Ο ψηφιακός κόσμος αλλάζει συνεχώς με ταχείες εξελίξεις στην τεχνολογία κάθε χρόνο.
Με τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές που έχουν πρόσφατα ψηφιοποιηθεί και αρχίζουν να αλληλεπιδρούν με ιστότοπους και εφαρμογές περισσότερο από ότι με ανθρώπους, αυτή η αλλαγή βάρδιας δεν μπορεί να αγνοηθεί. Πάμε λοιπόν να δούμε μερικές από τις τάσεις που υπάρχουν για το ψηφιακό μάρκετινγκ το 2018.
Με τη φωνητική αναζήτηση που ήδη αντιστοιχεί στο 20% των αναζητήσεων, οι επιχειρήσεις θα τη λάβουν υπόψη τους και θα την εντάξουν στις στρατηγικές SEO μέχρι το 2018. Με όλους τους σημαντικούς προμηθευτές της τεχνολογίας που επενδύουν σε εικονικούς βοηθούς, η τεχνολογία θα προχωρήσει και θα αποτελέσει βασικό μέρος του ταξιδιού ενός χρήστη με brand.
Δεν είναι ένα παιχνιδάκι ότι το Live Chat θα γίνει ένα ακόμη μεγαλύτερο κανάλι επικοινωνίας. Έχουμε δει μια επιτάχυνση της αλληλεπίδρασης ζωντανής συνομιλίας B2B το 2017 σε μια σειρά πελατών το οποίο αποδείχθηκε ως ένα υψηλό μέσο μετατροπής. Οι επιχειρήσεις θα θέσουν περισσότερους πράκτορες σε απευθείας σύνδεση και θα είναι διαθέσιμες εκτός των ωρών εργασίας.
Οι χρήστες είναι κουρασμένοι από πολύ γυαλισμένα και φανταχτερά προϊόντα επεξεργασμένα στο Photoshop. Με αυτά τα συνεχώς αυξανόμενα κυνικά ακροατήρια - χάρη σε ψεύτικες ειδήσεις θα συνειδητοποιήσουν ότι η αυθεντικότητα είναι το κλειδί. Το περιεχόμενο θα είναι πιο αυθεντικό, καταργώντας το airbrush με την αύξηση των ζωντανών βίντεο και του πραγματικού περιεχομένου.
Με περισσότερες συσκευές από ότι όλοι οι άνθρωποι στο κόσμο, και κατά μέσο όρο οι περισσότεροι να κοιτάμε το κινητό μας πάνω από 100 φορές τη μέρα, οι μικρο-στιγμές είναι πολύ σημαντικές. Όταν κοιτάς τα e-mail σου, τα social media ή σημειώσεις push, παίρνεις αποφάσεις σε πολύ μικρό χρόνο. Έτσι, οι εταιρίες πρέπει να εκμεταλλευτούν την επίδραση εκείνης της στιγμής και να δώσουν προτεραιότητα στις μικρο-στιγμές.
Το 2017 είδαμε μεγάλες εκστρατείες από brands με έμφαση στην ισότητα των δύο φύλων, τις προκαταλήψεις και τη σεξουαλικότητα όπως η εκστρατεία Heineken Worlds Apart και η McCain We Are Family. Έτσι το 2018 θα οι περισσότερες εταιρίες στοχεύουν στο θόλωμα του χάσματος που υπάρχει μεταξύ των φύλων και στα ταμπού που υπάρχουν γύρω από τη σεξουαλικότητα.