Δεν χωράει αμφιβολία πως η online διαφήμιση είναι σήμερα ένα πολύτιμο εργαλείο που έχουν στα χέρια τους οι επιχειρήσεις. Η προβολή στο διαδίκτυο θεωρείται – και όχι αδίκως – πιο αποδοτική από άλλες συμβατικές μεθόδους διαφήμισης, καθώς συνδυάζει πολυμέσα ενώ υπάρχουν μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την απόδοσή της. Τα Google Ads, τα Facebook Ads, οι διαφημίσεις στο TikTok και το Instagram είναι τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα διαδικτυακής προβολής και μάλιστα προσφέρουν άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Πολλές όμως είναι οι επιχειρήσεις που μπορεί να επενδύουν στην online διαφήμιση και το τελικό αποτέλεσμα να μην τους ικανοποιεί.
Αυτό οφείλεται φυσικά σε λάθος στρατηγική, την οποία ενδεχομένως εφαρμόζουν, ή στο γεγονός πως δεν αξιοποιούν στο έπακρο τα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους.
Ας δούμε λοιπόν 5 tips που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τις online διαφημίσεις σας πιο αποδοτικές!
Στην online διαφήμιση μπορείτε να στοχεύσετε σε ένα συγκεκριμένο κάθε φορά κοινό. Χρήστες με σαφή χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα, στους οποίους θα προβάλετε τις διαφημίσεις σας. Έχετε όμως τη δυνατότητα να πειραματιστείτε με το κοινό σας. δημιουργήστε 2-3 διαφορετικές εκδοχές του κοινού – στόχου και «τρέξτε» αντίστοιχες online διαφημιστικές εκστρατείες. Δείτε ποιο κοινό ανταποκρίνεται καλύτερα στα διαφημιστικά μηνύματά σας και στη συνέχεια επικεντρωθείτε αποκλειστικά σε αυτό!
Στις online διαφημίσεις έχετε στη διάθεσή σας τη δυνατότητα να προβληθείτε χρησιμοποιώντας κείμενο, βίντεο, φωτογραφίες, γραφικά και πάσης φύσεως πολυμέσα. Δεν έχετε λοιπόν παρά να δοκιμάσετε διαφορετικά formats για να βρείτε αυτό στο οποίο ανταποκρίνονται περισσότεροι οι υποψήφιοι πελάτες σας. Μπορεί για κάποιους ανταγωνιστές σας τα video ads για παράδειγμα να είναι εξαιρετικά αποδοτικά, ωστόσο στη δική σας περίπτωση να μην ισχύει κάτι αντίστοιχο. Δεν έχετε παρά να βρείτε το είδος της διαφήμισης που αποτελεί πόλο έλξης για το κοινό στο οποίο στοχεύετε και να επενδύσετε σε αυτό ακριβώς.
Ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό tip για τις online διαφημίσεις είναι το να επενδύετε πάντα στην ποιότητα. Προτιμήστε φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας και βίντεο υψηλής ανάλυσης, καθώς και πρωτότυπο περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για το δικό σας brand. Πρέπει οι διαφημίσεις σας να αποπνέουν επαγγελματισμό και αξιοπιστία και αυτό θα το πετύχετε μόνο χρησιμοποιώντας ποιοτικό περιεχόμενο.
Εξίσου σημαντικό είναι το να βελτιώσετε τη σελίδα προορισμού. Που καταλήγει ένας χρήστης κάθε φορά που πατάει πάνω στην online διαφήμισή σας; Βεβαιωθείτε πως πρόκειται για ένα περιβάλλον εύχρηστο και φιλικό προς τον χρήστη. Μην ξεχνάτε πως οι χρήστες που πατούν πάνω στις διαφημίσεις σας θα πρέπει να λάβουν αυτό ακριβώς που τους υπόσχεται η προωθητική ενέργειά σας, άμεσα και κυρίως εύκολα.
Μην ξεχνάτε τη δύναμη των στατιστικών. Μελετήστε προσεκτικά τα analytics κάθε διαφημιστικής εκστρατείας που υλοποιείτε στο διαδίκτυο. Δώστε προσοχή στα χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά του κοινού σας. Αν για παράδειγμα οι διαφημίσεις σας δεν προσελκύουν νεανικό κοινό, ενώ εσείς στοχεύετε σε αυτό, τότε σίγουρα θα πρέπει να κάνετε αναπροσαρμογή στο περιεχόμενο σας. Αν πάλι διαπιστώσετε πως οι χρήστες φτάνουν μέχρι το τελικό στάδιο μιας αγοράς αλλά την εγκαταλείπουν λίγο πριν την ολοκληρώσουν τότε σίγουρα χρειάζεστε άμεσες παρεμβάσεις καθώς μπορεί η διαδικασία ολοκλήρωσης μιας αγοράς να είναι περίπλοκη ή να απαιτεί πολύ χρόνο.