Τα social media ads είναι αναμφίβολα ένα πολύτιμο ψηφιακό εργαλείο για κάθε επιχείρηση. Μόνο απαρατήρητο δεν πρέπει να περνάει άλλωστε το γεγονός πως τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη επενδύουν εκατομμύρια στις διαφημίσεις στα social media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πλατφόρμες στις οποίες οι χρήστες περνούν αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα, προκειμένου να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, να ενημερωθούν και να ψυχαγωγηθούν. Τα social media συνεπώς αποτελούν μια εξαιρετική μέθοδο προσέλκυσης πελατών για κάθε επιχείρηση.
Μήπως ωστόσο ξοδεύεις χρήματα για διαφημίσεις στα social media, προκειμένου να προσελκύσεις πελάτες, αλλά δεν λαμβάνεις πίσω τα προσδοκώμενα αποτελέσματα;
Ας δούμε τότε τι κάνεις λάθος με τις social media διαφημίσεις που «τρέχεις».
Το πιο συνηθισμένο λάθος στο οποίο πέφτουν αρκετά brands είναι το να μην στοχεύουν στο κατάλληλο κοινό. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν οι social media διαφημίσεις είναι το γεγονός ότι επιτρέπουν στόχευση κοινού, και μάλιστα με μεγάλη ακρίβεια. Έχεις τη δυνατότητα δηλαδή να βρεις τους ιδανικούς χρήστες που ταιριάζουν καλύτερα στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θες να διαφημίσεις και είναι πιο πιθανό να προβούν σε μια αγορά ή να ολοκληρώσουν κάθε άλλη επιθυμητή ενέργεια. Συνεπώς, χρειάζεσαι μια σωστή στόχευση κοινού. Μπορείς να δημιουργήσεις 2-3 διαφορετικές διαφημιστικές εκστρατείες, με την κάθε μια να απευθύνεται σε διαφορετικά κοινά. Έτσι θα βρεις κάθε φορά το κατάλληλο κοινό για τις διαφημίσεις σου.
Οι διαφημίσεις αν και είναι ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης πελατών, δεν αρκούν. Θα πρέπει πάντα να συνδυάζονται με μια αντίστοιχη στρατηγική περιεχομένου. Μέσα από μια διαφήμιση στα social media μπορείς να κεντρίσεις την προσοχή υποψήφιων πελατών, τους οποίους ωστόσο στη συνέχεια έχεις τη δυνατότητα να μετατρέψεις σε πιστούς πελάτες, απολαμβάνοντας το βέλτιστο αποτέλεσμα. Για αυτό τον σκοπό θα χρειαστείς μια ολοκληρωμένη στρατηγική περιεχομένου, ώστε να διατηρείς μια ενεργή παρουσία στα social media, μεταφορτώνοντας ελκυστικό και πρωτότυπο περιεχόμενο.
Φρόντισε ώστε οι διαφημίσεις σου στα social media να χαρακτηρίζονται από μεγάλη ποικιλία. Συνδύασε κείμενο, με βίντεο και φωτογραφίες και δες τι αποδίδει καλύτερα στη δική σου περίπτωση αλλά και σε κάθε κανάλι επικοινωνίας. Μην φοβάσαι να πειραματιστείς και να συνδυάσεις διαφορετικό κάθε φορά διαφημιστικό περιεχόμενο. Με τον τρόπο αυτό θα πετύχεις την πολυπόθητη ποικιλία που χρειάζονται οι διαφημιστικές εκστρατείες στα social media, ώστε να είναι επιτυχημένες και να αποδίδουν καλύτερα.
Στη διάθεσή σου έχεις πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συνδύασε αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις της δικής σου επιχείρησης. Αν για παράδειγμα απευθύνεσαι σε ένα νεανικό κοινό, μπορείς να επενδύσεις σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram, δημιουργώντας αντίστοιχες διαφημίσεις. Ακολούθως, αν το κοινό σου βρίσκεται πρωτίστως σε πλατφόρμες όπως το Facebook, δεν υπάρχει λόγος να «σπαταλάς» χρήματα σε άλλα social media, τα οποία δεν θεωρούνται ιδανικά για τη δική σου επιχείρηση.
Οι διαφημίσεις στα social media για να αποδώσουν καρπούς θα πρέπει να χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα και ευρηματικότητα. Μην χρησιμοποιείς stock περιεχόμενο, αλλά δημιούργησε διαφημίσεις κομμένες και ραμμένες στη δική σου επιχείρηση. Προτίμησε υψηλής ποιότητας βίντεο και φωτογραφίες και ζήτησε τη συνδρομή ειδικών που γνωρίζουν πως να δημιουργούν από το μηδέν μια διαφημιστική καμπάνια στα social media, που αποφέρει άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα.