Τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος κατά την οποία τα eshop έχουν την τιμητική τους. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε αγορές, ψάχνουν έξυπνες επιλογές για Χριστουγεννιάτικα δώρα ή αναζητούν εορταστικές προσφορές. Το σίγουρο είναι πως στρέφονται πλέον μαζικά στα ψηφιακά καταστήματα, τόσο για να περιηγηθούν όσο και για να ενημερωθούν για νέες αφίξεις προϊόντων και ειδικές προσφορές.
Πως μπορεί όμως ένα eshop να επωφεληθεί από αυτή την αυξημένη επισκεψιμότητα και να κερδίσει περισσότερους νέους πελάτες, αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδά του; Η απάντηση κρύβεται στη σωστή προετοιμασία.
Ας δούμε ορισμένα έξυπνα και εξαιρετικά αποδοτικά tips που θα σας βοηθήσουν να προετοιμάσετε σωστά το eshop σας για φέτος τα Χριστούγεννα!
Ο πρώτος στόχος σας θα πρέπει να είναι το να φτιάξετε τη διάθεση των καταναλωτών που επισκέπτονται το eshop σας. Την περίοδο των Χριστουγέννων όλοι αναζητούν λίγο περισσότερο χρώμα στην καθημερινότητά τους, ζωντάνια και ενθουσιασμό. Εμπλουτίστε το eshop σας με ζωηρά χρώματα και εορταστικά γραφικά, για να φέρετε μια πιο γιορτινή και Χριστουγεννιάτικη διάθεση στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας. Όπως θα στολίζατε τη βιτρίνα ενός καταστήματος σε έναν κεντρικό εμπορικό δρόμο, έτσι θα πρέπει να πράξετε και κάτι αντίστοιχο για το eshop σας που αποτελεί την ψηφιακή βιτρίνα της επιχείρησής σας.
Δημιουργήστε ειδικές κατηγορίες με έντονο άρωμα Χριστουγέννων. Μπορείτε για παράδειγμα να προσθέσετε μια κατηγορία με ιδέες για Χριστουγεννιάτικα δώρα ή μια κατηγορία με εορταστικές προσφορές που «τρέχετε». Με τον τρόπο αυτό θα είστε σε θέση να κεντρίσετε την προσοχή και το ενδιαφέρον των επισκεπτών, οι οποίοι ψάχνουν σίγουρα να βρουν ένα δώρο για τα αγαπημένα τους πρόσωπα ή τον εαυτό τους.
Τα Χριστούγεννα, ακριβώς επειδή οι απαιτήσεις για ψώνια είναι αυξημένες, πολλοί είναι οι καταναλωτές που δεν έχουν στη διάθεσή τους αρκετό χρόνο. Ψάχνουν έναν τρόπο λοιπόν να βρουν γρήγορα και εύκολα έξυπνες ιδέες για Χριστουγεννιάτικα δώρα. Τι καλύτερο λοιπόν από το να τους τις προσφέρετε και φυσικά να τους πείσετε να επισκεφθούν το δικό σας eshop για τις αγορές τους. Κάπου εδώ μπαίνει το email marketing, το οποίο θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε εορταστικά και ελκυστικά ενημερωτικά μηνύματα και να τα στείλετε απευθείας στο email των πελατών του eshop σας. Με τον τρόπο αυτό θα τους γλιτώσετε πολύτιμο χρόνο, καθώς θα μπορέσουν να βρουν ορισμένες προτάσεις δώρων συγκεντρωμένες σε ένα email ή θα προωθήσετε πιο άμεσα τις Χριστουγεννιάτικες εκπτώσεις που «τρέχουν» στο eshop σας.
Μην ξεχνάτε την online διαφήμιση. Δημιουργήστε ένα ειδικό budget μόνο για τις διαδικτυακές διαφημίσεις την περίοδο των Χριστουγέννων και δημιουργήστε ελκυστικές διαφημιστικές καμπάνιες ώστε να προσελκύσετε πελάτες. Τα Χριστούγεννα ο ανταγωνισμός είναι υψηλός ανάμεσα στα eshop, και σίγουρα ένα πολύτιμο εργαλείο όπως η online διαφήμιση μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τη διαφορά.
Τα Χριστούγεννα είναι άρτια συνδεδεμένα με τις αγορές και τα δώρα για τα αγαπημένα μας πρόσωπα και συνεπώς αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για κάθε eshop να διευρύνει το πελατολόγιο του. Αρκεί να κινηθείτε έξυπνα και οργανωμένα!