Μια ερώτηση που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις που σκοπεύουν να προβληθούν στο διαδίκτυο είναι το «πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις στην Google;». Η πιο συνηθισμένη απάντηση που λαμβάνει κανείς σε αυτό το ερώτημα είναι το «Εξαρτάται!». Σίγουρα ωστόσο κάθε επιχειρηματίας θέλει να γνωρίζει εξ’ αρχής το κόστος για τις διαφημιστικές δαπάνες ενός brand και να αποφανθεί σχετικά με το εάν πρόκειται για μια συμφέρουσα λύση ή όχι.
Για να μπορέσει ωστόσο να δώσει κανείς μια πιο ολοκληρωμένη και συγκεκριμένη απάντηση στο ερώτημα πόσο κοστίζει μια διαφημιστική εκστρατεία στην Google, θα πρέπει να δούμε το ζήτημα λίγο πιο σφαιρικά.
Τα Google Ads παρέχουν τη δυνατότητα σε ένα brand να προβάλει προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Η Google αποτελεί την κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης αυτή τη στιγμή, με την πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου να τη χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση. Οι διαφημίσεις της Google προβάλλονται κάθε φορά που οι χρήστες προχωρούν σε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, καθώς και σε ιστοσελίδες με τις οποίες συνεργάζεται η Google.
Κάνοντας χρήση των Google Ads μια επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει νέους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις της. Συνεπώς τα οφέλη από την αξιοποίηση των διαφημίσεων στην Google είναι πολλά και σημαντικά.
Η Google σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε εσείς το διαφημιστικό budget για κάθε προωθητική ενέργεια σας. Κατά συνέπεια, έχετε τον απόλυτο έλεγχο σχετικά με το πόσα χρήματα θα ξοδέψετε κάθε φορά. Ζητούμενο ωστόσο είναι οι διαφημίσεις που «τρέχετε» να πιάνουν τόπο! Αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία που προσφέρει η Google μπορείτε να καθορίσετε το που και πότε θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας, ώστε να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή της και να απολαμβάνετε καλύτερες αποδόσεις από κάθε διαφημιστική εκστρατεία σας.
Ακριβώς επειδή τα Google Ads είναι εξαιρετικά αποδοτικά, ολοένα και περισσότερα είναι τα brands που καταφεύγουν σε αυτή τη μέθοδο της διαδικτυακής προβολής. Αυτό ωστόσο έχει ως αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι υψηλός. Κατά συνέπεια υπάρχουν ορισμένοι κλάδοι στους οποίους το κόστος διαφήμισης στην Google ανεβαίνει, εάν θέλει μια επιχείρηση να κάνει τη διαφορά και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Αυτό οφείλεται στα keywords (τις λέξεις – κλειδιά) στις οποίες στοχεύει το κάθε brand. Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση παρέχεται η δυνατότητα μεγάλης ευελιξίας. Μια επιχείρηση μπορεί να επιλέξει λέξεις – κλειδιά λιγότερο δημοφιλείς και να στήσει πάνω σε αυτές τη διαφημιστική εκστρατεία της, πληρώνοντας λιγότερα χρήματα.
Αυτό που ωστόσο θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας όταν «τρέχετε» διαφημίσεις στην Google είναι η εμπειρία του χρήστη. Θα πρέπει να υπάρχει μεγάλη συνέπεια και συνάφεια ανάμεσα στη διαφήμιση και στον τελικό προορισμό στον οποίο καταλήγει ο κάθε χρήστης. Αντίστοιχα, η ιστοσελίδα ή το eshop στο οποίο κατευθύνουν τα Google Ads θα πρέπει να είναι φιλικά προς τον χρήστη και εξαιρετικά ελκυστικά. Με τον τρόπο αυτό οι διαφημίσεις στην Google θα μετατραπούν σε ένα πραγματικό χρυσορυχείο για το brand σας, καθώς θα είστε σε θέση και να προσελκύσετε το κατάλληλο κοινό, αλλά και να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί του μετατρέποντας τους χρήστες που έχετε προσελκύσει σε μόνιμους πελάτες της επιχείρησής σας.