Το TikTok είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που όπως φαίνεται ήρθε για να μείνει. Αποτελεί άλλωστε μια πλατφόρμα η οποία αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, προσελκύοντας χιλιάδες νέους χρήστες καθημερινά. Μόνο απαρατήρητο δεν μπορεί να περάσει το γεγονός πως όλα τα μεγάλα brands έχουν ήδη «μεταναστεύσει» στο TikTok και εκμεταλλεύονται την καλπάζουσα δημοφιλία του για να χτίσουν online κοινότητες και να προσελκύσουν το κοινό τους. Αν ψάχνετε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μπορεί να σας βοηθήσει να απογειώσετε, γρήγορα και εύκολα, το e-shopσας, τότε αναμφίβολα πρέπει να στρέψετε την προσοχή σας στο TikTok.
Ας δούμε όμως ορισμένα έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τη δημοτικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματός σας!
Το πρωτότυπο, αυθεντικό και ευδιάθετο περιεχόμενο είναι αυτό που κυριαρχεί σήμερα στο TikTok. Υπάρχουν χρήστες οι οποίοι αριθμούν εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους και έχουν καταφέρει να χτίσουν μια ισχυρή παρουσία στο εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αξιοποιήστε τους! Οι TikTok Influencers είναι ο καλύτερος τρόπος για να προβάλλετε το e-shop και τα προϊόντα του brandσας.
Έχουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο κοινό και μπορούν με «φυσικό» και πρωτότυπο τρόπο να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε και εσείς πρόσβαση στο κοινό τους. Βρείτε χρήστες του TikTok οι οποίοι να ασχολούνται με θέματα που έχουν άμεση σχέση με το e-shop σας, ώστε αντίστοιχα και το κοινό τους να βρει ενδιαφέρον στα προϊόντα σας.
Τα live στοTikTok είναι κάτι παραπάνω από hot trend αυτή τη στιγμή. Αποτελούν έναν πρακτικό και άκρως αποδοτικό τρόπο για να προσελκύσετε followers στην πλατφόρμα και να προβάλλετε το e-shop σας.
Διοργανώστε live στο TikTok για να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις των χρηστών, να ενημερώσετε για νέα προϊόντα ή προσφορές που «τρέχουν» στο e-shopσας ή απλά για να μοιραστείτε κάποιες συμβουλές ή πληροφορίες μαζί τους. Μπορείτε να «πειραματιστείτε» διοργανώνοντας live σε διαφορετικές ημέρες και ώρες, ώστε να δείτε ποια είναι πιο αποδοτικά και να διατηρήσετε στη συνέχεια μια συνέπεια. Για παράδειγμα κάθε Παρασκευή βράδυ ή Δευτέρα πρωί μπορείτε να διοργανώνετε το αντίστοιχο live section στο TikTok.
Μετατρέψτε το προφίλ σας σε επαγγελματικό και αξιοποιήστε digital tools που προσφέρει σε brands το TikTok, όπως τα shopping features. Έτσι θα δώστε τη δυνατότητα στους υπόλοιπους χρήστες να ανακαλύψουν τα προϊόντα του e-shop σας μέσα στο TikTok και φυσικά να προχωρήσουν σε απευθείας αγορές αν βρουν κάτι που τους ενδιαφέρει.
Αντίστοιχα, μπορείτε να αξιοποιήσετε τα TikTok ads και να σχεδιάσετε διαφημιστικές εκστρατείες που θα «τρέχουν» αποκλειστικά μέσα στην πλατφόρμα. Δημιουργήστε ελκυστικά και ευδιάθετα βίντεο, που θα προσελκύσουν την προσοχή και το ενδιαφέρον των χρηστών, ενώ μπορείτε παράλληλα να χρησιμοποιήσετε τα trends που κυριαρχούν για να είστε σχετικοί και επίκαιροι, αρκεί φυσικά να μην χάσετε την ταυτότητα του brand σας.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει το TikTok, το 67% των χρηστών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα δηλώνουν πως έχουν εμπνευστεί παρακολουθώντας βίντεο στο TikTok να προχωρήσουν σε μια αγορά, ακόμα και εάν δεν είχαν σκοπό να ψωνίσουν κάτι πριν. Αντίστοιχα, ένα 75% των χρηστών ζητούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για ένα brand, έχοντας παρακολουθήσει νωρίτερα κάποια διαφήμιση μέσα στην πλατφόρμα.
Τα social media κυριαρχούν πλέον στην καθημερινότητά μας και διαρκώς εξελίσσονται, προσθέτουν νέες εφαρμογές και προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.
Το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χτύπησε για τα καλά την πόρτα των νέων (και όχι μόνο)
Το TikTok έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των νέων (και όχι μόνο) στην Ελλάδα και εν όψει της καραντίνας απογειώθηκε.
Εάν δεν διαθέτετε ήδη ενεργή παρουσία για το brand σας στο TikTok, τότε σίγουρα πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Πρόκειται για ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να συγκεντρώσει εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο.