Το Digital Marketing είναι σαν ένας «ζωντανός οργανισμός», που συνεχώς εξελίσσεται και αλλάζει. Κάθε τόσο προκύπτουν άλλωστε νέες ανάγκες αλλά και νέα ψηφιακά εργαλεία, τα οποία έρχονται να προστεθούν στα υπάρχοντα digital tools ή να τα αντικαταστήσουν πλήρως. Το ψηφιακό μάρκετινγκ αυτή τη στιγμή μονοπωλεί το ενδιαφέρον των περισσότερων brands, τα οποία επενδύουν στην δημιουργία μιας ισχυρής online παρουσίας, και το Digital Marketing είναι το πιο σημαντικό και ισχυρό όπλο που έχουν στη διάθεσή τους, σε αυτή την προσπάθεια που καταβάλλουν.
Κάθε τόσο προκύπτουν και νέες τάσεις, τα λεγόμενα trends, που καθορίζουν τη Digital Marketing στρατηγική που θα εφαρμόσει η κάθε επιχείρηση, καθώς και το που θα δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα όταν σχεδιάζει και υλοποιεί ενέργειες ψηφιακής προβολής.
Ας δούμε 3 trends που αυτή τη στιγμή κυριαρχούν στο Digital Marketing και αξίζει κανείς να επενδύσει πάνω τους!
Η εμφάνιση και η ταχύτατη εξάπλωση του TikTok επηρέασε δραματικά το είδους του περιεχομένου που πλέον κυριαρχεί στα social media. Τα σύντομα DIY (do it yourself) βίντεο αποτελούν μια τάση στο ψηφιακό μάρκετινγκ που καταγράφει αλματώδεις ρυθμούς δημοτικότητας και μόνο απαρατήρητα δεν μπορούν να περάσουν. Πρόκειται για ολιγόλεπτα βίντεο το οποίο καθοδηγούν τους χρήστες του διαδικτύου ως προς το πως μπορούν να δημιουργήσουν κάτι, από μια απλή συνταγή έως μια κατασκευή.
Το εν λόγω trend έγινε πολύ γρήγορα viral, και πλέον υπάρχουν αρκετές παραλλαγές στις διάφορες social media πλατφόρμες. Τέτοιου είδους βίντεο, τα οποία δεν είναι υποχρεωτικό να προορίζονται μόνο για το TikTok, μιας και υπάρχουν αντίστοιχα τα reels στο Instagram και τα shorts στο YouTube, δεν πρέπει να απουσιάζουν από μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι υποχρεωτικό να είναι βίντεο υψηλών προδιαγραφών και ποιοτικών παραγωγών, καθώς αρκεί και ένα απλό, σύντομο βίντεο - το οποίο μπορεί να θυμίζει ερασιτεχνική παραγωγή - για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των χρηστών του διαδικτύου.
Οι χρήστες του διαδικτύου «βομβαρδίζονται» καθημερινά από εκατοντάδες χιλιάδες διαφημιστικά μηνύματα. Σίγουρα μια διαδικτυακή διαφήμιση η οποία απλώς παρουσιάζει ορισμένα προϊόντα ή υπηρεσίες είναι πολύ πιθανό να περάσει απαρατήρητη. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο το storytelling πλέον κυριαρχεί.
Αφηγηθείτε μια ιστορία, εξηγήστε στο κοινό σας τους λόγους που κάνουν τα προϊόντα και την επιχείρησή σας μοναδικά και τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας. Οι χρήστες του διαδικτύου λατρεύουν τις ενδιαφέρουσες αφηγήσεις και είναι πρόθυμοι να ακούσουν την ιστορία του brand σας. Ένα βίντεο ή ορισμένα γραφικά στοιχεία μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα άκρως ελκυστικό story telling για τα προϊόντα και το brand σας. Μια τάση που κυριαρχεί είναι αρκετές επιχειρήσεις να μοιράζονται πληροφορίες ως προς τα πρώτα τους βήματα, την ιστορία τους αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν και πως τις ξεπέρασαν.
