Οι διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο είναι παρόμοιες με τις συνήθεις, τυπικές διαφημίσεις με κείμενο, αλλά με κάποιες βασικές διαφορές:
1. Οι διευρυμένες διαφημίσεις διαθέτουν δύο πεδία επικεφαλίδας και όχι ένα. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 30 χαρακτήρες ανά επικεφαλίδα, αντί για 25. Οι επικεφαλίδες θα εμφανίζονται η μια δίπλα στην άλλη, διαχωριζόμενες από μια παύλα. Ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης του δυνητικού πελάτη, ενδέχεται να αναδιπλώνονται σε μια δεύτερη γραμμή.
2. Οι δύο γραμμές περιγραφής έχουν συγχωνευθεί σε ένα πεδίο. Αντί για τις δύο γραμμές περιγραφής 35 χαρακτήρων που παρέχουν οι τυπικές διαφημίσεις με κείμενο, οι διευρυμένες διαφημίσεις διαθέτουν ένα πεδίο περιγραφής 80 χαρακτήρων, παρέχοντας μεγαλύτερο έλεγχο όσον αφορά το μήνυμα της διαφήμισης.
3. Ο τομέας του URL εμφάνισης βασίζεται πλέον στον τομέα του τελικού URL. Με τις διευρυμένες διαφημίσεις δεν χρειάζεται πλέον να καταχωρείτε το URL εμφάνισης κατά τη δημιουργία μιας νέας διαφήμισης. Πλέον, το AdWords θα χρησιμοποιεί τον τομέα από το τελικό URL και στη συνέχεια θα σας παρέχει την επιλογή να το συνδυάσετε με έως και δύο από τα νέα, προαιρετικά πεδία "Διαδρομή". Αυτά τα πεδία προστίθενται στο URL εμφάνισης μετά από τον τομέα του ιστότοπου, ώστε να προσθέσετε κείμενο που θα βοηθήσει τα άτομα που βλέπουν τη διαφήμισή σας να αποκτήσουν μια σαφέστερη εικόνα του ιστότοπου όπου θα μεταφερθούν, όταν κάνουν κλικ σε αυτήν.
4. Οι διαφημίσεις με κείμενο είναι πλέον βελτιστοποιημένες για κινητά. Τώρα που οι διευρυμένες διαφημίσεις είναι βελτιστοποιημένες για κινητά, δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε τη ρύθμιση για τις κινητές συσκευές όταν δημιουργείτε ή επεξεργάζεστε μια διαφήμιση με κείμενο. Μάλιστα, κατά τη δημιουργία μιας διευρυμένης διαφήμισης δημιουργείται προεπισκόπηση της διαφήμισης τόσο σε μορφή για υπολογιστές όσο και σε μορφή για κινητά.