Το Instagram παραμένει ένα πολύτιμο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας για κάθε επιχείρηση. Μπορεί να αξιοποιηθεί με πολλούς τρόπους: για brand awareness, για επικοινωνία με πελάτες, για προώθηση προϊόντων, ή για ψυχαγωγία. Το σίγουρο ωστόσο είναι πως πρόκειται για ένα μέσο με μεγάλη επιρροή, στο οποίο μπορεί ένα brand να προωθήσει προϊόντα και υπηρεσίες.
Το ερώτημα που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες είναι το «πως μπορώ να διαφημίσω σωστά την επιχείρησή μου στο Instagram;», και σίγουρα η απάντηση σε αυτό δεν είναι απλή ούτε μια κοινή για όλους. Το κάθε brand οφείλει να χαράξει τη δική του στρατηγική και να αξιοποιήσει τα ψηφιακά εργαλεία της πλατφόρμας, που βρίσκονται πιο κοντά στις δικές του ανάγκες και ιδιαιτερότητες.
Ωστόσο υπάρχουν ορισμένα έξυπνα tips που μπορούν να τα εφαρμόσουν όλοι και σίγουρα θα δουν άμεσα αποτελέσματα στις διαφημίσεις που «τρέχουν» στο Instagram.
Το Instagram Shopping είναι ένα από τα πρώτα εργαλεία που πρέπει να αξιοποιήσει μια επιχείρηση που ψάχνει τρόπο να διαφημίσει τα προϊόντα της. Ουσιαστικά πρόκειται για τη δημιουργία ενός ψηφιακού καταστήματος μέσα στο Instagram, που σας επιτρέπει να δημιουργείτε κατηγορίες προϊόντων και να παρουσιάζετε την επιχείρησή σας με έναν πιο οργανωμένο και ελκυστικό τρόπο.
Οι followers έχουν έτσι τη δυνατότητα όχι απλώς να αλληλοεπιδράσουν με τα προϊόντα σας και να λάβουν πληροφορίες σχετικά με αυτά, αλλά και να προβούν σε άμεσες αγορές.
Για να έχει αποτέλεσμα η διαφήμιση των προϊόντων σας στο Instagram θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από συνέπεια και ποιότητα. Προτιμήστε φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ευκρίνειας, τα οποία προβάλλουν σωστά τα προϊόντα σας. Όσο πιο ελκυστική είναι μια φωτογραφία ή εντυπωσιακή, τόσο αυξάνετε τις πιθανότητες οι χρήστες να προβούν σε αγορές. Αντίστοιχα, η διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας θα πρέπει να έχει συνέχεια. Διαμορφώστε ένα ειδικό budget αποκλειστικά για αυτό τον σκοπό και επενδύστε χρήμα και χρόνο στα Instagram Ads.
Τα Instagram Stories παραμένουν αναμφίβολα ένα πανίσχυρο εργαλείο για την προώθηση των προϊόντων ενός brand. Δημιουργήστε διαφημίσεις σε μορφή Instagram Stories και μεριμνήστε ώστε να προσθέτετε περιεχόμενο στα stories σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Μην ξεχνάτε πως η πλειοψηφία των χρηστών του Instagram αφιερώνει περισσότερο χρόνο εκεί, και κατά συνέπεια τα Instagram Stories είναι ένα σημείο από το οποίο δεν θα πρέπει να απουσιάζει το brand σας.
Η διαφήμιση για να είναι αποτελεσματική πρέπει να συνοδεύεται από μια ισχυρή εταιρική παρουσία μέσα στο Instagram. Δεν αρκεί απλώς να δημιουργείτε διαφημίσεις, αλλά παράλληλα να μεταμορφώνετε περιεχόμενο στον λογαριασμό σας, ώστε να χτίσετε μια σχέση αλληλοεπίδρασης και εμπιστοσύνης με το κοινό σας. Απαντήστε όσο το δυνατόν πιο άμεσα σε τυχόν ερωτήματα που υποβάλλουν οι χρήστες. Φροντίστε ώστε το περιεχόμενο που μεταφορτώνετε να είναι πρωτότυπο, ελκυστικό και να έχει χρηστική αξία.
Οι followers που θα καταφέρετε να προσελκύσετε μέσα από τις διαφημίσεις σας θα μετατραπούν έτσι σε πιστούς πελάτες, που θα επιστρέφουν ξανά και ξανά στον λογαριασμό σας προκειμένου να μάθουν νέα σας, να εξερευνήσουν τυχόν προσφορές και φυσικά να προβούν εκ νέου σε αγορές.
Τα stories είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις μέρες μας (αρκετά πιο δημοφιλή από κάθε άλλη μορφή περιεχομένου μέσα στο Instagram) και μπορεί κανείς να τα αξιοποιήσει ποικιλοτρόπως.
Το Instagram είναι κάτι παραπάνω από ένα δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας εκατοντάδων χρηστών του διαδικτύου, που ξοδεύουν αρκετές ώρες μέσα στη μέρα σερφάροντας και σκορπώντας “καρδούλες”.
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες το επάγγελμα των likes φαίνεται πως μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στην digital καμπάνια προβολής επιχειρήσεων, προϊόντων ή αγαθών.
Μέσω του Instagram μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας, να χτίσετε μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα κάνοντας brand awareness και φυσικά να προσελκύσετε νέους πελάτες.
Η ιδέα του να χρησιμοποιείς hashtags για την αύξηση των followers στο Instagram χωρίζεται σε 2 δίπολα. Το ένα δίπολο αποτελείται από τα άτομα που αγαπάνε την χρήση των hashtags και τα χρησιμοποιούν σε κάθε τους post και το άλλο από αυτούς που μισούν την χρήση τους και τα αποφεύγουν πάση θυσία. Σε όποιο και από τα 2 δίπολα και αν ανήκεις, το γεγονός παραμένει ίδιο και η χρήση των hashtags σε βοηθάει να διευρύνεις την απήχηση των posts σου. Μάλιστα έρευνες έχουν αποδείξει πως posts που έχουν έστω και 1 hashtag λαμβάνουν κατά μέσο όρο 12.6% περισσότερο engagement από αυτά που δεν έχουν.
Έχετε φτιάξει το site σας ανάλογα με τις τελευταίες τάσεις της αγοράς αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο; Δείτε μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να μην αποχωρούν οι επισκέπτες και να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής τους ώστε να μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες της επιχείρησής σας.
Αν η επιχείρησή σου έχει επιβιώσει ως τώρα χωρίς ιστοσελίδα, μάλλον θα αναρωτιέσαι: Χρειάζομαι όντως μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή μου; Ποιο είναι το όφελος αν η επιχείρηση μου βγάζει ήδη τα προς το ζην;