Οι γνώσεις είναι για να μοιράζονται. Η ομάδα μας, σας κρατά ενήμερους για όλες τις τελευταίες τάσεις σχετικά με το digital marketing και την κατασκευή ιστοσελίδων.
Η Black Friday αποτελεί μια εκπτωτική περίοδο την οποία προσμένουν καρτερικά κάθε χρόνο εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το να αντιληφθούμε πως στη διαφήμιση στα social media δεν έχει τόση σημασία το budget, όσο το να αξιοποιηθεί σωστά.
Οι διαφημίσεις στη Google θεωρούνται – και όχι αδίκως – μια από τις πλέον αποδοτικές μεθόδους προβολής στο διαδίκτυο, καθώς αποφέρουν άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Δεν είναι εύκολο για ένα e-shop να ξεχωρίσει ή να προσελκύσει χιλιάδες καταναλωτές. Δεν είναι όμως και ακατόρθωτο. Ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στο ψηφιακό εμπόριο μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, στο άψε σβήσε.
Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που διέθεταν ήδη τα τελευταία χρόνια ένα ψηφιακό κατάστημα, καθώς και αυτές που δεν είχαν καθόλου ενεργή ψηφιακή παρουσία και «αναγκάστηκαν» να συμβαδίσουν με την εποχή.
Για να χτίσετε μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα στο διαδίκτυο απαιτείται συνέπεια και συνέχεια καθώς και η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής. Ας δούμε λοιπόν 5 απλά βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάθε brand προκειμένου να ενισχύσει την online παρουσία του.
Αν θέλεις να μαθαίνεις πρώτος τις εξελίξεις στο κόσμο του digital κάνε τώρα εγγραφή στο newsleter μας!