Το digital marketing αποτελεί αναμφίβολα ένα πολύτιμο «όπλο» στη φαρέτρα κάθε σύγχρονης επιχείρησης και πρέπει να αξιοποιείται. Είναι πολύ σημαντικό άλλωστε για μια επιχείρηση, αν θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική, να χτίσει μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία. Οι πελάτες της πρέπει να είναι σε θέση να αλληλοεπιδρούν μαζί της online, να βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο και να αναπτύσσουν μια στενή σχέση εμπιστοσύνης με διάρκεια στον χρόνο.
Το content marketing, ως συνέχεια του ψηφιακού μάρκετινγκ, αποτελεί ένα εργαλείο που δεν πρέπει να απουσιάζει από τη στρατηγική επικοινωνίας μιας επιχείρησης.
Αρκεί να αναλογιστεί κανείς άλλωστε πως μεγάλα brands επενδύουν διόλου ευκαταφρόνητα χρηματικά ποσά στο content marketing, ενώ δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που διαθέτουν ειδικό τμήμα το οποίο δραστηριοποιείται αποκλειστικά σε αυτό το κομμάτι.
Για να αντιληφθεί κανείς ωστόσο τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει το content marketing σε μια επιχείρηση και πως μπορεί να απογειώσει την ψηφιακή της παρουσία, πρέπει αρχικά να γνωρίζει περί τίνος πρόκειται. Το content marketing είναι μια στρατηγική παραγωγής περιεχομένου, η οποία πρακτικά εφαρμόζει τις τεχνικές του μάρκετινγκ. Κατά πολλούς το content marketing αποτελεί τη βάση και την ουσία όλων των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ. Πρακτικά, αποτελεί την πρώτη ύλη που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση για να χτίσει την online στρατηγική της και περιλαμβάνει έννοιες όπως το περιεχόμενο των αναρτήσεων στα social media, τα κείμενα μιας ιστοσελίδας, τα άρθρα που ανεβαίνουν στο blog section ενός website, αλλά ακόμη και τις εικόνες και τα βίντεο που χρησιμοποιούνται.
Με άλλο λόγια, το content marketing είναι η στρατηγική που σχεδιάζει και υλοποιεί ένα brand ως προς την αξιοποίηση του περιεχομένου που διανέμει online. Το περιεχόμενο αυτό αξιοποιείται ώστε να προσελκύσει το κοινό – στόχο της κάθε επιχείρησης, με απώτερο σκοπό την δημιουργία κερδών για το brand.
Το content marketing απαιτεί χρόνο, επιμονή, υπομονή και μελέτη. Εφαρμόζοντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική content marketing και επενδύοντας στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, μπορείτε να αυξήσετε τα έσοδα μιας επιχείρησης, τον αριθμό των επισκεπτών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να δημιουργήσετε ένα ισχυρό brand name.
Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει η content marketing στρατηγική σας να περιλαμβάνει:
Επενδύστε στη δημιουργία περιεχομένου το οποίο θα βρίσκουν ενδιαφέρον οι υποψήφιοι πελάτες της επιχείρησής σας και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Τα βίντεο είναι γενικά ένα είδος περιεχομένου ιδιαίτερα δημοφιλές στα social media. Αντίστοιχα, για να αυξήσετε τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας πρέπει να επενδύσετε στη δημιουργία άρθρων, τα οποία θα προσφέρουν χρηστικές πληροφορίες και θα είναι SEO friendly.
Για να είναι ελκυστικό το περιεχόμενο που θα περιλαμβάνει η content marketing στρατηγική σας πρέπει να είναι και πρωτότυπο. Δημιουργήστε περιεχόμενο αποκλειστικά για τη δική σας επιχείρηση, το οποίο θα σχετίζεται με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, το όραμα και τη φιλοσοφία του brand σας. Μόνο έτσι θα μπορέσετε να χτίσετε ένα ισχυρό brand name και να καθιερωθείτε στη συνείδηση των καταναλωτών ως “experts” στον κλάδο σας.
Η content marketing στρατηγική είναι μια εξελισσόμενη και επαναλαμβανόμενη διαδικασία. Χρειάζεται συνέπεια και συνέχεια. Αφιερώστε χρόνο και πόρους στη διαρκή παραγωγή ελκυστικού και πρωτότυπου περιεχομένου και προσπαθήστε να προσαρμόζεστε στα νέα trends και τις εξελίξεις. Μόνο έτσι θα καταφέρετε να «απογειώσετε» την επιχείρησή σας και να διατηρήσετε ανοδική πορεία μέσα στον χρόνο.
Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες.Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες. Με τη συνεχή εξέλιξη στον κόσμο της online προβολής, τώρα ενσωματώνει ένα ολόκληρο φάσμα τεχνολογίας από διαφημίσεις βίντεο σε δυναμικές διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Τι νέο φέρνει το νέο έτος μαζί του για τον κλάδο του Marketing, των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας!
Από Χριστουγεννιάτικα #Hashtags, διακοσμητικά emoji μέχρι ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς!
Το Digital Marketing είναι σαν ένας «ζωντανός οργανισμός», που συνεχώς εξελίσσεται και αλλάζει.