Οι γνώσεις είναι για να μοιράζονται. Η ομάδα μας, σας κρατά ενήμερους για όλες τις τελευταίες τάσεις σχετικά με το digital marketing και την κατασκευή ιστοσελίδων.
Αν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας ή να προσελκύσετε νέους πελάτες για την επιχείρησή σας τότε δεν έχετε παρά να «τρέξετε» διαφημίσεις στην Google. Ο τεχνολογικός κολοσσός προσφέρει λύσεις διαφημιστικής προβολής που καλύπτουν κάθε εταιρική ανάγκη.
Σε ισχύ θέτει από φέτος η Google, ένα νέο τρόπο συλλογής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Πρόκειται για το Google Consent Mode V2, που ισχύει από τον Μάρτιο του 2024 και το οποίο επιφέρει σημαντικές αλλαγές στα γνωστά cookies που διαθέτουν οι ιστοσελίδες.
Η διαφήμιση στη Google αποτελεί αναμφίβολα ένα ιδιαίτερα σημαντικό ψηφιακό εργαλείο, που έχουν στη διάθεσή τους οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Πρόκειται για όλες εκείνες τις διαφημίσεις που προβάλλει η γνωστή εταιρεία τεχνολογίας τόσο στη μηχανή αναζήτησής της όσο και σε μια σειρά από άλλες πλατφόρμες και εφαρμογές που διαθέτει.
Ένα brand μπορεί να προσελκύσει το ιδανικό κάθε φορά κοινό, να αυξήσει τις πωλήσεις του και φυσικά να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του.
Για να μπορέσει να δώσει κανείς μια πιο ολοκληρωμένη και συγκεκριμένη απάντηση στο ερώτημα πόσο κοστίζει μια διαφημιστική εκστρατεία στην Google, θα πρέπει να δούμε το ζήτημα λίγο πιο σφαιρικά.
Πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών αναζητεί στην Google χρησιμοποιώντας mobile συσκευές. Μέχρι στιγμής η Google κατατάσσει την κάθε σελίδα λαμβάνοντας υπόψιν την desktop version της σελίδας.
Αν θέλεις να μαθαίνεις πρώτος τις εξελίξεις στο κόσμο του digital κάνε τώρα εγγραφή στο newsleter μας!