Η ιδέα του να χρησιμοποιείς hashtags για την αύξηση των followers στο Instagram χωρίζεται σε 2 δίπολα. Το ένα δίπολο αποτελείται από τα άτομα που αγαπάνε την χρήση των hashtags και τα χρησιμοποιούν σε κάθε τους post και το άλλο από αυτούς που μισούν την χρήση τους και τα αποφεύγουν πάση θυσία. Σε όποιο και από τα 2 δίπολα και αν ανήκεις, το γεγονός παραμένει ίδιο και η χρήση των hashtags σε βοηθάει να διευρύνεις την απήχηση των posts σου. Μάλιστα έρευνες έχουν αποδείξει πως posts που έχουν έστω και 1 hashtag λαμβάνουν κατά μέσο όρο 12.6% περισσότερο engagement από αυτά που δεν έχουν.
Η πλατφόρμα του Instagram είναι ειδικά σχεδιασμένη για την χρήση hashtags. Στην πραγματικότητα τα hashtags είναι η κύρια μέθοδος που χρησιμοποιεί το Instagram για την ταξινόμηση και το φιλτράρισμα περιεχομένου. Σε αντίθεση με το Twitter όπου οι χρήστες χρησιμοποιούν 1-2 hashtags σε ένα tweet, οι χρήστες του Instagram χρησιμοποιούν πολύ συχνά το μέγιστο δυνατό όριο το οποίο είναι ως και 30 hashtags/post.Ωστόσο το ότι έχεις την δυνατότητα να χρησιμοποιείς 30 hashtags σε ένα post, δεν σημαίνει πως πρέπει απαραίτητα να το κάνεις. Δεν υπάρχει καμία αξία στο να χρησιμοποιείς ανούσια hashtags μόνο και μόνο για να καλύψεις το όριο. Το μυστικό στην χρήση των hashtags είναι, το να χρησιμοποιείς πολλά σχετικά hashtags, τα οποία θα βοηθήσουν τους υπόλοιπους χρήστες της πλατφόρμας. Η χρήση μη σχετικών hashtags, σημαίνει πως προσπαθείς να ξεγελάσεις το σύστημα και ο λογαριασμός σου διατρέχει άμεσο κίνδυνο να δεχτεί την γνωστή ποινή του Shadowban.
Σε αυτό τον πλήρη οδηγό για hashtags θα καλύψουμε αναλυτικά πως θα κάνεις σωστή χρήση των hashtags, τα οποία θα απογειώσουν τον λογαριασμό σου.
Συνοπτικά οι ενότητες:
1. Πως πρέπει να χρησιμοποιείς τα hashtags.
2. Τύποι hashtags που πρέπει να χρησιμοποιείς.
3. Πως θα βρεις τα κατάλληλα hashtags για τις δημοσιεύσεις.
4. Χρήση social media tools για εύρεση των καλύτερων hashtags.
5. Χρήση hashtags στο bio.
6. Προσθήκη hashtags στα Instagram Stories.
7. Ειδικοί τύποι Instagram Hashtags.
8. Παρακολούθηση της επιτυχίας των Hashtags που έχεις χρησιμοποιήσει.
1. Πως πρέπει να χρησιμοποιείς τα hashtags
Κάθε φορά που είσαι έτοιμος να κάνεις μία δημοσίευση στο Instagram, θα πρέπει να συμπεριλάβεις στην περιγραφή της δημοσίευσης σου, ως και 30 σχετικά hashtags. Ο λόγος που κάνεις αυτή την ενέργεια είναι για να βοηθήσεις τους υπόλοιπους χρήστες να ανακαλύψουν το περιεχόμενό σου.
Αν για παράδειγμα έχεις κοινοποιήσει μία δημοσίευση που είσαι σε μία παραλία απολαμβάνοντας τον ήλιο, κάποια hashtags που θα χρησιμοποιούσες μαζί με άλλες σχετικές φράσεις είναι: #summer #travel #beach #vacation κλπ.
