Πολλοί από εσάς, έχετε ήδη μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop εδώ και πολλά χρόνια και σκέφτεστε γιατί να κατασκευάσετε κάτι καινούριο. Είναι ακριβώς το ίδιο όπως η ανακαίνιση που κάνετε στο φυσικό σας κατάστημα! Οι άνθρωποι που θα δουν ένα σύγχρονο, μοντέρνο και ανανεωμένο εργασιακό χώρο είναι πιο εύκολο να γίνουν πελάτες σας. Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με το διαδίκτυο! Μια σύγχρονη αλλαγή στην ιστοσελίδα σας, θα ανανεώσει το ενδιαφέρον των πελατών σας. Γιατί λοιπόν, σε μια κοινωνία που συνεχώς εξελίσσεται εσείς να μένετε πίσω;
Παρακάτω θα σας δώσω μερικούς βασικούς λόγους, για τους οποίους πρέπει οπωσδήποτε να αναβαθμίσετε την ιστοσελίδα σας ή e-shop.
1. Visual Appeal
Όταν οι χρήστες επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, θα καταλάβουν εκείνη τη στιγμή αν θέλουν να γίνουν πελάτες σας ή όχι. Δηλαδή, αν έχετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα με χρήσιμες πληροφορίες θα σας δουν και εσάς ως επαγγελματία. Αντίθετα, αν έχετε μια κακοσχεδιασμένη ιστοσελίδα με περιττές και άχρηστες πληροφορίες τότε θα υποθέσουν το ίδιο για εσάς και την εταιρία σας.
2. Responsive & Mobile Friendly
Είναι ίσως και ο ποιος σημαντικός λόγος να κατασκευάσετε ένα καινούριο site, διότι πρέπει οπωσδήποτε η ιστοσελίδα σας να είναι και responsive και φιλική προς τα κινητά. Μέρα με τη μέρα, αυξάνεται ο αριθμός των συσκευών, των πλατφορμών και των προγραμμάτων περιήγησης που χρειάζονται να συνεργαστούν με τον ιστότοπό σας. Ο υπεύθυνος σχεδιασμός ιστοσελίδων αποτελεί μια θεμελιώδη αλλαγή στο πώς θα δημιουργήσουμε ιστότοπους για την επόμενη δεκαετία.
3. Τεχνική & Κωδικοποίηση
Ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η αύξηση της χρηστικότητας στο σχεδιασμό ιστοσελίδων. Κάθε χρόνο τα πρότυπα ιστού αλλάζουν ριζικά και οι τεχνικές για την κατασκευή ιστοτόπων γίνονται πιο προχωρημένες προκειμένου να συμμορφωθούν με τα τελευταία πρότυπα. Αν ο ιστότοπός σας έχει αναπτυχθεί πριν από αρκετά χρόνια, πιθανόν να έχει πολύ περιττό κώδικα HTML και μπορεί να επιβραδύνει τις ταχύτητες φόρτωσης του ιστότοπού σας - γεγονός που μπορεί με τη σειρά του να επηρεάσει την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.
Συμπεριλαμβανομένων σύγχρονων τεχνικών όπως η κωδικοποίηση CSS θα επιτρέψει στις ιστοσελίδες σας να προσαρμοστούν σε όλες τις συσκευές smartphone.
4. Call-to-Action
Πολλές ιστοσελίδες δεν διαθέτουν αποτελεσματικές κλήσεις σε ενέργειες που μετατρέπουν τους χρήστες σε πελάτες. Μια παρότρυνση για δράση (CTA) είναι ένα κουμπί ή ένας σύνδεσμος που τοποθετείτε στον ιστότοπό σας για να οδηγήσετε τους υποψήφιους πελάτες ώστε να γίνουν πελάτες με την ολοκλήρωση μιας ενέργειας στη σελίδα προορισμού σας.
5. Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας
Ένας παλιός ιστότοπος μπορεί να μην είναι εξοπλισμένος με τα απαραίτητα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να μετρήσετε πόσο αποτελεσματική είναι η παρουσία σας στο διαδίκτυο. Παραδείγματα αυτού του είδους είναι η παρακολούθηση μετατροπών και οι εγγραφές χρηστών. Σήμερα, υπάρχει μια ποικιλία από ηλεκτρονικά εργαλεία που μπορείτε να επενδύσετε για να σας βοηθήσει να μετρήσετε τι λειτουργεί και τι δεν στον ιστότοπό σας, μέχρι τις πιο μικρές λεπτομέρειες. Ωστόσο, για να τα χρησιμοποιήσετε, θα χρειαστείτε έναν σύγχρονο ιστότοπο.
6. Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας πρέπει να θεωρείται το πιο σημαντικό πράγμα, καθώς βοηθά στον προσδιορισμό του πόσο αποτελεσματική είναι μια ιστοσελίδα. Το φρέσκο και μοναδικό περιεχόμενο του ιστότοπου είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την ενθάρρυνση των ανθρώπων να επισκέπτονται πιο συχνά το site σας.
7. SEO & Ενημέρωση ιστοτόπου
Το περιεχόμενό σας μπορεί να είναι καλό, αλλά αν είναι το ίδιο περιεχόμενο όπως πριν από 5 χρόνια, τότε οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να μην πιστεύουν ότι είναι πλέον σχετικό, έτσι είναι πολύ πιθανό να κατέβει στη βαθμολογία των μηχανών αναζήτησης. Ο επανασχεδιασμός σας δίνει επίσης την ευκαιρία να επανεξετάσετε τη στόχευση λέξεων-κλειδιών και το συνολικό ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού σας, γιατί ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια.
8. User Friendly
Πόσο εύκολο είναι να χρησιμοποιηθεί ο ιστότοπός σας, πόσο γρήγορος είναι, πόσο εύκολο είναι να βρουν πληροφορίες οι χρήστες και πόσο λίγες είναι οι τριβές όταν οι επισκέπτες προσπαθούν να ολοκληρώσουν οποιαδήποτε ενέργεια που προσπαθούν να ολοκληρώσουν;
9. Είναι ευνοϊκό το ποσοστό εγκατάλειψης;
Ο ορισμός του ποσοστού εγκατάλειψης είναι το ποσοστό των ατόμων που φθάνουν στον ιστότοπό σας και αποχωρούν χωρίς να επισκεφθούν μια δεύτερη σελίδα. Ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης είναι ένα προφανές σημάδι ενός ξεπερασμένου ιστότοπου που δεν λειτουργεί καλά. Οι χρήστες των ιστοσελίδων αφήνουν συνήθως έναν ιστότοπο βιαστικά χωρίς να επισκέπτονται άλλες σελίδες απλά επειδή δεν βρίσκουν αυτό που ψάχνουν άμεσα ή δεν τους αρέσει η εμφάνιση τους!
10. Ταχύτητα ιστοτόπου
Ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπού σας είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τους ανθρώπους που είτε μένουν είτε φεύγουν από το site και δεν επιστρέφουν ποτέ.
Ποιο είναι λοιπόν το συμπέρασμα;
Συνοπτικά, οι παραπάνω πληροφορίες υπογραμμίζουν τα πιο σημαντικά και συνηθισμένα σημάδια που πρέπει να προσέξετε όταν θέλετε να μάθετε αν ο ιστότοπός σας είναι παλιός και χρειάζεται αλλαγή.
Αν θα θέλατε συμβουλές σχετικά με την τρέχουσα ιστοσελίδα σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το έμπειρο προσωπικό της Qualityweb για να σας καθοδηγήσουμε για το τι ακριβώς πρέπει να κάνετε.