qualityweb.gr

Γιατί πρέπει να επενδύσω σε ένα επαγγελματικό e-shop;

Το να κατασκευάσει κανείς μια ιστοσελίδα στις μέρες μας είναι σίγουρα πιο εύκολο από ποτέ. Ωστόσο το να σχεδιάσει και να δημιουργήσει έναν ιστότοπο που θα κάνει τη διαφορά και θα ξεχωρίζει μέσα στον αχανή διαδικτυακό κόσμο των άπειρων ιστοσελίδων είναι σίγουρα μια μεγάλη πρόκληση. Είναι γεγονός πως ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις επενδύουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, κατασκευάζουν e-shops και προσπαθούν να κερδίσουν πελάτες – και φυσικά χρήματα – μέσω των online πωλήσεων. Πόσο εύκολο είναι ωστόσο για ένα e-shop να προσελκύσει πελάτες, με τον διαδικτυακό ανταγωνισμό να διογκώνεται διαρκώς, και μια επιχείρηση να χτίσει ένα ισχυρό brand; Σίγουρα πρόκειται για μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, που θέλει τεχνογνωσία, καλή αντίληψη των νέων τάσεων που επικρατούν στο διαδίκτυο αλλά και συνεχή ενασχόληση και υποστήριξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. 

Τι είναι το ποιοτικό e-shop
 
Στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει μια πληθώρα επιλογών για την κατασκευή ενός e-shop. Υπάρχουν ιστοσελίδες που παρέχουν κάποια (συνήθως περιορισμένα) εργαλεία στους χρήστες ώστε να φτιάξουν μόνοι τους ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ενώ υπάρχουν και αρκετοί χρήστες που αναλαμβάνουν να χτίσουν e-shops. Είναι όμως αυτές οι επιλογές κατάλληλες για κάποιον που θέλει να επενδύσει στη δημιουργία ενός σοβαρού, αξιόπιστου και σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος; Ίσως αρκετές φορές να έχεις πιάσει τον εαυτό σου να αναρωτιέται πως θα ήταν αν ήσουν και online και είχες ένα e-shop να υποστηρίζει το φυσικό κατάστημά σου. Πώς θα ήταν λοιπόν εάν όχι απλά είχες ένα e-shop αλλά ένα ισχυρό, ποιοτικό και αξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα που ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό; Σίγουρα τα οφέλη από κάτι τέτοιο είναι πολλαπλάσια.

 

Για να θεωρηθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αξιόπιστο πρέπει πρώτα απ’ όλα να έχει κατασκευαστεί από επαγγελματίες. Μην ξεχνάς ότι οι χρήστες που θα το επισκέπτονται πρέπει να είναι σίγουροι ότι βρίσκονται σε έναν χώρο που τους αποπνέει εμπιστοσύνη και ασφάλεια για να προχωρήσουν σε μετέπειτα συναλλαγές. Στο διαδίκτυο άλλωστε είναι πολύ εύκολο κάποιος να πέσει θύμα απάτης ενώ υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες που φτιάχνονται κυριολεκτικά στο πόδι και στόχο έχουν να παραπλανήσουν τους χρήστες. Όσο μικρή η μεγάλη και εάν είναι μια επιχείρηση οφείλει να διατηρεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο έχει κατασκευαστεί βάσει των αναγκών της, διαθέτει συγκεκριμένη ταυτότητα και αποπνέει επαγγελματισμό.

 

1. Αποφεύγεις τις αντιγραφές
 
Επενδύοντας σε ένα σοβαρό και ποιοτικό e-shop εξασφαλίζεις πάντα ένα πρωτογενές περιεχόμενο, που σε κάνει να ξεχωρίζεις. Οι επαγγελματίες που κατασκευάζουν ιστοσελίδες θα προσαρμόσουν το e-shop στις ανάγκες της επιχείρησής σου και θα καταλήξεις με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα έχει ταυτότητα και θα παραπέμπει αποκλειστικά στη δική σου επιχείρηση. Την ίδια στιγμή μπορεί οι ανταγωνιστές σου να επιλέξουν λύσεις “ερασιτεχνικές” και να καταλήξουν να έχουν πανομοιότυπες ιστοσελίδες μεταξύ τους. Η επαγγελματική σχεδίαση θα σε κάνει σίγουρα να ξεχωρίσεις και το ποιοτικό e-shop σου θα διαφέρει αισθητά.

 

2. Επαγγελματική υποστήριξη
 
Εξίσου σημαντική με την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι και η μετέπειτα υποστήριξη και συντήρησή του. Οι ιστοσελίδες πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ένας “ζωντανός” οργανισμός που εξελίσσεται. Η τεχνολογία άλλωστε αλλάζει συνέχεια ενώ προσφέρονται νέες επιλογές και εφαρμογές. Επενδύοντας σε ένα επαγγελματικό e-shop ξέρεις ότι ανά πάσα στιγμή θα έχεις δίπλα σου ειδικούς έτοιμους να σε στηρίξουν και να αναλάβουν την αναβάθμιση ή προσαρμογή του ηλεκτρονικού καταστήματός σου στις νέες απαιτήσεις. Παράλληλα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που ένα e-shop μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα λειτουργικής φύσεως και εκεί πάλι ένας επαγγελματίας είναι αυτός που θα σου δώσει λύσεις και θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις τα οποία εμπόδια ανακύπτουν.

