Η Google έχει δεσμευτεί να δημιουργεί εργαλεία και εφαρμογές που παρέχουν προεπιλεγμένες ρυθμίσεις ασφαλείας και ιδιωτικής χρήσης. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόζουν τις δικές τους ανάγκες, για να έχουν τον έλεγχο στο διαδίκτυο.
Ωστόσο ενώ οι πολιτικές της δεν επιτρέπουν σε παιδιά κάτω των 13 ετών να δημιουργήσουν έναν τυπικό Λογαριασμό Google, έχουν γίνει σημαντικές ενέργειες προκειμένου να σχεδιαστούν προϊόντα με εμπλουτισμένες εμπειρίες ειδικά για αυτά, τους εφήβους και τις οικογένειες.
Μέσω του Family Link, οι γονείς έχουν την δυνατότητα να δημιουργούν εποπτευόμενους λογαριασμούς για τα παιδιά τους, να ορίζουν όρια χρόνου χρήσης και πολλά άλλα.
Το πρόγραμμα ψηφιακής διδασκαλίας Be Internet Awesome βοηθά τα παιδιά να μάθουν πώς να είναι ασφαλείς και ενεργοίψηφιακοί πολίτες, ενώ με την αποκλειστική εφαρμογή YouTube Kids & Kids Space καθώς και οι εγκεκριμένες από δασκάλους εφαρμογές στο Play προσφέρουν εμπειρίες ειδικά διαμορφωμένες για νεότερο κοινό.
Η τεχνολογία έχει βοηθήσει τα παιδιά και τους εφήβους κατά τη διάρκεια της πανδημίας να παραμείνουν στο σχολείο ακόμα και μέσω του lockdown και να διατηρήσουν σχέσεις με την οικογένεια και τους φίλους.
Ωστόσο καθώς τα παιδιά και οι έφηβοι περνούν περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο, οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί, οι ειδικοί στην ασφάλεια και το απόρρητο των παιδιών, δικαίως ανησυχούν για το πώς να τα κρατήσουν ασφαλή. Η Google προσπαθεί να συνεργάζεται τακτικά με αυτές τις ομάδες και μοιράζονται αυτές τις ανησυχίες.
Αρκετές χώρες παράλληλα, εφαρμόζουν κανονισμούς και η Google υποχρεούται στην συμμόρφωση αυτή για να αναπτύξει προϊόντα & ελέγχους χρηστών για παιδιά και εφήβους παγκοσμίως.
Δίνοντας στους ανηλίκους περισσότερο έλεγχο στο ψηφιακό τους αποτύπωμα!
Παρόλο που η google έχει χτίσει δικλείδες, τα παιδιά και οι έφηβοι διατρέχουν ιδιαίτερο κίνδυνο όσον αφορά τον έλεγχο του προφίλ τους στο διαδίκτυο. Για αυτό το λόγο, τις επόμενες εβδομάδες, θα εισάγουν μια νέα πολιτική που επιτρέπει σε οποιονδήποτε κάτω των 18 ετών, ή στον γονέα - κηδεμόνα, να ζητήσει την αφαίρεση των εικόνων ενός ανήλικου χρήστη από τα αποτελέσματα των εικόνων της Google. Φυσικά, η κατάργηση μιας εικόνας από την Αναζήτηση δεν την καταργεί από τον ιστό, αλλά σίγουρα αυτή η αλλαγή θα βοηθήσει να δοθεί στους νέους περισσότερος έλεγχος των εικόνων τους στο διαδίκτυο.
Προσαρμογή της εμπειρίας των εφαρμογών της google για παιδιά και εφήβους
Μερικές από τις πιο δημοφιλή εφαρμογές της google, βοηθούν τα παιδιά και τους εφήβους να εξερευνήσουν τα ενδιαφέροντά τους, να μάθουν περισσότερα για τον κόσμο και να συνδεθούν με φίλους. H google δεσμεύεται να κάνει συνεχώς αυτές τις εμπειρίες πιο ασφαλείς για τα παιδιά. Το επόμενο διάστημα έχει προγραμματιστεί να γίνουν ορισμένες αλλαγές στους Λογαριασμούς Google για άτομα κάτω των 18 ετών:
· Youtube: Η προεπιλεγμένη ρύθμιση μεταμόρφωσης βίντεο θα γίνει πιο περιοριστική για τις ηλικίες 13-17 ετών. Επιπλέον, θα γίνουν βελτιώσεις σε ότι σχετίζεται με το εμπορικό περιεχόμενο, παρέχοντας περισσότερη ασφάλεια καθώς και εκπαίδευση για την εξασφάλιση μιας ψηφιακής ευημερίας.Μάθε περισσότερα για αυτές τις αλλαγές στο Youtube Blog.
· Αναζήτηση: Τα εργαλεία της Google έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους ανθρώπους να ανακαλύπτουν περιεχόμενο στο ίντερνετ χωρίς να εκτίθενται σε απρεπή ή ακατάλληλο περιεχόμενο που δεν έχουν αναζητήσει. Μια δικλίδα ασφαλείας είναι η ρύθμιση Safe Search που είναι προεπιλεγμένη για όλους τους συνδεδεμένους χρήστες κάτω των 13 ετών που έχουν λογαριασμούς μέσω του Family Link. Τους επόμενους μήνες, η δικλίδα ασφαλείας Safe Search θα ενεργοποιηθεί αυτόματα για όλους τους χρήστες κάτω των 18 και θα είναι η από εδώ και πέρα προεπιλεγμένη ρύθμιση για όλους τους εφήβους που δημιουργούν νέους λογαριασμούς.
· Google Assistant: Αλλαγές έρχονται και στην εφαρμογή Google Assistant, με σκοπό την αποτροπή εμφάνισης ακατάλληλου περιεχομένου σε ανήλικους κατά την διάρκεια χρήσης κοινόχρηστων συσκευών της οικογενείας. Η τεχνολογία Safe Search πρόκειται να εφαρμοστεί και σε αυτή την περίπτωση.
· Ιστορικό Τοποθεσίας: Το ιστορικό τοποθεσίας της Google προστέθηκε σαν ρύθμιση στο λογαριασμό των χρηστών για να προσφέρει μεγαλύτερη χρηστικότητα στην χρήση των εφαρμογών και της πλοήγησης. Είναι ήδη απενεργοποιημένο από προεπιλογή για όλους τους λογαριασμούς και τα παιδιά με εποπτευόμενους λογαριασμούς δεν έχουν την επιλογή να το ενεργοποιήσουν. Σύντομα θα επεκταθεί και σε χρήστες κάτω των 18 ετών παγκοσμίως, πράγμα που σημαίνει ότι το Ιστορικό τοποθεσίας θα παραμείνει απενεργοποιημένο (χωρίς την επιλογή ενεργοποίησής του) για όλους τους ανήλικες.
· Google Play: Μια νέα ενότητα ασφαλείας πρόκειται να λάβει χώρα τους επόμενους μήνες στο Google Play, που θα αλλάξει την πολιτική των εφαρμογών που κυκλοφορούν. Οι εφαρμογές πλέον θα πρέπει υποχρεωτικά να αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν τα δεδομένα που συλλέγουν με περισσότερες λεπτομέρειες, διευκολύνοντας τους γονείς να αποφασίσουν εάν η εφαρμογή είναι κατάλληλη για το παιδί τους προτού τη κατεβάσουν.
Νέες αλλαγές στις διαφημίσεις!
Τους επόμενους μήνες θα έρθουν αλλαγές και στην πολιτική των Google Ads με στόχο την διασφάλιση ενός ασφαλέστερου διαδικτυακού περιβάλλοντος κατάλληλο για όλες τις ηλικίες. Η στόχευση διαφημίσεων σε κοινό κάτω των 18 ετών θα αποκλειστεί, ώστε να αποφευχθεί η εμφάνιση ακατάλληλου διαφημιστικού περιεχομένου στις μικρότερες ηλικίες.
