Οι γνώσεις είναι για να μοιράζονται. Η ομάδα μας, σας κρατά ενήμερους για όλες τις τελευταίες τάσεις σχετικά με το digital marketing και την κατασκευή ιστοσελίδων.
Το να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου ωστόσο δεν είναι τόσο δύσκολο όσο μπορεί να σου φαίνεται και φυσικά δεν είναι ακατόρθωτο. Χρειάζεται επιμονή, υπομονή και μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να εμπιστευτείς το ψηφιακό μέλλον της επιχείρησής σου σε ένα digital marketing agency. Αρκεί να αναλογιστείς πως όλα τα μεγάλα brands διαθέτουν είτε ένα εξειδικευμένο αρμόδιο τμήμα μάρκετινγκ είτε συνεργάζονται με κάποια εταιρία, που προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες.
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο τεχνολογικός κολοσσός, από 1η Ιουλίου 2023 οι βασικές ιδιοκτησίες Universal Analytics, που ισχύουν σήμερα, θα πάψουν να επεξεργάζονται δεδομένα. Ακολούθως, η Google θα προχωρήσει στην αυτόματη μετάβαση στα GA4.
Με το ψηφιακό εμπόριο να αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και τον ανταγωνισμό ανάμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα να είναι μεγάλος, τα Google Ads μπορούν εύκολα να παρομοιαστούν με μια… όαση για κάθε eshop.
Το Google Analytics είναι άλλωστε μια πλατφόρμα που προσφέρει πολύτιμα στατιστικά στοιχεία για κάθε ιστότοπο, τα οποία αν μελετηθούν σωστά μπορούν να δώσουν τη δυνατότητα σε ένα brand να ισχυροποιήσει τη θέση του στην αγορά, να προσελκύσει νέους πελάτες και φυσικά να αυξήσει τα έσοδά του.
Στην περίπτωση των online διαφημίσεων, το CTR είναι το ποσοστό εκείνο που μας δείχνει πόσοι από τους χρήστες που είδαν τη διαφήμισή μας έκαναν τελικά κλικ σε αυτήν. Γίνεται εύκολα αντιληπτό συνεπώς πως όσο μεγαλύτερο είναι το CTR τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για μια επιχείρηση να αυξήσει τα έσοδά της και φυσικά να πιάσουν τόπο τα χρήματα που δαπανά για τις διαφημιστικές εκστρατείες της.
Αν θέλεις να μαθαίνεις πρώτος τις εξελίξεις στο κόσμο του digital κάνε τώρα εγγραφή στο newsleter μας!