qualityweb.gr

Διαφημίσεις στα social media: Τι χρειάζεται η επιχείρησή μου;

Τα social media αποτελούν σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ένα πανίσχυρο εργαλείο προβολής για κάθε επιχείρηση. Αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούμε να προσελκύσουμε νέους πελάτες, να χτίσουμε μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα και φυσικά να αποκτήσουμε μια δεσπόζουσα θέση στην αγορά, έναντι των ανταγωνιστών μας. Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που όλα τα μεγάλα brands επενδύουν διόλου ευκαταφρόνητα χρηματικά ποσά στις διαφημίσεις των social media. Όσο μικρό ή μεγάλο και εάν είναι ένα brand ωστόσο, μπορεί εξίσου να επωφεληθεί από τις social media διαφημίσεις, αρκεί να κινηθεί σωστά και έξυπνα.

Ακολουθεί ένας πρακτικός οδηγός με χρήσιμα tips που θα σας βοηθήσουν να «ξεκλειδώσετε» τα μυστικά μιας επιτυχημένης διαφήμισης στα social media και να δείτε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας να αυξάνονται και τη δημοτικότητα του brand σας να εκτοξεύεται στην κορυφή.

#1 – Ξεκινήστε με στρατηγική 

 

 

Αυτό που χρειάζονται οι social media διαφημίσεις της επιχείρησής σας είναι μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing. Το να ξεκινάτε ανοργάνωτα και ασυντόνιστα διαφημιστικές εκστρατείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σίγουρα δεν ωφελεί. Αυτό που χρειάζεστε είναι ένα καλά δομημένο πλάνο δράσεων, το οποίο θα περιλαμβάνει σαφή χρονοδιαγράμματα για το κάθε πότε και σε ποια ένταση θα πρέπει να «τρέχετε» διαφημίσεις στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα κάνετε μια έξυπνη κατανομή των διαθέσιμων πόρων και παράλληλα θα απολαύσετε τα μέγιστα κάθε φορά αποτελέσματα. Παράλληλα, θα είστε σε θέση να καταγράφετε το αποτέλεσμα της κάθε διαφημιστικής ενέργειας και να διαπιστώνετε τι είδους διορθωτικές κινήσεις απαιτούνται.  

#2 – Προσοχή στο κοινό 

 

 

Κάτι που επίσης χρειάζεται μια επιτυχημένη διαφήμιση στα social media είναι το να στοχεύει στο κατάλληλο κοινό. Ορισμένα brands δεν δίνουν τη δέουσα βαρύτητα στη στόχευση κοινού, με αποτέλεσμα να προβάλλουν διαφημίσεις στα λάθος άτομα και φυσικά να βλέπουν τις πωλήσεις τους καθηλωμένες χαμηλά. Αντιθέτως, διαμορφώνοντας ένα ξεκάθαρο προφίλ των χρηστών τους οποίους θέλετε να προσελκύσετε μπορείτε στη συνέχεια να κάνετε χρήση των αντίστοιχων εργαλείων στόχευσης που προσφέρουν τα social media και να πετύχετε… μικρά θαύματα!

#3 – Κατάλληλες πλατφόρμες 

 

 

Η κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της απαιτήσεις και κατά συνέπεια μπορεί να επωφεληθεί από συγκεκριμένα social media, στα οποία αξίζει να επενδύσει περισσότερο. Αν για παράδειγμα θέλετε να προσελκύσετε νέους, τότε οι διαφημίσεις στο TikTok θα σας φανούν κάτι παραπάνω από αποτελεσματικές. Αντίστοιχα, αν στόχος σας είναι να προσελκύσετε B2B πελάτες, τότε θα πρέπει να στραφείτε σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κατάλληλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με το οποίο έχετε τις περισσότερες πιθανότητες το διαφημιστικό μήνυμά σας να φτάσει στις σωστές οθόνες.  

#4 – Ποιοτικό περιεχόμενο 

 

 

Οι social media διαφημίσεις αν και αποτελούν ένα πανίσχυρο ψηφιακό εργαλείο προώθησης, δεν αρκούν. Θα πρέπει να συνοδεύονται από μια ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επενδύστε στην μεταφόρτωση ποιοτικού περιεχομένου, με χρηστική αξία. Με τον τρόπο αυτό όχι απλώς θα προσελκύσετε νέους πελάτες, αλλά θα τους μετατρέψετε σε πιστούς υποστηρικτές του brand σας και θα αναπτύξετε μια σχέση επικοινωνίας με διάρκεια και συνέπεια μέσα στον χρόνο.

Τα social media ads μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά ένα brand να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του και να προσελκύσει νέους πελάτες. Χρειάζεστε ωστόσο τη σωστή καθοδήγηση, και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής η οποία θα σας ξεκολλήσει από τις… χαμηλές πτήσεις και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας, άμεσα και αποτελεσματικά.

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×