Εργαλεία Ψηφιακής Ευημερίας
Μέσω του Family Link οι γονείς μπορούν να ορίσουν τα χρονικά όρια χρήσης και υπενθυμίσεις για τις εποπτευόμενες συσκευές των παιδιών τους. Παράλληλα στις smart συσκευές συμβατές με Google Assistant, οι γονείς μπορούν να έχουν τον έλεγχο μέσω των εργαλείων Digital Well being που είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή Google Home. Τους επόμενους μήνες, θα κυκλοφορήσουν νέα φίλτρα Digital Well being που επιτρέπουν στους χρήστες να αποκλείουν ειδήσεις, podcast και πρόσβαση σε ιστοσελίδες συμβατές με την δυνατότητα ψηφιακού βοηθού.
Στο YouTube, θα ενεργοποιηθούν υπενθυμίσεις για «ένα διάλειμμα» ή για την ώρα ύπνου, καθώς θα απενεργοποιηθεί η αυτόματη αναπαραγωγή των βίντεο για χρήστες κάτω των 18 ετών. Επίσης, στο YouTube Kids θα προστεθεί μια επιλογή αυτόματης αναπαραγωγής που θα είναι απενεργοποιημένη από προεπιλογή για να δοθεί η δυνατότητα στους γονείς να κάνουν τη σωστή επιλογή για τα παιδιά τους.
Κατανοώντας καλύτερα τις πρακτικές συλλογής δεδομένων
Τα δεδομένα παίζουν σημαντικό ρόλο στο να γίνει η διαδικτυακή μας εμπειρία όλο και πιο εύκολη καθώς και λειτουργική. Τα παιδιά και οι έφηβοι είναι σημαντικό να κατανοήσουν ποια δεδομένα συλλέγονται, γιατί και πώς χρησιμοποιούνται.
Με βάση την έρευνα, αναπτύσσονται νέοι ελκυστικοί τρόποι ενημέρωσης των γονέων αλλά και των παιδιών για τις πρακτικές που συλλέγονται αυτά τα δεδομένα και πως χρησιμοποιούνται. Σύντομα θα αρχίσουν να κυκλοφορούν παγκοσμίως αυτοί οι νέοι τρόποι ενημέρωσης.
Ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο για τα παιδιά
Για να σχεδιαστούν ή να βελτιωθούν οι υπάρχοντες εφαρμογές και η διαδικασία πλοήγησης στο διαδίκτυο, χρειάζεται μια συνεχή συνεργασία με παιδιά και εφήβους, γονείς, εκπαιδευτικούς αλλά και κυβερνητικές οργανώσεις του κλάδου.
Ο προσδιορισμός της ακριβούς ηλικίας για έναν χρήστη μπορεί να είναι ένα σημαντικό στοιχείο για την παροχή εμπειριών προσαρμοσμένων στις ανάγκες του. Ωστόσο, η γνώση της ακριβούς ηλικίας των χρηστών σε πολλές εφαρμογές ή διαδικτυακά εργαλεία είναι μια περίπλοκη πρόκληση. Η συνεισφορά από ρυθμιστικές αρχές, νομοθέτες και φορείς του κλάδου είναι απαραίτητη για να διασφαλίσουμε ότι θα δημιουργηθεί ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο για τα παιδιά.
Πηγή: Google Blog
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Τι νέο φέρνει το νέο έτος μαζί του για τον κλάδο του Marketing, των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας!
Από Χριστουγεννιάτικα #Hashtags, διακοσμητικά emoji μέχρι ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς!
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.
Τον περασμένο Μάιο η Google στο ετήσιο Google Marketing Live event ανακοίνωσε πάρα πολλές νέες λειτουργίες και εργαλεία που θα βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν περισσότερους εν δυνάμει πελάτες online. Ανάμεσα σε αυτές τις ανακοινώσεις ήταν και ένας νέος τύπος διαφήμισης Discovery Ads, ο οποίος δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να αναδείξουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους σε νέα κοινά στα συνεργαζόμενα δίκτυα της Google.
Πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών αναζητεί στην Google χρησιμοποιώντας mobile συσκευές. Μέχρι στιγμής η Google κατατάσσει την κάθε σελίδα λαμβάνοντας υπόψιν την desktop version της σελίδας.
Το πολύτιμο εργαλείο διαδικτυακής προώθησης των προϊόντων κάθε επιχείρησης που θα σας λύσει τα χέρια.
Η AI τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στον χώρο του Marketing και κερδίζει έδαφος μέρα με την μέρα!