Το Search Engine Optimization [SEO] παραμένει ένας καθοριστικός παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη μίας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, και κατά συνέπεια και την οργανική επισκεψιμότητα.
Κατά μια απλοποιημένη έννοια το SEO περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες που καθιστούν μια ιστοσελίδα «φιλική» προς τις μηχανές αναζήτησης. Αν και το SEO στον πυρήνα του παραμένει το ίδιο και φέτος, υπάρχουν κάποιες αλλαγές στις οποίες προχωρούν οι μηχανές αναζήτησης το 2022 και τις οποίες πρέπει να έχετε κατά νου αν θέλετε να έχετε μία ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο για την ιστοσελίδα ή το e-shop σας.
Το περιεχόμενο [γνωστό και ως content] συνεχίζει να αποτελεί έναν καθοριστικό παράγοντα για το SEO score μιας ιστοσελίδας. Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ποιότητα του περιεχομένου μια ιστοσελίδας.
Η Google επενδύει πλέον στο νέο μοντέλο AI, την τεχνολογία MUM που αποσκοπεί στο να κάνει πιο εύκολες τις αναζητήσεις των χρηστών απαντώντας σε σύνθετα ερωτήματα. Το 2022 είναι μια χρονιά που πρέπει να επενδύσετε ακόμη περισσότερο σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που θα τροφοδοτεί τους αλγορίθμους της Google με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για την ιστοσελίδα σας.
Δώστε απαντήσεις στις συχνές ερωτήσεις των χρηστών και «ανεβείτε» ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.
Ένα SEO trend που καταγράφει σημαντική άνοδο το 2022. Πρακτικά, σε κάθε σελίδα ή άρθρο του website σας μπορείτε να συμπεριλάβετε ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα που θέτουν συνήθως οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης και να δώστε μία σύντομη αλλά περιεκτική απάντηση. Πρόκειται για ένα tipπου θα βελτιώσει αισθητά το SEO score σας.
Οι λέξεις κλειδιά, το λεγόμενο keyword research, παραμένουν η «καρδιά» του SEO, μιας και σε αυτές στηρίζεται η παραγωγή του αντίστοιχου περιεχομένου.
Ωστόσο η νέα τάση του 2022 θέτει ως προτεραιότητα την όσο το δυνατόν πιο σε βάθος χρήση των λέξεων – κλειδιών. Δώστε μεγαλύτερη βαρύτητα στις παρόμοιες λέξεις κλειδιά και στις παρεμφερείς αναζητήσεις και δημιουργήστε περιεχόμενο το οποίο περιλαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερες απ’ αυτές. Με τον τρόπο αυτό η Google θα εμφανίζει την ιστοσελίδα σας σε αρκετά περισσότερες παραλλαγές αναζητήσεων και θα αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητά σας.
Αν θέλετε καλύτερο SEO score το 2022 πρέπει να επενδύσετε στα μεγάλα σε έκταση κείμενα. Όσο πιο μεγάλο είναι ένα άρθρο και όσο περισσότερες πληροφορίες προσφέρει, τόσο πιο αξιόπιστο θεωρείται από τις μηχανές αναζήτησης.
Προσοχή: Στόχος δεν είναι μόνο να έχετε ένα άρθρο 2.000 λέξεων χωρίς ωστόσο ουσιαστική πληροφορία. Πρέπει να προσφέρετε γνώσεις, χρήσιμες πληροφορίες και το κείμενό σας να είναι πρωτότυπο, προϊόν έρευνας και ενδελεχούς μελέτης.
Όσο πιο γρήγορο και mobile friendly είναι το website σας, τόσο πιο ψηλά εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται για ένα trend που παραμένει στα top και το 2022, ενώ εξίσου σημαντικό είναι να βελτιώσετε τυχόν λάθη στην ιστοσελίδα σας, προσφέροντας μία όσο το δυνατόν καλύτερη και πιο γρήγορη εμπειρία πλοήγησης.
Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Google, κοίτα να έχεις μαζί σου και SEO..
Η Google λανσάρει νέο αλγόριθμο ώστε να “καταλαβαίνει” καλύτερα τις αναζητήσεις
Οι μηχανές αναζήτησης Google μας βοηθούν να αποκτήσουμε νέους αναγνώστες και ακροατές για το περιεχόμενο μας, καθώς και για την επιχείρηση μας.
Η λέξη SEO είναι η συντομογραφία του Search Engine Optimization και αντιπροσωπεύει τις κατάλληλες πρακτικές που εφαρμόζονται για την ποιοτική και ποσοτική αύξηση της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων.
Η Google έχει δημιουργήσει αναταράξεις στον κόσμο του SEO , ανακοινώνοντας μεγάλες αλλαγές για το πως θα διαχειρίζεται πλέον ο αλγόριθμός της, τα nofollow links.
Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες.Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες. Με τη συνεχή εξέλιξη στον κόσμο της online προβολής, τώρα ενσωματώνει ένα ολόκληρο φάσμα τεχνολογίας από διαφημίσεις βίντεο σε δυναμικές διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Τι νέο φέρνει το νέο έτος μαζί του για τον κλάδο του Marketing, των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας!
Από Χριστουγεννιάτικα #Hashtags, διακοσμητικά emoji μέχρι ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς!
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.