 

3. Ασφάλεια και εμπιστοσύνη
 
Ένα ποιοτικό και αξιόπιστο e-shop πρέπει να συνοδεύεται και από ένα ασφαλές σύστημα συναλλαγών. Οι επισκέπτες άλλωστε του ηλεκτρονικού καταστήματος βρίσκονται σε αυτόν με απώτερο σκοπό να πραγματοποιήσουν online αγορές. Δεν είναι λίγοι ωστόσο αυτοί που παρουσιάζονται επιφυλακτικοί στο να συμπληρώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα online και να προχωρήσουν σε διαδικτυακές πληρωμές που απαιτούν τη συμπλήρωση τραπεζικών δεδομένων. Εκεί ακριβώς έρχεται το επαγγελματικό e-shop για να σβήσει κάθε αμφιβολία. Χρησιμοποιώντας προηγμένες εφαρμογές online συναλλαγών, χτίζεις μια σχέση εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες του e-shop σου, ενώ παράλληλα δημιουργείς την αίσθηση ότι τα προσωπικά δεδομένα και τα τραπεζικά τους στοιχεία παραμένουν ασφαλή. Παράλληλα, ένα σοβαρό και ποιοτικό e-shop προσφέρει συνήθως περισσότερες από μια επιλογές online πληρωμής, γεγονός που επίσης δημιουργεί σιγουριά και ασφάλεια στους χρήστες.

 

4. SEO και Digital Marketing
 
Δεν αρκεί απλά να δημιουργήσει κανείς ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά αυτό να ακολουθεί και όλες τις σύγχρονες επιταγές και trends του Digital Marketing. Ένα επαγγελματικό e-shop έχει κατασκευαστεί εφαρμόζοντας SEO πρακτικές, που το κάνουν φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Το ηλεκτρονικό κατάστημα βρίσκει έτσι τον δρόμο του ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες στο διαδίκτυο. Όσοι γνωρίζουν καλά το Digital Marketing ωστόσο ξέρουν πως δεν πρόκειται για αγώνα δρόμου, αλλά για μαραθώνιο. Οι SEO πρακτικές εμπλουτίζονται και αλλάζουν διαρκώς ενώ και το ίδιο το Digital Marketing βελτιώνεται συνέχεια. Ένα ποιοτικό και αξιόπιστο e-shop οφείλει να προσαρμόζεται σε αυτές τις αλλαγές ώστε να παραμένει ψηλά στις προτιμήσεις των χρηστών. Με τον τρόπο αυτό άλλωστε η επιχείρηση διατηρεί τους πελάτες της και αυξάνει διαρκώς το καταναλωτικό κοινό που την εμπιστεύεται, ενώ κατά συνέπεια βελτιώνει τα έσοδά της.

 

5. Ανάλυση και βελτίωση
 
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, όπως άλλωστε και τα φυσικά καταστήματα, οφείλουν να εξελίσσονται διαρκώς, να βελτιώνονται και να παρουσιάζουν φρέσκες ιδέες που θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις των χρηστών. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως εάν ένα κατάστημα διατηρεί την ίδια βιτρίνα επί σειρά μηνών σίγουρα θα χάνει σε εντυπώσεις – και πολύ πιθανόν και σε πελάτες – από ανταγωνιστές του που μεριμνούν ώστε να αλλάζουν και να βελτιώνουν τη βιτρίνα τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Το ίδιο ισχύει και με τα e-shops. Ένα επαγγελματικό ηλεκτρονικό κατάστημα βελτιώνεται διαρκώς. Για να το πετύχεις αυτό πρέπει να είσαι σε θέση να αναλύσεις τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά των χρηστών που επισκέπτονται το e-shop της επιχείρησής σου. Αναλύοντας τα δεδομένα αυτά μπορείς να αντιληφθείς το τι ψάχνουν οι χρήστες στην ιστοσελίδα σου, πόσο χρόνο ξοδεύουν σε κάθε κατηγορία, τι τους αρέσει περισσότερο αλλά και ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους (άνδρες, γυναίκες, ηλικίες, συσκευές που χρησιμοποιούν για μπουν στο e-shop σου). Βάσει αυτών στη συνέχεια μπορείς να προχωρήσεις σε αλλαγές και βελτιώσεις που θα κάνουν το e-shop σου καλύτερο. Βέβαια για την ανάλυση αυτών των δεδομένων απαιτείται σίγουρα επαγγελματική βοήθεια, ώστε τα αποτελέσματα και οι παρεμβάσεις να είναι ουσιαστικές.

