qualityweb.gr

Οι νέες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ που θα κυριαρχήσουν το 2024

Το ψηφιακό μάρκετινγκ χαρακτηρίζεται από μια έντονα δυναμική φύση. Εξελίσσεται διαρκώς και κάθε τόσο προκύπτουν νέες τάσεις οι οποίες κυριαρχούν και επιβάλλουν στις επιχειρήσεις προσαρμογές, αν θέλουν να παραμείνουν σύγχρονες και ανταγωνιστικές. Το επιχειρηματικό περιβάλλον άλλωστε εξελίσσεται διαρκώς, παρακολουθώντας και ακολουθώντας τα trends στο digital marketing. Το 2024 είναι μια χρονιά κατά τη διάρκεια της οποίας υπάρχουν ήδη ορισμένες τάσεις που φαίνεται πως θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον όλων.

Καινοτόμες πρακτικές, νέα ψηφιακά εργαλεία αλλά και πλατφόρμες προβλέπεται πως θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στη δημιουργία μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας στο διαδίκτυο δεν έχουν παρά να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους στα νέα trends και φυσικά να επενδύσουν στην καινοτομία και τις νέες πρακτικές, για να βελτιώσουν την απόδοσή τους.

Ποιες είναι όμως οι τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ που προβλέπεται να κυριαρχήσουν το 2024; 

#1 – Τεχνητή νοημοσύνη 

 

 

Ήδη μας απασχολεί πολύ και έντονα. Ο λόγος για την τεχνητή νοημοσύνη η οποία αναμένεται να καταγράψει άλματα μέσα στο 2024. Δεν θα μπορούσε συνεπώς να απουσιάζει από τις νέες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Συστήματα τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να αξιοποιηθούν για την ανάλυση της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης, για τη βελτίωση της online παρουσίας ενός brand αλλά και για τη δημιουργία περιεχομένου, το οποίο θα είναι ελκυστικό και πρωτότυπο. Η χρήση chatbots στο online commerce θα διογκωθεί αισθητά, καθώς προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και θεωρείται ως μια αξιόπιστη λύση που οδηγεί και στην αύξηση των πωλήσεων.

#2 – Εξατομικευμένη εμπειρία των πελατών 

 

 

Η εξατομικευμένη εμπειρία των πελατών είναι μια ακόμα τάση που σίγουρα θα φιγουράρει ψηλά στη λίστα με τα trends του digital marketing για το 2024. Προωθητικά μηνύματα τα οποία έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για ένα συγκεκριμένο κοινό, αλλά και γενικότερα μια πιο φιλική προς τον χρήστη εμπειρία πλοήγησης και επικοινωνίας, θα κυριαρχούν και τη νέα χρονιά. Πρόκειται για μια τάση που γνώρισε ευρεία αποδοχή και το 2023, με ολοένα και περισσότερα brands να την ακολουθούν πιστά, απολαμβάνοντας θετικά αποτελέσματα.

#3 – Video marketing / Content in short-form  

 

 

Δεν είναι μυστικό το ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης επενδύουν πλέον στα βίντεο, και δη στα σύντομα βίντεο. Την αρχή έκανε το TikTok ενώ ακολούθησαν το Instagram και το Facebook με τα reels και το YouTube με τα shorts. Το video marketing αναμένεται να κυριαρχήσει και το 2024 με τα βίντεο να θεωρούνται ένα είδος περιεχομένου εξαιρετικά ελκυστικό, προσφέροντας υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης με τους χρήστες.

#4 – Διαδικτυακή διαφήμιση 

 

 

Η διαδικτυακή διαφήμιση ανθίζει τα τελευταία χρόνια και θα συνεχίσει να καταγράφει ανοδική πορεία και το 2024. Αυτό που αλλάζει είναι η προσθήκη νέων ψηφιακών εργαλείων, που μπορούν να βελτιώσουν αισθητά την απόδοση της κάθε προωθητικής ενέργειας καθώς και η αξιοποίηση νέων social media όπως το TikTok που τα τελευταία χρόνια έχει μπει δυναμικά στον χώρο της online διαφήμισης.

Το 2024 αναμένεται να είναι μια χρονιά που το digital marketing θα συνεχίσει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Ακολουθώντας τις νέες τάσεις και εφαρμόζοντας καινοτόμες πρακτικές ένα brand μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστικό και «ζωντανό».

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×