qualityweb.gr

Πως να επωφεληθείς στο έπακρο από τα Google Ads

Τα Google Ads αποτελούν αναμφίβολα ένα ισχυρό και άκρως αποτελεσματικό εργαλείο διαδικτυακής προβολής μιας επιχείρησης. Ακριβώς χάρη στα ψηφιακά εργαλεία που έχει ενσωματώσει στην πλατφόρμα της η Google, ένα brand μπορεί να προσελκύσει το ιδανικό κάθε φορά κοινό, να αυξήσει τις πωλήσεις του και φυσικά να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του. Δεν αρκεί ωστόσο να σχεδιάσει και να υλοποιήσει κανείς μια διαφημιστική καμπάνια μέσω της Google. Για να είναι αποδοτικά τα Google Ads απαιτείται ενδελεχής μελέτη, έρευνα και σωστή οργάνωση.

Ο οδηγός που ακολουθεί θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε πως μπορείτε να επωφεληθείτε στο έπακρο από τα Google Ads και να απογειώσετε την επιχείρησή σας!

#1 – Σαφείς και ρεαλιστικούς στόχους

 

 

Πριν ξεκινήσετε μια διαφημιστική εκστρατεία με τα Google Ads θα πρέπει να έχετε θέσει σαφείς και ρεαλιστικούς στόχους. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ξέρετε εξ’ αρχής τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε μέσω από την καμπάνια που ετοιμάζεστε να «τρέξετε». Με τον τρόπο αυτό θα μπορείτε στη συνέχεια να αξιοποιήσετε και τα κατάλληλα εργαλεία, προκειμένου να πετύχετε τον στόχο σας. Είναι καλό κάθε διαφημιστική ενέργεια να έχει έναν ξεκάθαρο στόχο, όπως για παράδειγμα η αύξηση της επισκεψιμότητας ή των πωλήσεων ή το να πείσετε τους χρήστες να κάνουν εγγραφή στο newsletter σας. Φυσικά, θα πρέπει οι στόχοι να είναι ρεαλιστικοί και στη συνέχεια να είστε σε θέση να ελέγξετε κατά πόσο τους έχετε πετύχει ή όχι.

#2 – Αφουγκραστείτε το κοινό σας 

 

 

Για να είναι επιτυχημένη μια διαφημιστική εκστρατεία μέσω των Google Ads θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε πλήρως το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Συγκεντρώστε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία για το προφίλ των χρηστών που θέλετε να προσελκύσετε μέσα από την καμπάνια σας. Στοιχεία όπως η ηλικία, η οικονομική κατάσταση, τα ενδιαφέροντα, η μόρφωση και άλλα, μπορούν να σας βοηθήσουν ώστε να δημιουργήσετε εξαιρετικά στοχευμένες διαφημίσεις που θα μιλούν στη γλώσσα του κοινού σας και θα αποδίδουν καρπούς.

#3 – Επενδύστε στην έξυπνη διαφήμιση 

 

 

Ένας ελκυστικός τίτλος, μια έξυπνη περιγραφή και μια φωτογραφία που χαρακτηρίζεται από υψηλή αισθητική και ποιότητα μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να πετύχετε την τέλεια διαφήμιση στην Google. Δημιουργήστε διαφημίσεις πρωτότυπες, που ξεχωρίζουν από τις αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες των ανταγωνιστών σας, είναι ελκυστικές και προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού στο οποίο στοχεύετε. Όσο πιο έξυπνη και ποιοτική είναι η διαφήμιση σας, τόσο αυξάνετε τις πιθανότητες αυτή να είναι εξαιρετικά επιτυχημένη.

#4 – Μην ξεχνάτε τις λέξεις κλειδιά 

 

 

Τα Google Ads χρησιμοποιούν ως… καύσιμη ύλη τις λέξεις κλειδιά. Τα λεγόμενα keywords στα οποία πρέπει να επενδύσετε προκειμένου να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει εξ’ αρχής. Προτιμήστε λέξεις κλειδιά που δεν παρουσιάζουν υψηλό ανταγωνισμό, καθώς εκεί έχετε περισσότερες πιθανότητες να αναρριχηθείτε ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών. Παράλληλα, θα πρέπει να προτιμήσετε keywords τα οποία έχουν άμεση σχέση και συνάφεια με την επιχείρησή σας και θα σας βοηθήσουν να χτίσετε μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία.

Εφαρμόζοντας μια ολοκληρωμένη και καλά δομημένη στρατηγική μπορείτε να επωφεληθείτε στο έπακρο από τα Google Ads, να προσελκύσετε νέους πελάτες, να χτίσετε ένα ισχυρό brand name και φυσικά να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας. Αρκεί να αποφύγετε τις προχειρότητες και να αντιμετωπίσετε αυτό το πολύτιμο ψηφιακό εργαλείο προβολής που προσφέρει η Google με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×