Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης είναι καταδικασμένο να χάνει σημαντικά έσοδα σε μηνιαία βάση. Για αυτό ακριβώς χρειάζεστε και αξίζει να επενδύσετε στο SEO. Πρόκειται για μια σειρά από ενέργειες που σας βοηθούν να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο που υπάρχει στο eshop σας, ώστε να γίνεται όσο το δυνατόν πιο εύκολα «ορατό» από τις μηχανές αναζήτησης. Με το SEO, μια e-commerce ιστοσελίδα μπορεί να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα της Google και κατά συνέπεια να προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες, πολλαπλασιάζοντας άμεσα τα έσοδά της.
Το SEO απαιτεί καλή μελέτη, προεργασία αλλά και αρκετή υπομονή και επιμονή. Υπάρχουν ωστόσο ορισμένα έξυπνα tips που θα βοηθήσουν να πετύχετε καλύτερο SEO score για τον ιστότοπό σας και στην QualityWeb συγκεντρώσαμε 5 SEO πρακτικές που δεν πρέπει να απουσιάζουν από την digital marketing στρατηγική σας.
Το SEO βασίζεται στο περιεχόμενο. Δημιουργήστε ενημερωτικά άρθρα για το eshop σας, εμπλουτίστε κάθε κατηγορία με χρήσιμες πληροφορίες και προσπαθήστε να προσφέρετε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία που θα βοηθήσουν τις μηχανές αναζήτησης να «διαβάσουν» το περιεχόμενό σας. Ωστόσο σε αυτό που πρέπει να επενδύσετε είναι στην στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου. Φροντίστε ώστε να έχετε μια συνέπεια και συνέχεια ως προς το τι πληροφορίες ανεβάζετε στην ιστοσελίδα σας, κάθε πότε αλλά και το κατά πόσο χρήζουν αντικατάστασης ή εμπλουτισμού. Έτσι θα έχετε μια συνεχή ροή πληροφορίων.
Εμπλουτίστε τις περιγραφές των προϊόντων που διαθέτετε στην e-commerce ιστοσελίδα σας. Αυτό θα βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης όπως η Google να αντιληφθεί καλύτερα τι ακριβώς προσφέρει το eshop σας και να το εμφανίσει στους κατάλληλους χρήστες. Αν οι περιγραφές των προϊόντων σας είναι ελλιπείς τότε κάνετε το έργο των μηχανών αναζήτησης δυσκολότερο και εσείς χάνετε σίγουρα επισκέπτες.
Περιεχόμενο δεν είναι μόνο το κείμενο που διαθέτετε στην ιστοσελίδα σας αλλά και οι εικόνες. Προσθέστε περιγραφές και «εναλλακτικό κείμενο» στις εικόνες σας, ώστε και πάλι να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να αντιληφθούν τι ακριβώς αποτυπώνεται σε αυτές. Θα εκπλαγείτε από το ποσοστό οργανικής επισκεψιμότητας που μπορείτε να προσελκύσετε σε έναν e-commerce ιστότοπο από την αναζήτηση σχετικών φωτογραφιών. Παράλληλα, δώστε προτεραιότητα στη χρήση εικόνων υψηλής ποιότητας και ευκρίνειας.
Οι μηχανές αναζήτησης αξιολογούν θετικότερα μια ιστοσελίδα που είναι mobile friendly. Οι περισσότεροι χρήστες άλλωστε πραγματοποιούν αναζητήσεις πληροφορίων στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τα κινητά τηλέφωνά τους. Μια ιστοσελίδα φιλική προς κινητές συσκευές εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης, ενώ μια ιστοσελίδα που δεν είναι mobile friendly παίρνει χαμηλότερο score και υποβαθμίζεται αισθητά.
Μια ολοκληρωμένη SEO στρατηγική πρέπει να συνδυάζεται με online ads, σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες. Υπάρχουν άλλωστε ορισμένα keywords – λέξεις κλειδιά – στα οποία ο ανταγωνισμός είναι υψηλός. Μια στοχευμένη διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, ενώ επενδύοντας σε μια εξίσου ολοκληρωμένη SEO στρατηγική, «χτίζετε» μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία σε βάθος χρόνου. Το SEO είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, ωστόσο μην ξεχνάτε πως αποτελεί κομμάτι μιας ευρύτερης digital marketing στρατηγικής που πρέπει να ακολουθεί μια e-commerce ιστοσελίδα προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική σήμερα.
Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Google, κοίτα να έχεις μαζί σου και SEO..
Οι μηχανές αναζήτησης Google μας βοηθούν να αποκτήσουμε νέους αναγνώστες και ακροατές για το περιεχόμενο μας, καθώς και για την επιχείρηση μας.
Η λέξη SEO είναι η συντομογραφία του Search Engine Optimization και αντιπροσωπεύει τις κατάλληλες πρακτικές που εφαρμόζονται για την ποιοτική και ποσοτική αύξηση της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων.
Το Search Engine Optimization [SEO] παραμένει ένας καθοριστικός παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη μίας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, και κατά συνέπεια και την οργανική επισκεψιμότητα.