qualityweb.gr

Digital marketing: 4 χρήσιμα tips για φέτος το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι μια περίοδος με ιδιαίτερες ευκαιρίες για το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς οι καταναλωτικές συμπεριφορές και ανάγκες αλλάζουν. Το digital marketing μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να απογειωθεί, να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να χτίσει ένα ισχυρό brand name. Είναι σημαντικό συνεπώς να παρακολουθεί κανείς τις νέες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ και πρωτίστως να προσαρμόζεται στις συνθήκες της κάθε εποχής.

Ας δούμε λοιπόν 4 χρήσιμα tips που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σας, φέτος το καλοκαίρι!

#1 – Εποχιακές καμπάνιες 

 

 

Το καλοκαίρι είναι μια περίοδος κατά την οποία μπορείτε να «τρέξετε» εποχιακές διαφημιστικές καμπάνιες. Δημιουργήστε online διαφημίσεις με καλοκαιρινές προσφορές ή προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση αυτή την περίοδο και επικεντρωθείτε αποκλειστικά σε αυτά. Με τον τρόπο αυτό οι ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ που θα υλοποιήσετε θα είναι αισθητά πιο αποδοτικές. Είναι πολύ σημαντικό, αυτή την εποχή, οι διαδικτυακές καμπάνιες σας να αποπνέουν ένα πιο ευδιάθετο και ανάλαφρο κλίμα, που θα βρίσκεται σε πλήρη αρμονία άλλωστε με τη διάθεση των καταναλωτών για ξεκούραση, διακοπές και λίγες στιγμές ξεγνοιασιάς.

#2 – Καλοκαιρινή διάθεση

 

 

Σε καλοκαιρινή διάθεση θα πρέπει να μπουν όχι μόνο οι διαφημιστικές εκστρατείες σας αλλά και ευρύτερα η διαδικτυακή παρουσία σας. Δημιουργήστε αναρτήσεις στα social media προσαρμοσμένες στο κλίμα του καλοκαιριού και δώστε έναν αέρα ανανέωσης στην γενικότερη ψηφιακή παρουσία σας. Παράλληλα, σε καλοκαιρινό mood μπορείτε να τοποθετήσετε και το website σας, προσθέτοντας αντίστοιχα γραφικά ή δημιουργώντας ειδικές κατηγορίες με καλοκαιρινές προσφορές και εκπτώσεις.

#3 – Προγραμματισμός 

 

 

Το καλοκαίρι είναι μια καλή εποχή για να επαναπροσδιορίσετε την digital marketing στρατηγική σας. Ολοκληρώνοντας το πρώτο εξάμηνο του έτους, μπορείτε να συλλέξετε και να μελετήσετε τα δεδομένα από τις προωθητικές ενέργειες που έχετε τρέξει μέχρι στιγμής, αλλά και ευρύτερα τα στοιχεία από τη συνολική απόδοση του brand σας και να προβείτε σε αλλαγές. Δημιουργήστε ένα πλάνο ενεργειών για τους μήνες που ακολουθούν και επωφεληθείτε από τα στατιστικά στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας ώστε να προγραμματίσετε τις σωστές παρεμβάσεις που χρειάζεστε στην digital marketing στρατηγική σας για το υπόλοιπο μισό του έτους.

#4 – Εμπειρία χρηστών 

 

 

Το καλοκαίρι είναι επίσης μια ιδανική εποχή για να επικεντρωθείτε λίγο παραπάνω στην εμπειρία χρηστών. Χρησιμοποιήστε διαδραστικό περιεχόμενο, όπως σύντομα quiz, καλοκαιρινούς διαγωνισμούς, και διαδικτυακές δημοσκοπήσεις για να διατηρήσετε ζωηρό το ενδιαφέρον των πελατών σας και να τους ενθαρρύνετε να αλληλοεπιδράσουν περισσότερο με το brand σας. Το καλοκαίρι, λόγω και των διακοπών, πολλοί είναι οι καταναλωτές που περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, χαλαρώνοντας και διασκεδάζοντας, και αναμφίβολα είναι μια καλή εποχή για να προσπαθήσετε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους και την εμπιστοσύνη τους.

Το digital marketing είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που έχει στη διάθεσή του κάθε σύγχρονο brand. Σχεδιάζοντας προσεκτικά και με μεγάλη ακρίβεια μια σειρά από στοχευμένες παρεμβάσεις, μπορείτε φέτος το καλοκαίρι να προσελκύσετε περισσότερους νέους πελάτες για την επιχείρησή σας και φυσικά να πολλαπλασιάσετε τα έσοδά του brand σας. Αυτό που χρειάζεστε είναι ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλά το ψηφιακό μάρκετινγκ και είναι σε θέση να σας κατευθύνουν σωστά και ολοκληρωμένα.

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×