Στην συνέχεια το Instagram θα οργανώσει την δημοσίευση σου στην βάση δεδομένων του με γνώμονα τα hashtags που έχεις χρησιμοποιήσει και έτσι η δημοσίευσή σου θα εμφανιστεί σε άλλους ανθρώπους που ψάχνουν κάποιον από αυτούς τους όρους που έχεις βάλει στα hashtags της δημοσίευσής σου (τουλάχιστον μέχρι να υπάρχουν πολλές νέες δημοσιεύσεις από άλλους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα ίδια hashtags, στέλνοντας την δημοσίευσή σου στον "πάτο" του Instagram feed).
2. Τύποι hashtags που πρέπει να χρησιμοποιείς.
Ανάλογα λοιπόν με το τι απεικονίζει η δημοσίευσή σου, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα σχετικό hashtag γενικού περιεχομένου και στην συνέχεια να χωρίσεις το περιεχόμενο σου σε πιο στοχευμένα hashtags. Για παράδειγμα μπορεί να έχεις ως κύριο hashtag το #food και στην συνέχεια να χρησιμοποιήσεις πιο στοχευμένα hashtags του ίδιου περιεχομένου όπως #foodlove #dinnertime #dessert ή και ακόμα πιο εξειδικευμένα.
3. Πως θα βρεις τα κατάλληλα hashtags για τις δημοσιεύσεις σου.
Η δυνατότητα χρήσης ως και 30 hashtags σε 1 post μπορεί να φαντάζει πρόκληση. Αυτό θα το συνειδητοποίησες ειδικά όταν καταλάβεις πως δεν μπορείς σε κάθε σου δημοσίευση να χρησιμοποιείς τα ίδια hashtags. Αν κάνεις συχνά δημοσιεύσεις στον λογαριασμό σου, θα πρέπει να δημιουργήσεις σταδιακά μία εκτεταμένη βιβλιοθήκη από hashtags που θα χρησιμοποιείς στις δημοσιεύσεις σου.
Τρόποι για να βρίσκεις τα κατάλληλα hashtags
• Χρησιμοποίησε την μπάρα αναζήτησης του Instagram. Γράψε μία λέξη σχετική με την δημοσίευσή σου και επέλεξε τα tags. Το Instagram στην συνέχεια θα σου προβάλει μία μεγάλη γκάμα με σχετικά hashtags. Κάνε αναζήτηση για σχετικά hashtags με λογική χρήση από τους υπόλοιπους χρήστες.
• Χρησιμοποίησε hashtags που χρησιμοποιούν οι influencers με παρόμοια χαρακτηριστικά με τον λογαριασμό σου.
• Αν διαχειρίζεσαι έναν επιχειρηματικό λογαριασμό, κάνε έρευνα στα hashtag που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σου.
• Δες τα hashtags που έχουν χρησιμοποιηθεί σε posts που θεωρείς πετυχημένα.
4. Χρήση social media tools για την εύρεση των καλύτερων hashtags
Πολλές φορές το να βρεις τα κατάλληλα hashtags μπορεί να είναι μία δύσκολη και κουραστική διαδικασία, η οποία αφαιρεί όλη την χαρά που προσφέρει η χρήση του Instagram. Μην απογοητεύεσαι όμως, γιατί υπάρχει μία πληθώρα εφαρμογών και ιστοσελίδων (είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή), η οποία θα κάνει την δουλειά σου πιο εύκολη.
Ingramer: Μία από τις πιο αξιόλογες πλατφόρμες εύρεσης hashtag η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βρει αυτόματα τα καταλληλότερα hashtags για την δημοσίευσή σου. Ωστόσο, δεν μιλάμε για μια οικονομική λύση καθώς το πιο οικονομικό του πακέτο για το εργαλείο hashtag generator ξεκινάει από τα 12€/2 βδομάδες, ενώ η πιο συμφέρουσα επιλογή που προσφέρει είναι τα 36€/3 μήνες.
All-hashtag: Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει αναπτύξει ένα δωρεάν hashtag generator, εύχρηστο, γρήγορο και άμεσο. Αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να βάλεις την θεματολογία που σε ενδιαφέρει, στη συνέχεια με 1 click θα έχεις πολλά group από hashtags που αφορούν την συγκεκριμένη θεματολογία. Στα πλην είναι ότι δεν έχεις καθόλου δεδομένα για τα hashtags που σου προτείνονται και ούτε αν είναι πραγματικά κατάλληλα για την δημοσίευση σου, αλλά είναι δωρεάν και όπως λένε- ότι πληρώνεις παίρνεις.
Ritetag: Μία πλατφόρμα με άπειρες δυνατότητες και ένα πολύ ισχυρό hashtag generator με λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία δίνει την δυνατότητα αναγνώρισης μιας φωτογραφίας από το σύστημα και στην συνέχεια να σου προτείνει τα καταλληλότερα hashtags. Η τιμή του είναι πολύ τίμια στα μόλις 49$/χρόνο και διαθέτει 2 εφαρμογές σε IOS & Android.
Hashtags for likes: Η συγκεκριμένη πλατφόρμα πέρα από παραγωγή των καλύτερων και προτεινόμενων hashtags, σου παρέχει στατιστικά για να παρακολουθείς ποια είχαν την καλύτερη απόδοση στις δημοσιεύσεις σου
5. Χρήση Hashtags στο Bio
Σε ένα από τα πρόσφατα updates του Instagram, δόθηκε η δυνατότητα στον χρήστη να συμπεριλάβει hashtags στα οποία μπορεί κάποιος να πατήσει πάνω τους, στο Instagram bio. Αυτή η δυνατότητα σου παρέχει μία εξαιρετική ευκαιρία να δημιουργήσεις ειδικό hashtag το οποίο θα χρησιμοποιείς μόνο εσύ και θα συνδέει άμεσα όλα τα posts που το χρησιμοποιούν με το bio σου.
Επίσης σημαίνει πως μπορείς να κάνεις click σε hashtags σχετικά με τον λογαριασμό σου. Για παράδειγμα, αν ο λογαριασμός σου σχετίζεται με την μόδα, μπορείς να συμπεριλάβεις hashtags στο bio σου σχετικά με το στυλ ή και το brand σου ταυτόχρονα.
6. Προσθήκη hashtags στα Story σου
Τα story του Instagram είναι ένας από τους πιο δημοφιλής τρόπους για να διατηρείς την αλληλεπίδραση με το κοινό σου. Αν συμπεριλάβεις στο story σου hashtag σχετικό με το περιεχόμενο του, ενισχύεις τις προβολές του story σου, καθώς μπορεί να σε ανακαλύψει όλο και περισσότερος κόσμος.
Όπως όλα τα hashtags, ακόμα και αυτά που χρησιμοποιείς στα stories, μπορούν να εμφανιστούν κανονικά σε μία αναζήτηση του Instagram.
7. Ειδικοί τύποι hashtags
Τα περισσότερα hashtag στο Instagram είναι γενικού περιεχομένου ή περιγράφουν μία θεματική ενότητα. Αυτό σημαίνει πως όλοι μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν, εφόσον η θεματική ενότητα σχετίζεται με την δημοσίευση.
Ωστόσο κάποια hashtags έχουν συγκεκριμένους σκοπούς:
Brand hashtags
Τα πολύ μεγάλα brands πολύ συχνά δημιουργούν hashtags που σχετίζονται με τα προϊόντα τους ή την επωνυμία τους. Για παράδειγμα η Coca Cola, παροτρύνει το κοινό της να δημοσιεύει φωτογραφίες τους την ώρα που πίνουν Coca Cola χρησιμοποιώντας το hashtag #shareacoke.
Fun fact, έρευνες έχουν αποδείξει πως το να δημιουργήσεις ένα hashtag που να μην είναι σκέτο το όνομα του brand, αλλά μία έξυπνη φράση, βοηθάει περισσότερο στην απήχηση και τον συσχετισμό του καταναλωτή με το brand, καθώς η προωθητική ενέργεια φαντάζει περισσότερο αυθόρμητη.
Οπότε σε περίπτωση που θες να αποκτήσεις το δικό σου hashtag, θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα δημιουργικός και να σκεφτείς κάτι έξυπνο, εύχρηστο που θα χρησιμοποιούσε με άνεση κάποιος άλλος.
Hashtags Κατηγοριών
Τα hashtag κατηγοριών μοιάζουν αρκετά με τα γενικά, με την μόνη διαφορά ότι σχετίζονται άμεσα με μία κεντρική κατηγορία στην οποία ταιριάζει η δημοσίευσή σου. Αν για παράδειγμα δημοσιεύσεις μία φωτογραφία σου να τρέχεις σε μαραθώνιο (λέμε τώρα), μερικά κατάλληλα hashtags κατηγοριών θα ήταν τα #running και #marathon.Τα hashtags κατηγοριών δεν σχετίζονται συνήθως με κάποιο brand. Είναι γενικά κατά μία έννοια και παράλληλα υπάρχει αρκετός κόσμος που ψάχνει για αυτά, χωρίς να έχουν μαζί σου καμία κοινή επαφή.
Event Hashtags
Τα συγκεκριμένα hashtags χρησιμοποιούνται για την ομαδοποίηση θεμάτων ενός συγκεκριμένου γεγονότος. Αυτό σημαίνει πως θα μπορούσε να είναι ένα συγκεκριμένο τηλεοπτικό πρόγραμμα, κάποιο μεγάλο αθλητικό γεγονός κ.α.
Αν μπορείς να συσχετίσεις τα συγκεκριμένα hashtags με τον λογαριασμό σου, δημιουργώντας κάποιες δημοσιεύσεις για αυτό τον σκοπό, θα ανεβάσεις πολύ την απήχησή σου σε κόσμο που μπορεί να μην σε γνωρίζει ως τώρα.
8. Παρακολούθηση της επιτυχίας των Hashtags που έχεις χρησιμοποιήσει
Η χρήση ενός επαγγελματικού Instagram λογαριασμού, σου δίνει πρόσβαση σε κάποια σημαντικά στατιστικά. Ένας σοβαρός χρήστης του Instagram που θέλει να έχει τα μέγιστα αποτελέσματα, πρέπει απαραιτήτως να έχει κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή στον λογαριασμό του, καθώς είναι ο μόνος τρόπος για να παρακολουθήσει την απόδοση των ενεργειών του.
Ένα πολύ χρήσιμο στατιστικό που σου παρέχει το Instagram, είναι η δυνατότητα να δεις την απήχηση που είχε 1 δημοσίευση σου με βάση τα hashtags που χρησιμοποίησες.
Ελπίζουμε το άρθρο μας να σε βοήθησε να οργανώσεις την σκέψη σου, ώστε να ξεκινήσεις να κάνεις ορθή χρήση των hashtags στα posts σου. Δες παρακάτω πόσο συχνά πρέπει να κάνεις posts στο Instagram το 2020.
Το Instagram είναι κάτι παραπάνω από ένα δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας εκατοντάδων χρηστών του διαδικτύου, που ξοδεύουν αρκετές ώρες μέσα στη μέρα σερφάροντας και σκορπώντας “καρδούλες”.
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες το επάγγελμα των likes φαίνεται πως μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στην digital καμπάνια προβολής επιχειρήσεων, προϊόντων ή αγαθών.
Η ιδέα του να χρησιμοποιείς hashtags για την αύξηση των followers στο Instagram χωρίζεται σε 2 δίπολα. Το ένα δίπολο αποτελείται από τα άτομα που αγαπάνε την χρήση των hashtags και τα χρησιμοποιούν σε κάθε τους post και το άλλο από αυτούς που μισούν την χρήση τους και τα αποφεύγουν πάση θυσία. Σε όποιο και από τα 2 δίπολα και αν ανήκεις, το γεγονός παραμένει ίδιο και η χρήση των hashtags σε βοηθάει να διευρύνεις την απήχηση των posts σου. Μάλιστα έρευνες έχουν αποδείξει πως posts που έχουν έστω και 1 hashtag λαμβάνουν κατά μέσο όρο 12.6% περισσότερο engagement από αυτά που δεν έχουν.
Ασχολείσαι με το Instagram και σίγουρα πολλές φορές έχεις αναρωτηθεί πόσο συχνά πρέπει να κάνεις post ώστε να έχεις έναν υγιή και λειτουργικό λογαριασμό με υψηλή απήχηση. Η ομάδα marketing της @qualityweb έκανε έρευνα και σου απαντάει στις πιο συχνές ερωτήσεις που προκύπτουν.
Το Instagram είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ‘’social’’ καθημερινότητας μας. Όλοι περνάμε σημαντικό χρόνο της ημέρας σε αυτό και κακά τα ψέματα , όλοι μας έχουμε ως απώτερο σκοπό την αύξηση των likes και των followers.