Η αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο της επιχείρησής σας, σημαίνει αυτόματα και κόστος χρημάτων. Δηλαδή ενδέχεται να δαπανήσετε χρήματα είτε για τις διαφημίσεις της επιχείρησης σας στη Google ή στο Facebook, είτε για ανάπτυξη καλού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας ή στη σελίδα σας στο Facebook είτε για πολλές άλλες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Το θέμα είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν σπαταλάτε χρόνο και χρήματα χωρίς να υπάρξει αύξηση των πωλήσεων σας. Πάμε λοιπόν να δούμε τι θα βοηθήσει πολύ στη μετατροπή των επισκεπτών σας, σε διαδικτυακούς πελάτες.
Σκεφτείτε ότι δεν θα αγοράσουν όλοι οι πελάτες αμέσως.
Όταν ένας επισκέπτης έρχεται στον ιστότοπό σας, περιηγείται στη σελίδα σας και στη συνέχεια χωρίς να κάνει αγορά φεύγει από τη σελίδα σας, με αποτέλεσμα να χρεωθείτε εσείς. Αλλά προφανώς, δεν είναι όλοι έτοιμοι να αγοράσουν εκείνη τη στιγμή τα προϊόντα σας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα ξανά επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας στο μέλλον. Και για να το πετύχετε αυτό, πρέπει να δίνετε μεγάλη έμφαση στα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας και τις φωτογραφίες του.
Δημιουργήστε ένα ιδανικό σενάριο.
Το βέλτιστο σενάριο για την επιχείρηση σας είναι να συλλέξετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τους υποψήφιους πελάτες σας, τους ανθρώπους δηλαδή που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Δηλαδή να γνωρίζετε για αυτούς την ηλικία τους, τα ενδιαφέροντα τους, το εισόδημα τους καθώς και τη τοποθεσία τους. Έτσι μπορείτε να χτίσετε μια ουσιώδες σχέση με τους επισκέπτες σας που θα οδηγήσει στην αύξηση των πωλήσεων σας στο διαδίκτυο.
Σκεφτείτε σαν να είστε εσείς ο πελάτης.
Τα πράγματα σε αυτή τη περίπτωση είναι πολύ απλά. Σκεφτείτε τι κάνετε εσείς οι ίδιοι όταν θέλετε για παράδειγμα να αγοράσετε ένα αντικείμενο όπως δερμάτινα παπούτσια. Ανοίγετε ενδεχομένως πολλές καρτέλες ταυτόχρονα από διαφορετικές ιστοσελίδες και βρίσκετε σε μια ιστοσελίδα από αυτές τα δερμάτινα παπούτσια που σας αρέσουν αλλά δεν έχετε ξανακούσει για αυτή την επιχείρηση πιο πριν. Τι θα σας πείσει να αγοράσετε το προϊόν που θέλετε από αυτή την επιχείρηση; Σας ενδιαφέρει να λαμβάνετε νέα και ενημερώσεις από αυτή την επιχείρηση; Πιθανότητα όχι. Σας ενδιαφέρει να βρείτε κάποια προσφορά ή έκπτωση; Σίγουρα ναι, αλλά προσέξτε. Αν πουλάτε αντικείμενα υψηλής ποιότητας, όπως είναι τα δερμάτινα παπούτσια, τότε η έκπτωση των 20 ή 30€ δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά για τους πελάτες σας.
Ωστόσο, όταν προσπαθείτε να ξεκινήσετε μια σχέση με τους πελάτες σας προσφέροντας τους εκπτώσεις 10% ας πούμε, οι πελάτες σας θα σκέφτονται ότι ίσως αν περιμένουν και άλλες μέρες μπορεί αυτό το ποσοστό να αυξηθεί. Έτσι, για να αποφύγει η επιχείρηση τέτοιου είδους προβλήματα, μπορεί να προσφέρει κάτι μη χρηματικής αξίας. Δηλαδή, αν πουλάει δερμάτινα παπούτσια, θα μπορούσε να προσφέρει για παράδειγμα έναν οδηγό με τις τελευταίες τάσεις τις μόδας, συμπεριλαμβανομένου και των δερμάτινων παπουτσιών.
Είναι εύκολο μια επιχείρηση να αποφύγει απλά λάθη που εμποδίζουν την αύξηση των διαδικτυακών της πωλήσεων. Καταγράψτε τις πληροφορίες των επισκεπτών σας και κρατήστε τους με το remarketing. Κάντε τη διαφήμιση των προϊόντων σας πιο ελκυστική και τέλος, απλοποιήστε όσο πιο πολύ μπορείτε τα βήματα από την άφιξη στον ιστότοπό σας, μέχρι και την αγορά των προϊόντων.
Θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας;
Δείτε πως μπορεί η Qualityweb να σας βοηθήσει.