Πολύ συχνά μας προσεγγίζουν νέοι πελάτες οι οποίοι έχουν χάσει την ελπίδα τους από τα αποτελέσματα του Digital Marketing που έχουν ακολουθήσει έως σήμερα. Αναζητούν μια καλή συνεργασία που θα τους οδηγήσει στην επίτευξη των στόχων τους & θα συνεισφέρει στην βιωσιμότητα την επιχείρησής τους.
Στις περισσότερες περιπτώσεις αντιλαμβανόμαστε ότι οι επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν αποτέλεσμα στην διαδικτυακή διαφήμιση, δεν γνωρίζουν το κοινό τους, όπως επίσης δεν γνωρίζουν ποιο είναι το σωστό ποσοστό επένδυσης για τις διαφημιστικές τους ενέργειες.
Πριν κάποιο διάστημα, μας προσέγγισε μια εταιρία καλλυντικών & προϊόντων ομορφιάς. Είχαν προσπαθήσει επί σειρά ετών να αναδείξουν τα προϊόντα τους, μέσα από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα καθώς & με διάφορες μεθόδους digital marketing. Τα αποτελέσματα ήταν πάντα μηδαμινά και σε πολλές περιπτώσεις το κέρδος της ήταν χαμηλότερο από το ποσό επένδυσης τους.
Αποφασίσαμε να κάνουμε μια ενδελεχή μελέτη στο check out του e-shop βασιζόμενοι στην ιστορικότητα των ενεργειών τους μέσα από τα Google analytics. Παράλληλα καταγράψαμε λεπτομερώς το κοινό στο οποίο απευθυνόταν η επιχείρηση και συγκρίναμε το προϊόν με τις ηλικιακές ομάδες προσέγγισης που μας υπέδειξαν.
Ο επιχειρηματίας ήταν πεπεισμένος ότι γνώριζε το κοινό του και πως η προσέγγιση τους ήταν απόλυτα σωστή, αλλά οι αριθμοί έδειχναν κάτι εντελώς δυσανάλογο.
Επιμείναμε να ερευνήσουμε τη βάση πελατών του και πείσαμε τον πελάτη να τοποθετήσει μια έρευνα στη thank you page.
Μετά από λίγο καιρό, είδαμε όλη την αλήθεια..
Το 65%+ των πωλήσεών τους προέρχονταν από διαφορετικό κοινό από αυτό που στόχευαν, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης προερχόταν από το κοινό στόχευσης.
Εσείς γνωρίζετε ποιοι είναι οι πελάτες σας;
Η έρευνα πελατών επηρεάζει ολόκληρη τη στρατηγική μάρκετινγκ. Όταν γνωρίζετε ποιοι είναι οι πελάτες σας και γιατί αγοράζουν από εσάς, μπορείτε πραγματικά να πετύχετε.
Και εδώ είναι η παγίδα. Όταν δεν γνωρίζετε τους πελάτες σας, δεν κάνετε τις σωστές ερωτήσεις, δεν προσαρμόζεστε στις αλλαγές και συνεπώς δεν αναπτύσσεστε σαν brand.
Η στασιμότητα αυτή μεταφράζεται σε μείωση του κέρδους, ενίσχυση του ανταγωνισμού και σε δικές σας επιπόλαιες αποφάσεις.
Υπάρχει άλλη μια συχνή παγίδα στο marketing. Ακούμε συχνά τις παρεμβάσεις των επιχειρήσεων στα εικαστικά μιας καμπάνιας με αποτέλεσμα να καταναλώνετε άπλετος χρόνος στο δημιουργικό κομμάτι και όχι στην ανάλυση του κοινού. Αν πιαστείτε & εσείς σε αυτή την παγίδα, θα αντιληφθείτε με τον καιρό πως η έντονη δημιουργικότητα αλλά η ταυτόχρονη άγνοια του κοινού σας, δεν σας βοηθά στο να προσφέρετε αξία στο προϊόν. Ναι, το να είστε δημιουργικοί είναι κάτι φανταστικό! Αλλά αν είστε δημιουργικοί προς τη λάθος κατεύθυνση, δημιουργείτε απλώς ένα όμορφο Brand με λάθος μήνυμα.
Κανείς δεν θα αγοράσει επαναλαμβανόμενα από εσάς μόνο και μόνο επειδή είχατε απλά καλαίσθητες διαφημίσεις. Αναπτύξτε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, εκπαιδεύστε τους να χρησιμοποιούν το προϊόν σωστά και παρακολουθήστε την πρόοδό τους. Εάν το χειρίζονται με λάθος τρόπο, δεν είναι επαναλαμβανόμενοι αγοραστές. Εάν δεν είναι επαναλαμβανόμενοι αγοραστές, δεν δημιουργούν αξία σε εσάς και στην επιχείρηση σας. Για παράδειγμα, εάν ένα μέρος των πελατών σας, αγόρασε μία, δύο φορές, αλλά σταμάτησε την τρίτη φορά, απλώς ρωτήστε τους τι συμβαίνει. Σας εμπιστεύτηκαν επειδή ξόδεψαν χρήματα σε εσάς, τουλάχιστον μια φορά. Πρέπει να μάθετε τι άλλαξε.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.
Έχετε φτιάξει το site σας ανάλογα με τις τελευταίες τάσεις της αγοράς αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο; Δείτε μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να μην αποχωρούν οι επισκέπτες και να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής τους ώστε να μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες της επιχείρησής σας.
Το Instagram είναι κάτι παραπάνω από ένα δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας εκατοντάδων χρηστών του διαδικτύου, που ξοδεύουν αρκετές ώρες μέσα στη μέρα σερφάροντας και σκορπώντας “καρδούλες”.
Το online marketing είναι το κλειδί που μπορεί να βοηθήσει κάθε μικρή επιχείρηση να ξεκλειδώσει την πόρτα της επιτυχίας
Πολλές φορές είναι δύσκολο για τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας να προσθέσουν προϊόντα στο καλάθι τους και αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες.
Το Google Adwords είναι το αποτελεσματικότερο μέσο διαφήμισης για άμεση επισκεψιμότητα και πωλήσεις!