Τα Google Ads είναι ένα πολύτιμο ψηφιακό εργαλείο που προσφέρει η Google για την προβολή και προώθηση αγαθών και υπηρεσιών. Με το ψηφιακό εμπόριο να αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και τον ανταγωνισμό ανάμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα να είναι μεγάλος, τα Google Ads μπορούν εύκολα να παρομοιαστούν με μια… όαση για κάθε eshop.
Αρκεί φυσικά κανείς να είναι σε θέση να αξιοποιήσει στο έπακρο το εν λόγω εργαλείο διαφήμισης και να σχεδιάσει προσεκτικά, και βήμα, βήμα τη στρατηγική που θέλει να ακολουθήσει. Δημιουργώντας απλά έναν λογαριασμό στο Google Ads και «τρέχοντας» διαφημίσεις στον… αυτόματο, το σίγουρο είναι πως δεν θα λάβετε το βέλτιστο αποτέλεσμα και θα αφήσετε ανεκμετάλλευτες σημαντικές ευκαιρίες.
Ας δούμε ορισμένα έξυπνα και αποδοτικά tips που μπορείτε να εφαρμόσετε όταν σχεδιάζετε διαφημίσεις μέσω του Google Ads:
Για να έχουν πραγματικό αποτέλεσμα οι διαφημίσεις που υλοποιείτε μέσω του Google Ads θα πρέπει αναμφίβολα να έχετε επιλέξει και το κατάλληλο κοινό, στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε. Δημιουργήστε το προφίλ του ιδανικού πελάτη για το eshop σας. Καταγράψτε τα χαρακτηριστικά που θα έχει το κοινό που αποτελεί τον στόχο σας: ηλικία, επάγγελμα, ενδιαφέροντα, οικονομική κατάσταση, χόμπι κλπ.
Στη συνέχεια ζητήστε από το Google Ads να προβάλλει τα διαφημιστικά μηνύματά σας σε ένα κοινό που διαθέτει αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά. Με τον τρόπο αυτό θα πετύχετε καλύτερη στόχευση και σίγουρα θα αυξήσετε τις πιθανότητες να απογειώσετε το eshop σας και να δείτε τις διαφημίσεις σας να αποδίδουν καρπούς.
Τα keywords – οι λέξεις κλειδιά δηλαδή – στα οποία θα στοχεύει η διαφήμισή σας είναι σίγουρα ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα. Ακριβώς λόγω του υψηλού ανταγωνισμού που επικρατεί πλέον στον κλάδο των ηλεκτρονικών καταστημάτων οι δημοφιλείς λέξεις – κλειδιά είναι πιο δύσκολο να «χτυπηθούν». Αντιθέτως ωστόσο μπορείτε να βρείτε πολλές ευκαιρίες αναρρίχησης ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης στοχεύοντας στα λεγόμενα long tail keywords. Πρόκειται για λέξεις – κλειδιά μεγαλύτερης έκτασης, από τις οποίες έχετε τη δυνατότητα να αλιεύσετε έναν σημαντικό αριθμό νέων πελατών για το eshop σας. Οι χρήστες άλλωστε πλέον ψάχνουν πιο συγκεκριμένα πράγματα στο διαδίκτυο, όταν πραγματοποιούν μια αναζήτηση και αυτό πρέπει να το λάβετε σοβαρά υπόψη σας.
Για να έχει αποτέλεσμα η διαφήμισή σας θα πρέπει εξ’ αρχής να έχετε θέσει έναν συγκεκριμένο στόχο. Θέστε στόχους ρεαλιστικούς και μετρήσιμους. Προσπαθήστε να μείνετε αφοσιωμένοι στον στόχο που έχετε θέσει και μελετήστε προσεκτικά τα στατιστικά στοιχεία που παρέχει το Google Ads, ώστε να προβείτε σε διορθωτικές κινήσεις εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο.
Ιδιαίτερη βαρύτητα πρέπει να δώσετε ωστόσο και σε αυτό καθ’ αυτό το eshop σας. Μην ξεχνάτε πως είναι το περιβάλλον στο οποίο καταλήγουν οι χρήστες που πάτησαν πάνω στη διαφήμισή σας. Εάν βρουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εύχρηστο και φιλικό προς τον χρήστη τότε σίγουρα έχετε περισσότερες πιθανότητες να αυξήσετε τα έσοδα του eshop σας. Αν αντιμετωπίσουν δυσκολίες ή αντικρίσουν ένα περιβάλλον δύσχρηστο τότε ενδεχομένως να το εγκαταλείψουν. Φροντίστε λοιπόν ώστε να προετοιμάσετε το ηλεκτρονικό κατάστημά σας για να υποδεχθεί τους χρήστες που προσελκύουν οι διαφημίσεις σας και να τους μετατρέψετε από απλούς περαστικούς επισκέπτες σε μόνιμους πελάτες.