας, επενδύοντας στην παραγωγή σύντομων βίντεο με ελκυστικό περιεχόμενο.
Τα αστεία βίντεο, τα βίντεο που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες και αυτά που δίνουν απαντήσεις σε κρίσιμες ερωτήσεις είναι τα πιο δημοφιλή.
Τα podcasts αποτελούν αναμφίβολα μια ακόμη μεγάλη τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ολοένα και περισσότεροι είναι αυτοί που στρέφονται στην παραγωγή podcast, δημιουργώντας ηχητικά αρχεία στα οποία είτε συζητούν ένα επίκαιρο θέμα, είτε τοποθετούνται για κάτι που τους απασχολεί είτε απλά μοιράζονται τις σκέψεις τους.
Ένα podcast μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως τρόπος διαφήμισης, εξηγώντας τη χρήση ενός προϊόντος και δίνοντας απαντήσεις σε τυχόν απορίες των πελατών.
Αν διαθέτετε ενεργή παρουσία στα social media αλλά δεν «τρέχετε» διαφημίσεις ή δεν επενδύετε τόσο σε αυτές, τότε θα αντιμετωπίσετε σίγουρα μεγάλο πρόβλημα. Η οργανική προσέλκυση των χρηστών των social media έχει γίνει ιδιαίτερα δύσκολη άλλωστε πλέον, καθώς και τα ίδια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνουν προτεραιότητα στο διαφημιστικό περιεχόμενο [μιας και από αυτό βγάζουν άμεσα κέρδη].
Επενδύστε στα social media ads και χτίστε μία ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ένα ακόμη trend που καταγράφει άνοδο είναι η χρήση των social media ως ένα μέσο εξυπηρέτησης πελατών. Το κοινό σας άλλωστε βρίσκεται διαρκώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εάν και εσείς είστε εκεί «ενεργοί» και πρόθυμοι ανά πάσα στιγμή να το εξυπηρετήσετε και να απαντήσετε σε τυχόν απορίες, τότε σίγουρα θα χτίσετε μια αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης και επικοινωνίας.
Τα social media αποτελούν και μία σημαντική πηγή εσόδων. Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram επιτρέπουν τη δημιουργία διαδικτυακών καταστημάτων και σας δίνουν τη δυνατότητα να διαθέσετε προς πώληση προϊόντα ή υπηρεσίες.
Αυτό είναι ένα trend που αναμένεται να ανθίσει ακόμη περισσότερο τους επόμενους μήνες, μιας και ολοένα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επενδύουν σε τέτοιου είδους εργαλεία.
Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες.Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες. Με τη συνεχή εξέλιξη στον κόσμο της online προβολής, τώρα ενσωματώνει ένα ολόκληρο φάσμα τεχνολογίας από διαφημίσεις βίντεο σε δυναμικές διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Τι νέο φέρνει το νέο έτος μαζί του για τον κλάδο του Marketing, των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας!
Από Χριστουγεννιάτικα #Hashtags, διακοσμητικά emoji μέχρι ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς!
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.
Το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χτύπησε για τα καλά την πόρτα των νέων (και όχι μόνο)
Το TikTok έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των νέων (και όχι μόνο) στην Ελλάδα και εν όψει της καραντίνας απογειώθηκε.
Το Facebook γύρισε… σελίδα στις διαφημίσεις αφαιρώντας τα “ενδιαφέροντα” χωρίς ενδιαφέρον!
Τον περασμένο Μάιο η Google στο ετήσιο Google Marketing Live event ανακοίνωσε πάρα πολλές νέες λειτουργίες και εργαλεία που θα βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν περισσότερους εν δυνάμει πελάτες online. Ανάμεσα σε αυτές τις ανακοινώσεις ήταν και ένας νέος τύπος διαφήμισης Discovery Ads, ο οποίος δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να αναδείξουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους σε νέα κοινά στα συνεργαζόμενα δίκτυα της Google.
Πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών αναζητεί στην Google χρησιμοποιώντας mobile συσκευές. Μέχρι στιγμής η Google κατατάσσει την κάθε σελίδα λαμβάνοντας υπόψιν την desktop version της σελίδας.
Το πολύτιμο εργαλείο διαδικτυακής προώθησης των προϊόντων κάθε επιχείρησης που θα σας λύσει τα χέρια.