qualityweb.gr

4 tips για να καταλάβεις καλύτερα το κοινό σου

Στην εποχή όπου οι χρήστες «βομβαρδίζονται» καθημερινά από εκατοντάδες διαφημιστικά μηνύματα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να βρεις τη Digital Marketing στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του brand σου. Εξίσου σημαντικό είναι να αντιληφθείς το κοινό στο οποίο στοχεύεις και να μπορέσεις να το προσελκύσεις με τα επιθυμητά μέσα. Με τον τρόπο αυτό θα είσαι σε θέση να επιλέξεις τα σωστά διαφημιστικά εργαλεία, να δημιουργήσεις το κατάλληλο περιεχόμενο και φυσικά να εφαρμόσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που θα σε βοηθήσει να προσεγγίσεις το κοινό σου με τρόπο αποτελεσματικό και παραγωγικό.

Για κάθε brand το να αντιληφθεί τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κοινού του είναι πάντα μια μεγάλη πρόκληση. Ας δούμε όμως 4 έξυπνα και πρακτικά tips που θα σε βοηθήσουν να φτάσεις πιο κοντά στο κοινό σου, να το αφουγκραστείς και φυσικά να του προσφέρεις αυτό που πραγματικά έχει ανάγκη.

#1 – Φτιάξε το προφίλ των πελατών σου 

 

 

Ξεκινώντας θα πρέπει να έχεις μια πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα για τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο στοχεύεις. Φτιάξτε το προφίλ των υποψήφιων πελατών της επιχείρησής σου και πρόσθεσε σε αυτό χαρακτηριστικά όπως η ηλικία, τα ενδιαφέροντα, η επαγγελματική θέση, το μορφωτικό επίπεδο και άλλα αντίστοιχα στοιχεία. Όσο πιο ξεκάθαρη και σαφή εικόνα έχεις για το κοινό το οποίο θες να προσελκύσεις τόσο πιο εύκολα θα μπορέσεις να φτάσεις κοντά του.

#2 – Μελέτησε ανταγωνιστές

 

 

Το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι σίγουρα θα το έχουν ήδη προσελκύσει άλλα ανταγωνιστικά brands. Δεν έχεις παρά να μελετήσεις προσεκτικά τους ανταγωνιστές σου ώστε να καταλήξεις σε χρήσιμα συμπεράσματα. Δώσε έμφαση στη γλώσσα, τα κανάλια επικοινωνίας και τα μηνύματα που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σου προκειμένου να προσελκύσουν το κοινό τους. Όσο καλύτερα μελετήσεις τους ανταγωνιστές τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η στρατηγική Digital Marketing που θα εφαρμόσεις για να προσελκύσεις το επιθυμητό κοινό για το brand σου.  

#3 – Παρακολούθησε σχόλια και μηνύματα 

 

 

Το κοινό σου βρίσκεται ήδη εκεί έξω και εκφράζεται. Δεν έχεις παρά να το ακούσεις. Παρακολούθησε στενά τα μηνύματα που σου στέλνουν οι χρήστες στα social media, τα σχόλια που αφήνουν κάτω από τις αναρτήσεις της επιχείρησής σου αλλά και τις κριτικές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις. Προσπάθησε να αλληλοεπιδράσεις με το κοινό σου, ώστε να αντιληφθείς καλύτερα τις ανάγκες του και φυσικά να είσαι σε θέση να προσφέρεις αυτό ακριβώς που χρειάζεται.

#4 – Κάνε έρευνες κοινού 

 

 

Οι έρευνες κοινού είναι ένα ακόμα πολύτιμο εργαλείο που μπορείς να αξιοποιήσεις. Από μια απλή έρευνα που μπορείς να πραγματοποιήσεις μέσω των social media ή της ιστοσελίδας της επιχείρησής σου μέχρι και πιο ολοκληρωμένες και επαγγελματικές έρευνες, το σίγουρο είναι ότι θα αποκτήσεις μια καλύτερη εικόνα για το κοινό σου. Θα είσαι σε θέση να κατανοήσεις τη συμπεριφορά του και φυσικά να διαμορφώσεις αντίστοιχα και τη στρατηγική σου. Σε αυτό μπορούν να σε βοηθήσουν καθοριστικά και τα analytics από τις διαφημιστικές εκστρατείες που «τρέχεις» ή τα στατιστικά από την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σου. Παρακολουθώντας τη συμπεριφορά των χρηστών μπορείς να αντιληφθείς τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει πραγματικά και τι τους αφήνει παγερά αδιάφορους.

Σχόλια

    Γράψε σχόλιο

    Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
    Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

    Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
    & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
    πλάνο για την επιχείρησή σου.

    Newsletter

    ×