 

Σίγουρα ένα e-shop από μόνο του αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια κάθε επιχείρησης, με το οποίο μπορεί να εδραιώσει το brand της, να αναπτύξει σχέσεις εμπιστοσύνης και να προσελκύσει νέους πελάτες. Ωστόσο δεν αρκεί απλά να έχει κάποιος ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και μια online παρουσία, αλλά αυτά να αποπνέουν ασφάλεια, εμπιστοσύνη και επαγγελματισμό. Ένα επαγγελματικό e-shop κάνει πάντα τη διαφορά, καθώς ξεχωρίζει για την ποιότητα και την αξιοπιστία του. Οι χρήστες νιώθουν ασφάλεια κατά την παραμονή τους σε αυτό, απολαμβάνουν ευχρηστία και διαρκή υποστήριξη ενώ από την πλευρά της η επιχείρηση χτίζει ένα σοβαρό και ποιοτικό προφίλ, ικανό να προσελκύσει νέους πελάτες και να τη βοηθήσει να κερδίσει περισσότερα έσοδα.

 


Αν σε ενδιαφέρει να επενδύσεις σε ένα επαγγελματικό e-shop και να βελτιώσεις τον τζίρο της επιχείρησης σου, μίλα με έναν αξιόπιστο συνεργάτη!

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Σχετικά Άρθρα
    10 λόγοι που η τεχνητή νοημοσύνη θα κυριαρχεί στο Marketing το 2020
    10 λόγοι που η τεχνητή νοημοσύνη θα κυριαρχεί στο Marketing το 2020

    Η AI τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στον χώρο του Marketing και κερδίζει έδαφος μέρα με την μέρα!

     

    07 Απρ 2022
    5 τρόποι για να μην χάνετε πελάτες
    5 τρόποι για να μην χάνετε πελάτες

    Έχετε φτιάξει το site σας ανάλογα με τις τελευταίες τάσεις της αγοράς αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο; Δείτε μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να μην αποχωρούν οι επισκέπτες και να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής τους ώστε να μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες της επιχείρησής σας.

     

    08 Απρ 2022
    9 λόγοι που η επιχείρηση σου χρειάζεται κατασκευή ιστοσελίδας
    9 λόγοι που η επιχείρηση σου χρειάζεται κατασκευή ιστοσελίδας

    Αν η επιχείρησή σου έχει επιβιώσει ως τώρα χωρίς ιστοσελίδα, μάλλον θα αναρωτιέσαι: Χρειάζομαι όντως μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή μου; Ποιο είναι το όφελος αν η επιχείρηση μου βγάζει ήδη τα προς το ζην;

    13 Απρ 2022
    Διευρυμένες διαφημίσεις Google
    Διευρυμένες διαφημίσεις Google

    Οι διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο είναι η επόμενη γενιά των διαφημίσεων. Έχουν σχεδιαστεί για έναν κόσμο όπου κυριαρχούν οι κινητές συσκευές, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τόσο των χρηστών όσο και των διαφημιζόμενων. 

    Παρέχουν μεγαλύτερο χώρο για το δημιουργικό σε σύγκριση με τις τυπικές διαφημίσεις με κείμενο και είναι σχεδιασμένες για βέλτιστη απόδοση σε κινητές συσκευές, ώστε να προσεγγίζετε τους δυνητικούς πελάτες όταν βρίσκονται εν κινήσει. 

    08 Απρ 2022
    Πώς να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις (direct booking) στις τουριστικές σας επιχειρήσεις.
    Πώς να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις (direct booking) στις τουριστικές σας επιχειρήσεις.

    Το tourism marketing θα απογειώσει την επιχείρησή σας, βοηθώντας να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις (direct booking).

    Καθώς ο τουρισμός συνεχώς αυξάνεται στην Ελλάδα, και τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία όπως το booking, το tripadvisor κλπ κρατάνε ποσοστό από τις κρατήσεις που γίνονται μέσω αυτών, ήρθε η ώρα οι πιο μικρές τουριστικές επιχειρήσεις και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία να αρπάξουν την ευκαιρία και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους αυξάνοντας τα direct bookings μέσα από τις ιστοσελίδες τους.

    07 Απρ 2022
    Πώς να Αυξήσετε τις Διαδικτυακές Πωλήσεις για την Επιχείρησή σας;
    Πώς να Αυξήσετε τις Διαδικτυακές Πωλήσεις για την Επιχείρησή σας;

    H αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο της επιχείρησής σας, σημαίνει αυτόματα και κόστος χρημάτων.

    Η αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο της επιχείρησής σας, σημαίνει αυτόματα και κόστος χρημάτων. Δηλαδή ενδέχεται να δαπανήσετε χρήματα είτε για τις διαφημίσεις της επιχείρησης σας στη Google ή στο Facebook, είτε για ανάπτυξη καλού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας ή στη σελίδα σας στο Facebook είτε για πολλές άλλες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Το θέμα είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν σπαταλάτε χρόνο και χρήματα χωρίς να υπάρξει αύξηση των πωλήσεων σας. Πάμε λοιπόν να δούμε τι θα βοηθήσει πολύ στη μετατροπή των επισκεπτών σας, σε διαδικτυακούς πελάτες.

    07 Απρ 2022

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×