Εάν διαθέτετε ένα brand σήμερα είναι σχεδόν απίθανο να μην έχετε ήδη – με κάποιον τρόπο – παρουσία στα social media. Ωστόσο το ζητούμενο πλέον δεν είναι το να δημιουργήσετε λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προβάλετε το brand σας [είτε πρόκειται για μία επιχείρησή ή ακόμη και τον ίδιο σας τον εαυτό] αλλά το να χτίσετε μία ισχυρή παρουσία, που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε και να αναπτύξετε σχέση αλληλεπίδρασης με το κοινό σας.
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να πετύχετε κάτι τέτοιο, ωστόσο ο γενικός κανόνας προστάζει επιμονή, συνέπεια, υπομονή και καλό περιεχόμενο.
Ας δούμε 4 έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ισχυρό brand στα social media.
Σίγουρα κάθε brand θέλει να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους followers στα social media και αυτό είναι κατανοητό. Ωστόσο σε αυτό που πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη βαρύτητα είναι στην αλληλεπίδραση. Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης και χρησιμοποιήστε τα social media ως μια γέφυρα επικοινωνίας με το κοινό σας. Με τον τρόπο αυτό δεν θα αποκτήσετε απλώς followers, αλλά πιστούς followers οι οποίοι θα ενδιαφέρονται πραγματικά για το brand σας και θα χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να έρθουν σε επαφή μαζί σας. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως έχει μεγαλύτερη αξία να έχετε 100 followers οι οποίοι είναι αφοσιωμένοι στο brand σας και αλληλοεπιδρούν με τις αναρτήσεις στα social media, παρά να έχετε 1.000 οι οποίοι στην πράξη σας αγνοούν.
Όσο πιο οργανωμένη και συστηματική είναι η παρουσία σας στα social media, τόσο πιο εύκολα θα χτίσετε την πολυπόθητη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας και θα αυξήσετε τους πιστούς followers σας. Για να πετύχετε ωστόσο κάτι τέτοιο πρέπει να επενδύσετε στο calendar. Δημιουργήστε ένα πλάνο με τις αναρτήσεις που θέλετε να κάνετε μέσα στον μήνα. Καλό θα ήταν να έχετε περιεχόμενο «φρέσκο» και σε πλήρη αρμονία με την επικαιρότητα ενώ μεγάλη απήχηση έχουν οι δημοσιεύσεις που περιέχουν βίντεο. Μπορείτε να καθορίσετε τις ημέρες της εβδομάδας κατά τις οποίες θα δημοσιεύετε βίντεο, ποιες ημέρες θα δίνετε απαντήσεις σε τυχόν ερωτήσεις των followers ή πότε θα τρέχετε διαγωνισμούς. Δώστε μεγάλη βαρύτητα στη συνέπεια και μην προχωράτε σε αναρτήσεις μια στο τόσο. Όσο πιο ενεργοί είστε στα social media τόσο πιο ισχυρή παρουσία αποκτάτε.
Ένα λάθος που κάνουν αρκετά brands και το οποίο τους «κρατάει» πίσω είναι πως παρουσιάζονται στα social media εντελώς απρόσωπα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δημιουργηθεί για να μπορούν οι άνθρωποι να επικοινωνούν μεταξύ τους και να αλληλοεπιδρούν και όχι για να συνομιλούν με ρομπότ ή να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις. Υιοθετήστε ένα πιο ανθρώπινο προφίλ στα social media και δημιουργήστε τη δική σας κοινότητα, απαντώντας απευθείας στους followers σας σε τόνο και ύφος φιλικό και προσιτό. Μην φοβάστε να «τσαλακωθείτε», χωρίς ωστόσο να χάνετε τη σοβαρότητα και αξιοπιστία που χρειάζεται ένα brand.
Θέστε ως στόχο το να χρησιμοποιήσετε τα social media όχι για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας αλλά για να βοηθήσετε το κοινό σας. Επικεντρωθείτε στο να δημιουργείτε περιεχόμενο που έχει χρηστική αξία για τους followers σας και χτίστε την ταυτότητά σας προσπαθώντας να καθιερωθείτε στην αντίληψη του κοινού σας ως «experts». Σίγουρα τα social media μπορούν να σας βοηθήσουν να εκτοξεύσετε τα έσοδα ενός brand, ωστόσο αυτό που χρειάζεστε για να έχετε μια πραγματικά ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το να κάνετε focus στο πως μπορείτε να φανείτε χρήσιμοι και να βοηθήσετε τους followers σας.
Το Instagram είναι κάτι παραπάνω από ένα δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας εκατοντάδων χρηστών του διαδικτύου, που ξοδεύουν αρκετές ώρες μέσα στη μέρα σερφάροντας και σκορπώντας “καρδούλες”.
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες το επάγγελμα των likes φαίνεται πως μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στην digital καμπάνια προβολής επιχειρήσεων, προϊόντων ή αγαθών.
Η ιδέα του να χρησιμοποιείς hashtags για την αύξηση των followers στο Instagram χωρίζεται σε 2 δίπολα. Το ένα δίπολο αποτελείται από τα άτομα που αγαπάνε την χρήση των hashtags και τα χρησιμοποιούν σε κάθε τους post και το άλλο από αυτούς που μισούν την χρήση τους και τα αποφεύγουν πάση θυσία. Σε όποιο και από τα 2 δίπολα και αν ανήκεις, το γεγονός παραμένει ίδιο και η χρήση των hashtags σε βοηθάει να διευρύνεις την απήχηση των posts σου. Μάλιστα έρευνες έχουν αποδείξει πως posts που έχουν έστω και 1 hashtag λαμβάνουν κατά μέσο όρο 12.6% περισσότερο engagement από αυτά που δεν έχουν.
Ασχολείσαι με το Instagram και σίγουρα πολλές φορές έχεις αναρωτηθεί πόσο συχνά πρέπει να κάνεις post ώστε να έχεις έναν υγιή και λειτουργικό λογαριασμό με υψηλή απήχηση. Η ομάδα marketing της @qualityweb έκανε έρευνα και σου απαντάει στις πιο συχνές ερωτήσεις που προκύπτουν.
Το Instagram είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ‘’social’’ καθημερινότητας μας. Όλοι περνάμε σημαντικό χρόνο της ημέρας σε αυτό και κακά τα ψέματα , όλοι μας έχουμε ως απώτερο σκοπό την αύξηση των likes και των followers.
Τα social media κυριαρχούν πλέον στην καθημερινότητά μας και διαρκώς εξελίσσονται, προσθέτουν νέες εφαρμογές και προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.
Το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χτύπησε για τα καλά την πόρτα των νέων (και όχι μόνο)
Το TikTok έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των νέων (και όχι μόνο) στην Ελλάδα και εν όψει της καραντίνας απογειώθηκε.
Το Facebook γύρισε… σελίδα στις διαφημίσεις αφαιρώντας τα “ενδιαφέροντα” χωρίς ενδιαφέρον!