Τα Instagram stories παραμένουν ένας άκρως ελκυστικός και αποδοτικός τρόπος για να δημιουργήσει ένα brand μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό του, να αυξήσει τους followers του και να κερδίσει νέους πελάτες. Το Instagram άλλωστε είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που έχει στη φαρέτρα της κάθε επιχείρηση που χτίζει την ψηφιακή εικόνα της, αρκεί να το χρησιμοποιήσει σωστά και πάντα προς όφελός της. Τα stories είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις μέρες μας (αρκετά πιο δημοφιλή από κάθε άλλη μορφή περιεχομένου μέσα στο Instagram) και μπορεί κανείς να τα αξιοποιήσει ποικιλοτρόπως.
Οι χρήστες άλλωστε αρέσκονται στο να περνούν την ώρα τους στο Instagram μεταβαίνοντας από το ένα story στο άλλο. Εσχάτως, εξαιρετικά δημοφιλή έχουν γίνει και τα reels, τα οποία επίσης μπορεί ένα brand να επιστρατεύσει ως τμήμα της digital marketing στρατηγικής που σχεδιάζει. Πως μπορείτε όμως να μετατρέψετε τα Instagram stories σας σε πόλο έλξης νέων πελατών και να τα αξιοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους followers σας;
Αρχικά, θα χρειαστείτε ελκυστικό περιεχόμενο. Τα stories σας πρέπει να είναι προσεγμένα, να χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό και φυσικά να είναι πρωτότυπα και να διαθέτουν χρωματική αρμονία. Ένας εύκολος τρόπος να το πετύχετε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε κάποια πλατφόρμα δημιουργίας stories, στην οποία υπάρχουν έτοιμα templates ή σας δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσετε δικό σας οπτικό περιεχόμενο. Φυσικά, το πιο συνετό είναι να συνεργαστείτε με έναν ειδικό του χώρου, που θα είναι σε θέση να σας προσφέρει υψηλής αισθητικής και πρωτότυπα Instagram stories. Ιδανικά θα πρέπει να διατηρήσετε μια συνέπεια και συνέχεια ως προς το κάθε πότε θα δημοσιεύετε stories και παράλληλα να συνδυάσετε διαφορετικά είδη περιεχομένου, όπως εικόνες και βίντεο.
Ένα λάθος που κάνουν αρκετές επιχειρήσεις όταν πρόκειται να δημοσιεύσουν ένα Instagram story είναι το να το υπερφορτώνουν με περιττές πληροφορίες, σε μια προσπάθεια να εντυπωσιάσουν. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα με τα emojis. Διατηρήστε μια ισορροπία και αποφύγετε τα πολλά emojis ή τα κινούμενα γραφικά, που καταλήγουν να προκαλούν σύγχυση. Χρειάζεστε ένα μέτρο, επιλέγοντας για παράδειγμα ένα emoji (ενδεχομένως κάποιο που θα αποτελεί χαρακτηριστικό του brand σας ή θα είναι σχετικό με το υπόλοιπο story) ή αποφύγετε εντελώς τη χρήση τους όταν ήδη υπάρχει αρκετή πληροφορία στο Instagram story σας. Μην ξεχνάτε πως στόχος σας είναι να εντυπωσιάσετε χωρίς να μπερδεύετε τους αναγνώστες σας.
Τα Instagram stories μπορούν να σας βοηθήσουν να αφηγηθείτε μια ιστορία. Το λεγόμενο storytelling βρίσκει πλήρη εφαρμογή στα stories του Instagram. Δημιουργήστε βίντεο ή γραφικά τα οποία θα έχουν μια συνέχεια και «βομβαρδίστε» τους χρήστες με αυτά. Φυσικά, δεν χρειάζεται – ούτε πρέπει – να καταφύγετε σε ακρότητες. Πρόκειται για μια τακτική που μπορείτε να την εφαρμόζετε μια φορά την εβδομάδα ή κάθε 15 ημέρες, και όταν έχετε κάτι ενδιαφέρον να διηγηθείτε.
Τα διαδραστικά stories μπορούν σίγουρα να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας. Επιλέξτε stories τα οποία θα απευθύνουν κάποιο ερώτημα στους followers σας, θα τους ζητούν να ψηφίσουν ή να εκφράσουν την άποψή τους. Με τον τρόπο αυτό θα δώσετε βήμα στους χρήστες να εκφραστούν και θα έχετε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αλληλοεπιδράσετε μαζί τους και να λάβετε πολύτιμο feedback.