Τα social media διαδραματίζουν σήμερα καθοριστικό ρόλο στην εδραίωση ενός brand και στην ανάπτυξή του. Ωστόσο, δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που δυσκολεύονται να αναπτύξουν μια ισχυρή και ολοκληρωμένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είτε λόγω έλλειψης στρατηγικής, είτε επειδή έχουν στερέψει από ιδέες, αρκετά brands παρουσιάζουν μια λάθος εικόνα στα social media, με αποτέλεσμα να μην παίρνουν νέους followers και φυσικά να μην βλέπουν τα έσοδά τους να αυξάνονται. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όμως αποτελούν αναμφίβολα ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε brand, και θα πρέπει να κατέχουν κεντρικό ρόλο στην digital marketing στρατηγική των επιχειρήσεων.
Αν νιώθετε ότι τα social media της επιχειρήσεις σας έχουν «σκαλώσει», και δεν επεκτείνονται όπως θα θέλατε, ακολουθούν 4 «φρέσκες» ιδέες που θα σας βοηθήσουν να ανανεώσετε την εμφάνισή τους και τη διαδικτυακή παρουσία του brand σας.
Τα βίντεο παραμένουν ο «βασιλιάς» του περιεχομένου στα social media. Είναι αυτά που τραβούν περισσότερο την προσοχή των χρηστών και που μπορούν να βοηθήσουν ένα brand να αποκτήσει νέους followers. Επενδύστε λοιπόν στη δημιουργία ελκυστικών, έξυπνων και πρωτότυπων βίντεο. Μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο που θα παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει το brand σας, ή βίντεο που θα δείχνουν στιγμές από την καθημερινότητά σας στον χώρο εργασίας. Δοκιμάστε διαφορετικά είδη περιεχομένου, για να δείτε ποια βίντεο τραβούν περισσότερη προσοχή και στη συνέχεια επενδύστε σε αυτά. Αξιοποιήστε τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, όπως την τοποθέτηση υποτίτλων στα βίντεο σας, την επιστράτευση ηχητικών εφέ καθώς και τη δημιουργία βίντεο υψηλής ευκρίνειας.
Αν θέλετε τα social media σας να αποκτήσουν περισσότερους followers, δεν έχετε παρά να ακούσετε το κοινό σας και να δείξετε με τρόπο σαφή και ξεκάθαρο πως είστε εκεί για αυτό. Δημιουργήστε μια community management στρατηγική. Φροντίστε ώστε να απαντάτε στα μηνύματα και τα σχόλια των χρηστών που γίνονται στις σελίδες σας. Ζητήστε τους να εκφραστούν, να πουν τη γνώμη τους για το brand σας ή να συνεισφέρουν με ιδέες για νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Προσφέροντας έναν πιο ενεργό ρόλο στο κοινό σας, θα δείτε τα social media του brand σας να αποκτούν έναν εντελώς διαφορετικό και νέο… αέρα.
Τα social media θα πρέπει να αποτελούν την ψηφιακή προέκταση του brand σας. Δημιουργήστε μια συγκεκριμένη εταιρική ταυτότητα, και μείνετε προσηλωμένοι σε αυτή. Οι αναρτήσεις στα social media σας θα πρέπει να διαθέτουν μια αρμονία, τόσο ως προς το ύφος όσο και ως προς την εμφάνισή τους. Με τον τρόπο αυτό, το κοινό σας θα γνωρίζει εξ’ αρχής πως πρόκειται για περιεχόμενο σχετικό με το δικό σας brand. Επενδύοντας σε μια τέτοια στρατηγική, αναμφίβολα, θα καταφέρετε να αποκτήσετε ένα φανατικό κοινό στα social media, το οποίο σταδιακά θα μεγαλώνει αισθητά.
Η πρωτοτυπία είναι το παν στα social media. Ακριβώς επειδή ο ανταγωνισμός είναι υψηλός, θα πρέπει να επενδύσετε σε ένα πρωτότυπο και μοναδικό κάθε φορά περιεχόμενο. Με τον τρόπο αυτό θα ξεχωρίσετε και θα κεντρίσετε το ενδιαφέρον των χρηστών. Προσοχή ωστόσο: αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να ακολουθείτε τις τάσεις που καταγράφονται κάθε φορά στα social media. Αντιθέτως, θα πρέπει να τις παρακολουθείτε στενά και να υιοθετείτε αυτές που θεωρείτε σχετικές με το δικό σας brand, προσαρμόζοντάς τες ωστόσο στο ύφος και στην ταυτότητα της επιχείρησής σας.
Τα social media μπορούν να βοηθήσουν το brand σας να φτάσει στην κορυφή, να κερδίσει περισσότερους πελάτες και να αυξήσει τα έσοδά του. Αυτό ωστόσο που χρειάζεστε είναι «φρέσκες» ιδέες, πρωτότυπο και ελκυστικό περιεχόμενο καθώς και μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.