qualityweb.gr

Top 4 Digital Marketing μύθοι που όλοι πρέπει να γνωρίζετε!

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής δεν είναι απλή υπόθεση!

Το Digital Marketing αποτελεί σίγουρα ένα σημαντικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την διαδικτυακή προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων, την αύξηση της δημοτικότητας ενός brand και φυσικά τη βελτίωση των πωλήσεων μιας επιχείρησης. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ωστόσο μιας digital marketing στρατηγικής δεν είναι απλή υπόθεση. Προαπαιτεί βασικές γνώσεις για τον ψηφιακό κόσμο, χρόνο, δημιουργικότητα αλλά και φαντασία. Στον αχανή κόσμο της πληροφορίας φαίνεται πως κυκλοφορούν κάποιοι μύθοι γύρω από το Digital Marketing, οι οποίοι πρέπει να καταρρίπτονται από κάθε επιχείρηση που εφαρμόζει μια σοβαρή ψηφιακή επικοινωνιακή στρατηγική.


1. Έπιασες κορυφή, τελείωσες! 
Το διαδίκτυο δεν είναι αγώνας δρόμου, αλλά μαραθώνιος. Το να αγγίξεις την κορυφή δεν σημαίνει αυτόματα ότι πέτυχες και πως η δουλειά σου έχει ολοκληρωθεί. Εάν καταφέρει μια ιστοσελίδα να εμφανιστεί στην πρώτη θέση στις μηχανές αναζήτησης αυτό σίγουρα σημαίνει πως έχει γίνει σωστή και ποιοτική δουλειά. Ωστόσο τα πράγματα δεν τελειώνουν εκεί. Ο ψηφιακός ανταγωνισμός είναι τόσο μεγάλος που από τη μια στιγμή στην άλλη μπορεί η ίδια ιστοσελίδα να βρεθεί από την κορυφή, στον πάτο των αναζητήσεων. Για να παραμείνει κάποιος στην κορυφή πρέπει να συνεχίσει να επενδύσει σε SEO στρατηγικές, σε ποιοτικό και πρωτογενές περιεχόμενο αλλά και σε δημιουργικές παρεμβάσεις που θα κάνουν μια ιστοσελίδα φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης, θα κεντρίσουν το ενδιαφέρουν των χρηστών και φυσικά θα συμβάλουν στην παροχή ενός ξεκάθαρου περιεχομένου που θα ξεχωρίζει απ’ αυτό των ανταγωνιστών.

2. SEO σε μια νύχτα 
Το SEO είναι ίσως ένα από τα πιο σημαντικά όπλα που έχουν στα χέρια τους όλοι όσοι ασχολούνται σοβαρά με το Digital Marketing. Προσαρμόζοντας ένα φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης περιεχόμενο, μια ιστοσελίδα καταφέρνει να παραμένει ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών κερδίζοντας μεγαλύτερη οργανική επισκεψιμότητα. Το SEO ωστόσο δεν είναι απλή υπόθεση. Η κατάλληλη έρευνα και συλλογή των σωστών keywords στα οποία θα δώσει βάση κάθε ιστοσελίδα, καθώς και η σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στα κείμενα είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, μελέτη αλλά και δημιουργικότητα. Μια SEO στρατηγική δεν αποδίδει άμεσα καρπούς, ενώ αντίθετα κατά μέσο όρο χρειάζονται 3 – 6 μήνες μέχρι να αποφέρει τα πρώτα αποτελέσματα. Είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να αφιερώσει πολύτιμο χρόνο για SEO στρατηγικές, οι οποίες θα επιτρέψουν στις μηχανές αναζήτησης να εντοπίσουν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, να το αξιολογήσουν και να του θέσουν τη θέση που του αξίζει.

3. Δώσε βάση σε ένα μόνο μέσο 
Το μάρκετινγκ και δη το Digital Marketing είναι ένα πολυπρόσωπο εργαλείο επικοινωνίας, το οποίο πρέπει να αξιοποιείται στο έπακρο. Γενικά επικρατεί μια αντίληψη σε αρκετές επιχειρήσεις ότι πρέπει να δώσουν βάση σε ένα μόνο μάρκετινγκ κανάλι και να επικεντρωθούν αποκλειστικά σε αυτό. Μέγα λάθος! Οι χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούν μια σειρά από ψηφιακά μονοπάτια για να φτάσουν στην ιστοσελίδα που τους ενδιαφέρει. Οι μηχανές αναζήτησης, οι ιστοσελίδες και φυσικά τα social media είναι μόνο μερικά απ’ αυτά τα μονοπάτια που ακολουθούν και στα οποία πρέπει μια επιχείρηση να επικεντρωθεί όταν σχεδιάζει την Digital Marketing στρατηγική της. Είναι σημαντικό να ξέρετε από που έρχονται οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, ποία είναι τα trends της αγοράς και τι εργαλεία χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας, τι ψάχνουν οι πιθανοί πελάτες σας στο διαδίκτυο και σε ποία μέσα κοινωνικής δικτύωσης περνούν τον περισσότερο τους χρόνο; Δίνοντας βάση σε όλα τα απαραίτητα μέσα τα οποία χρησιμοποιούν οι χρήστες για να κάνουν τις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο, μια επιχείρηση μπορεί να σχεδιάσει την ολοκληρωμένη Digital Marketing στρατηγική της.

4. Βάζε στόχους σε όλα! 
Το να θέτεις στόχους είναι πολύ σημαντικό, όπως επίσης και το να παρακολουθείς την εξέλιξη αυτών και τον βαθμό επίτευξις τους. Ωστόσο μην το παρακάνετε. Το να θέτετε στόχους για τα πάντα σίγουρα δεν πρόκειται να αποφέρει καρπούς. Θέστε ρεαλιστικούς και μετρήσιμους στόχους και μέσα από μια ορθολογική χρήση των digital marketing tools που έχετε στη διάθεσή σας προσπαθήστε να τους πετύχετε. Ιδανικά, μπορείτε να θέσετε 2-5 βασικούς στόχους για να μετρήσετε την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας και στη συνέχεια να προσπαθήσετε να τους επιτύχετε ώστε ταυτόχρονα να βελτιώσετε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

Το Digital Marketing όταν εφαρμόζεται σωστά αποδίδει μετρήσιμα και σημαντικά αποτελέσματα για κάθε επιχείρηση. Το να προσπαθεί κανείς χωρίς την κατάλληλη υλικοτεχνική υποστήριξη και θεωρητική κατάρτιση να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική είναι σαν να σκουπίζει την άμμο στην έρημο. Το πολύτιμο αυτό εργαλείο πρέπει να αξιοποιείται ορθολογικά και με τον κατάλληλο σχεδιασμό και για τον λόγο αυτό οι επιχειρήσεις που θέλουν να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό απευθύνονται πάντα σε ειδικούς του χώρου. Ένας ειδικός μπορεί να θέσει σε εφαρμογή μια σειρά από πολύτιμα εργαλεία που προσφέρει το Digital Marketing, μακριά από μύθος και πλασματικές αλήθειες, και να καταφέρει να αυξήσει τη δημοτικότητα μιας επιχείρησης, να συμβάλει στη βελτίωση της εικόνας ενός brand και φυσικά να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων. Εάν θέλετε λοιπόν να δείτε την επιχείρησή σας να απογειώνεται και δεν είστε πρόθυμοι να πέσετε θύματα κάποιου μύθου ή παραπλάνησης, τότε δεν έχετε παρά να κλείσετε άμεσα ένα ραντεβού με ένα ειδικό του Digital Marketing και να αρχίσετε να μετράτε (πολλαπλά) οφέλη.

 

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×