qualityweb.gr

Κατασκευή eshop: Τι να αποφύγετε πάση θυσία

Η κατασκευή ενός eshop είναι μια επένδυση που μπορεί να φέρει σημαντικά κέρδη στην επιχείρησή σας, εφόσον γίνει σωστά. Τα ψηφιακά καταστήματα γνωρίζουν μεγάλο άνοδο τα τελευταία χρόνια. Οι καταναλωτές τα προτιμούν πλέον για τις αγορές τους και αναμφίβολα ένα eshop μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να προσελκύσει νέους πελάτες (από διάφορες περιοχές) και να πολλαπλασιάσει, άμεσα, τα έσοδά της. Υπάρχουν, όμως, ορισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγετε πάση θυσία αν θέλετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να είναι επιτυχημένο και αποδοτικό. Στον κόσμο του ψηφιακού εμπορίου ο ανταγωνισμός ανάμεσα στη ψηφιακά καταστήματα είναι σήμερα ιδιαίτερα σκληρός. Το παραμικρό λάθος, συνεπώς, μπορεί να αποβεί μοιραίο για την ανάπτυξη και την εδραίωση ενός brand και φυσικά να στερήσει διόλου ευκαταφρόνητα χρηματικά ποσά.

Παρακάτω θα αναλύσουμε τα πιο συνηθισμένα λάθη στην κατασκευή ενός eshop και πώς μπορείτε να τα αποφύγετε.

#1 – Άσχημη εμπειρία χρήστη (UX)

 


Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στην κατασκευή eshop είναι η παραμέληση της εμπειρίας χρήστη. Ένα eshop με κακή πλοήγηση, αργούς χρόνους φόρτωσης και δύσκολη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς μπορεί να αποθαρρύνει τους πελάτες από το να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Βεβαιωθείτε ότι το eshop σας είναι εύκολο στη χρήση, γρήγορο και προσφέρει μια ομαλή εμπειρία αγορών. Θα πρέπει τα προϊόντα σας να είναι καλά οργανωμένα, στις σωστές κατηγορίες και οι επισκέπτες να είναι σε θέση να τα εντοπίσουν άμεσα. Παράλληλα, θα πρέπει ένας πελάτης στο eshop να είναι σε θέση να ολοκληρώσει μια αγορά, γρήγορα και εύκολα και χωρίς να απαιτείται η συμπλήρωση ατελείωτων πληροφοριών!

#2 – Ανεπαρκής περιγραφή προϊόντων

 


Οι περιγραφές των προϊόντων είναι κρίσιμες για την πώληση στο διαδίκτυο. Πολλοί ιδιοκτήτες eshop κάνουν το λάθος να παρέχουν ελλιπείς ή ανεπαρκείς περιγραφές προϊόντων. Οι πελάτες δεν μπορούν να δουν ή να αγγίξουν τα προϊόντα σας, γι' αυτό η περιγραφή πρέπει να είναι λεπτομερής, ακριβής και να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα βοηθήσουν τον πελάτη να πάρει την απόφασή του. Βεβαιωθείτε πως έχετε συμπεριλάβει γλαφυρές και ελκυστικές περιγραφές που θα ενθαρρύνουν τους επισκέπτες του eshop σας να τοποθετήσουν τα προϊόντα στο καλάθι τους.

#3 – Απουσία responsive design

 


Όπως και στις ιστοσελίδες, έτσι και στα eshop, το responsive design είναι απαραίτητο. Εάν το eshop σας δεν προσαρμόζεται σε όλες τις συσκευές, θα χάσετε ένα μεγάλο ποσοστό των πιθανών πελατών σας που προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους από κινητά τηλέφωνα και tablets. Βεβαιωθείτε ότι το eshop σας είναι φιλικό προς όλες τις συσκευές και προσφέρει την ίδια εμπειρία ανεξαρτήτως πλατφόρμας.

#4 – Απώλειες από το SEO

 


Ένα ακόμη μεγάλο λάθος είναι η μηδενική εστίαση στο SEO κατά την κατασκευή ενός eshop. Χωρίς βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης, το eshop σας θα δυσκολευτεί να εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης, κάτι που σημαίνει ότι θα χάσετε πιθανούς πελάτες. Το SEO δεν είναι κάτι που προστίθεται μετά, αλλά πρέπει να είναι μέρος της στρατηγικής σας από την αρχή.

Η κατασκευή ενός επιτυχημένου eshop απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια και αποφυγή των ακρετά συνηθισμένων λαθών που αναφέρθηκαν παραπάνω. Η QualityWeb είναι εδώ για να σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα, εξασφαλίζοντας ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα είναι αποδοτικό και επιτυχημένο. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσουμε μαζί αυτή την ψηφιακή περιπέτεια.

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×