Οι διαδικτυακές διαφημίσεις αποτελούν μια ιδιαίτερα αποδοτική και έξυπνη μέθοδο προβολής μιας επιχείρησης, καθώς αποφέρουν καλύτερα αποτελέσματα συγκριτικά με άλλες προωθητικές ενέργειες ενώ διαθέτουν και μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία που τις καθιστούν άκρως ελκυστικές. Το 2023 η διαφήμιση στο διαδίκτυο αναμένεται να καταγράψει νέα ιστορικά ρεκόρ, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών και κατά συνέπεια αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο που δεν πρέπει να απουσιάζει από τη στρατηγική επικοινωνία των επιχειρήσεων που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Μία διαφήμιση στο διαδίκτυο μπορεί να είναι στοχευμένη και με μετρήσιμα αποτελέσματα. Με τον τρόπο αυτό κάθε ευρώ που δαπανάται πιάνει πραγματικά τόπο, ενώ μπορεί κανείς να παρέμβει, με διορθωτικές κινήσεις, και να βελτιώσει την αποδοτικότητα μίας διαφημιστικής εκστρατείας. Παράλληλα, στο διαδίκτυο υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες προβολής και μια μεγάλη γκάμα από προωθητικά εργαλεία, τα οποία μπορεί να αξιοποιήσει κατά το δοκούν το εκάστοτε brand.
Τι νέο ωστόσο φέρνει το 2023 και πως μπορεί μια διαδικτυακή διαφήμιση να παραμείνει αποτελεσματική και επιτυχημένη;
Μια νέα τάση που αναμένεται να κυριαρχήσει και το 2023 είναι αυτή που θέλει τις διαφημίσεις να μην στοχεύουν αποκλειστικά και μόνο στην πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, αλλά να αποσκοπούν στην ενημέρωση των χρηστών και στην παροχή πολύτιμων, χρήσιμων πληροφοριών. Οι νέες διαδικτυακές διαφημίσεις έρχονται να προσφέρουν κάτι χρήσιμο στους αποδέκτες των προωθητικών μηνυμάτων, έτσι ώστε να κεντρίσουν το ενδιαφέρον τους και να τους μετατρέψουν από «τυχαίους» πελάτες, σε ένα πιστό πελατολόγιο μιας επιχείρησης.
Το 2023 τα βίντεο αναμένεται επίσης να συνεχίσουν την ανοδική πορεία τους. Για να μπορέσει μια διαδικτυακή διαφήμιση να παραμείνει αποτελεσματική θα πρέπει σίγουρα να τα συμπεριλάβει στις καμπάνιες της. Τα βίντεο μπορούν να συμπτύξουν πληροφορίες και έτσι εξυπηρετούν και τον σκοπό της ενημέρωσης, καθώς μέσα από ένα ολιγόλεπτο reel στο Instagram για παράδειγμα, ένα brand μπορεί να προσφέρει πολύτιμη γνώση στους χρήστες και παράλληλα να προβάλλει προϊόντα και υπηρεσίες.
Στην ίδια λογική, κάθε νέα τάση που κυριαρχεί και αναμένεται να κυριαρχήσει μέσα στο 2023 θα πρέπει να αξιοποιείται και στις διαφημιστικές εκστρατείες στο διαδίκτυο. Τους τελευταίους μήνες για παράδειγμα, ολοένα και περισσότερα brands επενδύουν στις διαφημίσεις στο TikTok, βλέποντας πως διογκώνεται η δημοτικότητα της εν λόγω πλατφόρμας, και αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία που προσφέρει στις επιχειρήσεις που θέλουν να διαφημιστούν. Αντίστοιχα, τα lives στα social media παραμένουν επίσης μια ισχυρή τάση, όπως και η χρήση μιας πιο χαρούμενης διάθεσης στο περιεχόμενο που μεταφορτώνεται στις πλατφόρμες. Συνεπώς, μια διαδικτυακή διαφήμιση που βρίσκει τρόπο να αξιοποιήσει αυτές τις τάσεις, σίγουρα αυξάνει τις πιθανότητες να προσελκύσει περισσότερους υποψήφιους πελάτες για ένα brand.
Σίγουρα χρόνο με τον χρόνο όλα αλλάζουν στο κομμάτι των διαδικτυακών διαφημίσεων. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως παραδοσιακές μέθοδοι προβολής και οι λεγόμενες κλασσικές τακτικές χάνουν πλήρως την ισχύ τους. Το κλειδί είναι ο συνδυασμός των νέων τάσεων με τις πρακτικές που διαθέτουν αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα και ισχύ. Ένα τέτοιο μείγμα μπορεί να αυξήσει αισθητά την αποδοτικότητα κάθε διαδικτυακής προωθητικής ενέργειας για ένα brand.