Μπορεί πριν από μερικά χρόνια το LinkedIn να ήταν μία πλατφόρμα την οποία χρησιμοποιούσε κανείς για να βρει δουλειά ή υποψηφίους για μια νέα θέση εργασίας, ωστόσο το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει αλλάξει αισθητά τα τελευταία χρόνια. Πλέον αποτελεί μια μεγάλη επαγγελματική κοινότητα, στην οποία επενδύουν αρκετά τα brands, χτίζοντας την εταιρική ταυτότητά τους και δημιουργούν το δίκτυο συνεργατών τους. Στο LinkedIn μπορεί κανείς να βρει σήμερα πελάτες για την επιχείρησή του, συνεργάτες για ένα project που υλοποιεί, ερευνητές, ή να προβάλλει τη δουλειά του και να χτίσει ένα προσωπικό ή εταιρικό brand.
Πως μπορείτε λοιπόν να αυξήσετε τους followers σας στο LinkedIn και να αποκτήσετε μια μεγάλη ενεργή κοινότητα ακολούθων;
Μια τακτική που αποδίδει στα περισσότερα social media βρίσκει εφαρμογή και στο LinkedIn. Προχωρήστε σε συχνές αναρτήσεις ανά τακτά διαστήματα, ιδανικά ακόμη και κάθε μέρα. Όσο πιο συχνά κάνετε posts τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχετε να αυξήσετε τους followers σας.
Φυσικά, σημαντικό ρόλο παίζει το περιεχόμενο των αναρτήσεων σας. Τα βίντεο έχουν περισσότερες πιθανότητες να κοινοποιηθούν από άλλους χρήστες, ενώ τοποθετώντας φωτογραφία σε ένα post σας αυξάνετε κατά 50% τις πιθανότητες αλληλοεπίδρασης με τους χρήστες του LinkedIn. Μάλιστα, οι μεγαλύτερες φωτογραφίες έχουν σχεδόν 40% περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών και συνεπώς κρίνεται σκόπιμο να τις προτιμήσετε.
Καθημερινά στέλνουμε δεκάδες επαγγελματικά email τα οποία είτε μπορεί να αφορούν την επικοινωνία με το δίκτυο συνεργατών ενός brand είτε την προσέλκυση νέων πελατών και τη σύναψη νέων συμφωνιών.
Οι αποδέκτες αυτών των ηλεκτρονικών μηνυμάτων ωστόσο μπορούν να γίνουν δυνητικά και followers σας στο LinkedIn, εάν δεν είναι ήδη.
Ένας έξυπνος τρόπος και ιδιαίτερα αποτελεσματικός είναι να προσθέσετε το LinkedIn σας στο τέλος κάθε email μαζί με την υπογραφή σας. Έτσι οι διαδικτυακοί συνομιλητές σας θα μπορούν να σας βρουν και στο εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης και να σας ακολουθήσουν.
Αν ψάχνετε ένα συγκεκριμένο και στοχευμένο κοινό το οποίο θα θέλατε να προσεγγίσετε στο LinkedIn και να το μετατρέψετε σε followers σας δεν έχετε παρά να συμμετάσχετε σε online συζητήσεις και να ανταλλάξετε απόψεις μαζί τους.
Για να βρείτε τέτοιου είδους συζητήσεις που έχουν πραγματική αξία και ενδιαφέρον για εσάς και το brand σας δεν έχετε παρά να αναζητήσετε σχετικά hashtags. Παράλληλα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε και εσείς τα αντίστοιχα hashtags στα posts σας για να προκαλέσετε αντίστοιχες συζητήσεις και να αυξήσετε την αλληλοεπίδραση με τους followers σας.
Ένας ακόμη πρακτικός τρόπος για να αυξήσετε τους followers σας είναι να αλληλοεπιδράσετε με γνωστές εταιρίες – ή και λιγότερο γνωστές – και με influencers ή γενικά άλλους χρήστες με μεγάλο κοινό. Κάντε mention εταιρίες και influencers στα posts σας και ζητήστε να τοποθετηθούν για κάποιο ζήτημα που σας απασχολεί ή εκφράστε την ικανοποίησή σας για κάποιο προϊόν ή συμβουλή που λάβατε.
Τόσο τα brands όσο και αρκετοί influencers παρουσιάζονται πιο προσιτοί στο LinkedIn και είναι πιο πιθανό να απαντήσουν σε κάποιο mention που τους κάνετε, με αποτέλεσμα να σας βοηθήσουν να γίνετε γνωστοί και στο δικό τους κύκλο των followers.
Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες.Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες. Με τη συνεχή εξέλιξη στον κόσμο της online προβολής, τώρα ενσωματώνει ένα ολόκληρο φάσμα τεχνολογίας από διαφημίσεις βίντεο σε δυναμικές διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Τι νέο φέρνει το νέο έτος μαζί του για τον κλάδο του Marketing, των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας!
Από Χριστουγεννιάτικα #Hashtags, διακοσμητικά emoji μέχρι ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς!
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.