Κάθε επιχείρηση είναι σημαντικό να διατηρεί ενεργή και ισχυρή παρουσία στα social media. Πρόκειται άλλωστε για πλατφόρμες που κυριαρχούν πλέον στην καθημερινότητά μας. Οι περισσότεροι άνθρωποι κατά την παρουσία τους στα social media ψυχαγωγούνται, ενημερώνονται για όσα συμβαίνουν στον κόσμο και φυσικά προχωρούν σε αγορές. Συνεπώς, είναι σημαντικό για κάθε brand να μπορεί να προσελκύσει ένα μεγάλο αριθμό χρηστών, τους οποίους στη συνέχεια θα έχει την ευκαιρία να μετατρέψει σε πιστούς πελάτες. Σήμερα ωστόσο, αν και πλέον δεν είναι τόσο σημαντικό το να διαθέτει κανείς μια μεγάλη «στρατιά» από followers αλλά πρωτίστως το πως αλληλοεπιδρά με την κοινότητά του, η απόκτηση νέων followers παραμένει προτεραιότητα για τις περισσότερες επιχειρήσεις.
Αν δυσκολεύεστε να προσελκύσετε νέους followers για τις σελίδες της επιχείρησής σας στα social media, τα tips που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας!
Ο πρώτος και εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσετε νέους followers για την επιχείρησή σας είναι το να επενδύσετε στο ποιοτικό και αυθεντικό περιεχόμενο. Δημιουργήστε αναρτήσεις που «έχουν κάτι να πουν», ξεχωρίζουν για την πρωτοτυπία τους και αντικατοπτρίζουν τη φιλοσοφία και τα ιδανικά του brand σας. Με τον τρόπο αυτό θα καταφέρετε να χτίσετε μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία στα social media και να αυξήσετε – αργά, αλλά σταθερά – τους followers σας.
Μην ξεχνάτε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης! Φροντίστε ώστε να ακολουθείτε τις νέες τάσεις που καταγράφονται σε κάθε πλατφόρμα και να προσαρμόζετε τη στρατηγική σας, ώστε το brand σας να μην φαντάζει «ξένο». Για παράδειγμα, στο Instagram τα reels είναι αυτά που κατέχουν πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο. Αν εσείς δεν δημοσιεύετε βίντεο τέτοιου είδους, τότε το πιο πιθανό είναι να μένετε πίσω και να χάνετε ένα σημαντικό αριθμό νέων followers τους οποίους «κερδίζουν» οι ανταγωνιστές σας. Συμβαδίστε με τα νέα trends και ακολουθήστε τους κανόνες που ορίζει η εκάστοτε πλατφόρμα, ώστε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να αυξήσετε το κοινό σας.
Μην φοβάστε να πειραματιστείτε και φυσικά να «μεταναστεύσετε» σε νέες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αν βλέπετε πως κάποια social media δεν εξυπηρετούν τον σκοπό σας και η επιχείρησή σας πασχίζει για να προσελκύσει νέους followers, δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε και κάποια άλλη πλατφόρμα. Μπορείτε για παράδειγμα – εάν δεν το έχετε κάνει ήδη – να επενδύσετε στη δημιουργία μιας ισχυρής εταιρικής παρουσίας στο TikTok, που αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά δημοφιλές ή να στραφείτε σε πλατφόρμες όπως το Threads που κάνει τώρα τα βρεφικά του βήματα.
Μην ξεχνάτε ωστόσο και τη διαδικτυακή διαφήμιση, ένα πολύτιμο ψηφιακό εργαλείο που έχετε στη διάθεσή σας. Επενδύοντας ένα ποσό κάθε μήνα στη διαδικτυακή διαφήμιση στα social media μπορείτε σίγουρα να αυξήσετε τους followers της επιχείρησής σας. Αυτό που θα χρειαστείτε είναι μια καλή έρευνα αγοράς και μια σωστή προετοιμασία της κάθε διαφημιστικής εκστρατείας σας, ώστε να προσελκύετε τους κατάλληλους για εσάς χρήστες. Η διαδικτυακή διαφήμιση έχει άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα και μπορείτε να παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο το πόσους νέους followers έχετε καταφέρει να κερδίσετε.
Μην ξεχνάτε πως η παρουσία σας στα social media θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από συνέπεια και συνέχεια. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσετε να χτίσετε ένα ισχυρό brand name σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και να προσελκύετε διαρκώς νέους followers.