Τα eshop γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή και αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για κάθε επιχείρηση που επενδύει στη δημιουργία και λειτουργία ενός σύγχρονου και αξιόπιστου ηλεκτρονικού καταστήματος. Ακριβώς ωστόσο επειδή πρόκειται για μια αγορά που αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς, ο ανταγωνισμός είναι υψηλός. Για να καταφέρει ένα eshop να γίνει ελκυστικό και να προσελκύσει πελάτες πρέπει να διαθέτει ποιοτικό περιεχόμενο, να επενδύσει στη σχεδίαση και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής και παράλληλα να έχει εξοπλιστεί με σύγχρονες εφαρμογές που θα το καθιστούν γρήγορο και εύχρηστο.
Το να αυξήσει κανείς τους επισκέπτες ενός eshop, αλλά παράλληλα να πολλαπλασιάσει και το ποσοστό των επισκεπτών που προχωρούν σε κάποια αγορά και μετατρέπονται σε πελάτες δεν είναι απλή, ούτε εύκολη υπόθεση. Απαιτεί χρόνο, σωστή προετοιμασία και την αξιοποίηση ορισμένων έξυπνων και αποδοτικών tips που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Όσο περισσότερο επενδύετε στη διαδικτυακή διαφήμιση, τόσο αυξάνετε τον αριθμό των χρηστών που επισκέπτονται το ηλεκτρονικό κατάστημά σας. Ωστόσο για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα αυτό που χρειάζεστε είναι η εφαρμογή μιας στοχευμένης διαφημιστικής εκστρατείας. Αξιοποιήστε τα εργαλεία που προσφέρουν τα Google Ads όπως και τα social media ads για να στοχεύσετε σε ένα κοινό με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρεται για το eshop σας, να είναι πρόθυμο να το επισκεφθεί και να προχωρήσει σε αγορές.
Αξιοποιήστε τα social media για να χτίσετε μια σχέση αλληλοεπίδρασης με το κοινό σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Αυτό που πρακτικά χρειάζεστε είναι μια ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και καλό ποσοστό απόκρισης στα μηνύματα, τις απορίες, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των χρηστών. Αποκτήστε μια πιο φιλική προσέγγιση και ανταποκριθείτε άμεσα σε κάθε ερώτημα που υποβάλλουν οι χρήστες. Όσο πιο γρήγορα λαμβάνουν απαντήσεις από εσάς, τόσο πιο πολύ αυξάνεται η πιθανότητα να επισκεφθούν και το eshop σας και να μετατραπούν σε πιστούς πελάτες.
Ένας εξίσου αποδοτικός τρόπος για να πολλαπλασιάσετε τους επισκέπτες του eshop σας είναι το να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα οφέλη που προσφέρει το content marketing. Επενδύστε στην παραγωγή ποιοτικού και αυθεντικού περιεχομένου, το οποίο θα είναι ελκυστικό για το κοινό σας και θα κεντρίζει το ενδιαφέρον. Μια έξυπνη πρακτική που ακολουθούν τα περισσότερα eshop πλέον είναι το να δημιουργούν μια ειδική κατηγορία με άρθρα, στο website τους, ανεβάζοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα πρακτικές και χρήσιμες συμβουλές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Αντίστοιχα, μεγάλη βαρύτητα πρέπει να δώσετε στο περιεχόμενο που θα ανεβαίνει και στα social media, με στόχο φυσικά να διαθέτετε μια συνοχή και συνέπεια ως προς τις πληροφορίες που προσφέρετε στους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας.
Το SEO μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αυξήσετε αισθητά τον αριθμό των χρηστών που επισκέπτονται το ηλεκτρονικό κατάστημά σας. Βελτιώνοντας το SEO score του eshop σας οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google θα εμφανίζει την ιστοσελίδα σας ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων των χρηστών και πρακτικά θα κατευθύνει περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Για να το πετύχετε αυτό πρέπει να σχεδιάσετε προσεκτικά την SEO στρατηγική σας, να επενδύσετε στη δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου και να δώσετε μεγάλη βαρύτητα στις λέξεις κλειδιά που μπορούν να σας αποφέρουν τα μέγιστα.