Ένα ακόμη trend που φιγουράρει ψηλά στις σύγχρονες τάσεις του Digital Marketing είναι η έμφαση στην ποιοτική και ουσιαστική αλληλοεπίδραση. Χρησιμοποιήστε τα social media για να αφουγκραστείτε τις ανάγκες του κοινού σας και δημιουργήστε μια online κοινότητα, στην οποία θα αναπτύξετε μια άμεση σχέση επικοινωνίας με τους υπόλοιπους χρήστες.
Τα brands που κυριαρχούν σε αυτό το κομμάτι έχουν αποφασίσει πως δεν θέλουν να έχουν μια «απρόσωπη» διαδικτυακή παρουσία, αλλά να αλληλοεπιδρούν με τους υπόλοιπους χρήστες άμεσα, αφιερώνοντας ποιοτικό χρόνο στο να απαντούν σε σχόλια και να συζητούν με τον κάθε χρήστη μεμονωμένα. Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε που τα chat bots έχουν γίνει τόσο διαδεδομένα πλέον, ενώ παράλληλα ολοένα και περισσότερα brands επενδύουν στο λεγόμενο community management.
Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες.Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες. Με τη συνεχή εξέλιξη στον κόσμο της online προβολής, τώρα ενσωματώνει ένα ολόκληρο φάσμα τεχνολογίας από διαφημίσεις βίντεο σε δυναμικές διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Τι νέο φέρνει το νέο έτος μαζί του για τον κλάδο του Marketing, των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας!
Από Χριστουγεννιάτικα #Hashtags, διακοσμητικά emoji μέχρι ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς!
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να πετύχετε κάτι τέτοιο, ωστόσο ο γενικός κανόνας προστάζει επιμονή, συνέπεια, υπομονή και καλό περιεχόμενο. Ας δούμε 4 έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ισχυρό brand στα social media.
Τα brands χρησιμοποιούν τα social media καθημερινά για να έρθουν σε επαφή με το κοινό τους, να επικοινωνήσουν μαζί του και να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης και αλληλοεπίδρασης.
Το online marketing είναι το κλειδί που μπορεί να βοηθήσει κάθε μικρή επιχείρηση να ξεκλειδώσει την πόρτα της επιτυχίας
Το iOS 14 και άλλα pixel-blockers έχουν επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την απόδοση των διαφημίσεων σου στο Facebook. Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχεις παρατηρήσει πτώση στα αποτελέσματα των καμπανιών σου και να έχεις μία γενική αίσθηση πως κάτι δεν πάει όπως πρέπει.
Google Adsense: Πώς να κερδίσετε χρήματα από διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας! Ένα πολύτιμο εργαλείο που προσφέρει η Google και αποφέρει μεγάλα έσοδα.
Πώς μπορείτε με απλές “ψηφιακές” κινήσεις να προετοιμάσετε το ξενοδοχείο σας για τη νέα χρονιά
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει πολλά πρόσωπα και όλα μπορούν να αποδώσουν καρπούς.
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής δεν είναι απλή υπόθεση!
Οι SEO experts της Qualityweb ετοίμασαν έναν πλήρη οδηγό με τις βασικές ενέργειες που περιλαμβάνει το SEO, ώστε να γνωρίζεις τι περιλαμβάνει η υπηρεσία που λαμβάνεις ή αν είσαι επίδοξος SEO expert, να καταφέρεις να κατηγοριοποιήσεις καλύτερα τις ενέργειες που πρέπει να κάνεις.
Μπορούμε να αναλάβουμε τον έλεγχο και τη βελτιστοποίηση της, προσφέροντας σας υπερδιπλάσιους επισκέπτες ξοδεύοντας ίδια χρήματα ή να διατηρήσουμε τους επισκέπτες ξοδεύοντας λιγότερα χρήματα.