Οι διαφημίσεις στο TikTok γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς, με τις επιχειρήσεις να τις συμπεριλαμβάνουν στην digital marketing στρατηγική τους. Το TikTok άλλωστε αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς, και αποτελεί σήμερα μια μεγάλη δεξαμενή άντλησης πελατών για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι μεγάλα brands, όπως η Nike, η Adidas και η Coca Cola, επενδύουν εκατομμύρια στις TikTok διαφημίσεις για brand awareness.
Το TikTok είναι μια πλατφόρμα που χρησιμοποιούν κυρίως οι νέοι, που γεννήθηκαν το 1990 – 2010 (οι λεγόμενοι Millennials και όσοι ανήκουν στην generation Z). Στο TikTok ωστόσο δεν υπάρχουν μόνο νέοι, αλλά χρήστες όλων των ηλικιών, και αυτό καθιστά τη εν λόγω πλατφόρμα ειδική για ένα brand που θέλει να προσελκύσει πελάτες.
Το TikTok προσφέρει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να στήσουν από το μηδέν, γρήγορα και απλά, μια διαφημιστική εκστρατεία. Παρέχει εργαλεία στόχευσης, που επιτρέπουν σε ένα brand να απευθυνθεί σε κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Στο TikTok Ads Manager υπάρχουν διαθέσιμα μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία για τη βελτιστοποίηση των διαφημίσεων. Η επιχείρηση ορίζει απλώς το budget που θέλει να επενδύσει, τη διάρκεια της διαφημιστικής εκστρατείας, το είδος της διαφήμισης και το κοινό που αποτελεί τον στόχο.
Όπως και σε όλα τα υπόλοιπα social media, έτσι και στο TikTok έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε το είδος της διαφήμισης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Ίσως ο πιο διαδεδομένος τρόπος προβολής ενός brand στο TikTok. Τα top view ads εμφανίζονται στους χρήστες αμέσως μόλις ανοίξουν την εφαρμογή από το κινητό τηλέφωνό τους. Με αυτό το είδος της διαφήμισης έχετε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δει ο χρήστης άμεσα το μήνυμά σας. Συνεπώς, χρειάζεστε ένα διαφημιστικό μήνυμα ελκυστικό, που θα πείσει τον χρήστη να παραμείνει και να το παρακολουθήσει. Διαφορετικά θα το εγκαταλείψει και θα μεταβεί στο επόμενο βίντεο.
Ακολούθως, υπάρχουν τα in feed ads, που είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στον χρήστη καθώς σκρολάρει στο TikTok. Για να είναι αποδοτικά τα εν λόγω διαφημιστικά μηνύματα πρέπει να έχουν μια αίσθηση φυσικότητας και να μην… θυμίζουν διαφημίσεις. Με τον τρόπο αυτό οι χρήστες δεν θα ξενιστούν μόλις τα συναντήσουν μέσα στη ροή των βίντεο που παρακολουθούν. Θα παραμείνουν και θα τα παρακολουθήσουν. Συνεπώς, χρειάζεστε βίντεο λίγο πιο ευδιάθετα με έντονο ψυχαγωγικό χαρακτήρα.
Τα spark ads μοιάζουν πολύ με την προώθηση αναρτήσεων στο Facebook. Επί της ουσίας το TikTok σας παρέχει τη δυνατότητα να προωθήσετε μια οργανική δημοσίευσή σας, προκειμένου να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες. Δεν υπολείπονται ωστόσο σε τίποτα των άλλων διαφημίσεων, καθώς πάλι έχετε τη δυνατότητα να θέσετε ένα κοινό στο οποίο στοχεύετε και να το προσελκύσετε με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Οι διαφημίσεις στο TikTok εξελίσσονται διαρκώς, με τη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης να προσθέτει νέα ψηφιακά εργαλεία που υπόσχονται καλύτερα αποτελέσματα προβολής. Ανάμεσα σε αυτά και τα Branded Effect Ads ή τα Branded Hashtag Ads που παρέχουν εξειδικευμένες προωθητικές ενέργειες και συγκεκριμένη στόχευση. Επομένως, είναι σημαντικό μια επιχείρηση να αναζητήσει τα ψηφιακά εργαλεία που ταιριάζουν καλύτερα στην digital marketing στρατηγική της και φυσικά να συμπεριλάβει τις διαφημίσεις στο TikTok ανάμεσα στις πρακτικές προβολής που εφαρμόζει.